طراحی سایت دیجی کالا ( نمونه کار+ قیمت+ سفارش سایت)

طراحی سایت دیجی کالا یکی از بهترین طراحی ‌های وب ‌سایت ‌های فروشگاهی است و به همین دلیل نظر افراد زیادی که قصد طراحی وب‌ سایت‌ های فروشگاهی را دارند به خود جلب کرده است. همه ما وقتی به دنبال طراحی یک سایت فروشگاهی هستیم، دوست داریم فروشگاهی را طراحی کنیم که از هر لحاظ جذاب باشد و روز به روز بر تعداد بازدیدکنندگان و مشتریان آن اضافه شود.

یکی از بهترین سایت‌ هایی که در این زمینه بسیار موفق بوده است، سایت دیجی کالا است. اگر شما نیز دوست دارید بدانید که طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا به چه صورت انجام شده است و چه ویژگی ‌هایی دارد، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.
طراحی سایت دیجی کالا چه ویژگی منحصربه‌فردی دارد؟

مقاله پیشنهادی : طراحی سایت سیپاستوسعه فناور پویا فراز

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که به مغازه رفته باشید، اما به دلیل اینکه مغازه‌ دار یا همان فروشنده به‌ خوبی به خواسته شما توجه نکرده است و یا به ‌اندازه کافی برای خرید شما حوصله به خرج نداده است، ناراحت شده باشید و بدون انجام خرید، از مغازه بیرون بزنید. یا اینکه ساعت ‌ها به دنبال محصولی باشید، اما آن را پیدا نکنید.

همچنین در بازار سنتی معمولاً فروشندگان هیچ نوع تضمینی برای محصول مورد نظر در نظر نمی ‌گیرند و امکان مرجوعی کالا وجود ندارد. اما طراحی سایت دیجی کالا به شکلی است که تمامی این موارد به ‌صورت سیستمی برای مشتریان حل ‌و فصل شده است.

به همین دلیل، شما می ‌توانید با خیال راحت، محصولی که می ‌خواهید با برند مورد نظر را انتخاب کنید و در اسرع وقت تحویل بگیرید. همچنین ضمانتی برای کالاهای این سایت قرار داده شده است که در صورت خرابی یا وجود هر نوع مشکل در محصولی که به دست شما می ‌رسد، امکان مرجوعی تا زمان مشخص وجود دارد. بنابراین سیستم خرید آسان و پشتیبانی بسیار خوب از مشتریان در طراحی سایت دیجی کالا باعث شده است که بسیاری از افراد که علاقه‌ مند ایجاد یک وب ‌سایت فروشگاهی هستند، بخواهند از طراحی سایت دیجی کالا برای سایت خود پیروی کنند. برای دریافت مشاوره طراحی سایت با شرکت پویا فراز تماس بگیرید.

فواید طراحی سایت دیجی کالا چیست؟

همان‌ طور که می ‌دانید فروشگاه اینترنتی دیجی کالا، یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌ های آنلاین در سطح کشور است که در امر فروش اینترنتی بسیار موفق بوده است. یکی از عوامل موفقیت شما در کسب‌وکارهای مجازی که می‌ تواند بسیار مؤثر باشد، این است که از کسب‌وکارهای موفق تا جایی که می‌توانید پیروی کنید.

الگو گرفتن از طراحی سایت دیجی کالا می ‌تواند فواید بسیار زیادی برای شما داشته باشد. این فروشگاه طوری طراحی شده است که مشتریان آن بتوانند به ‌صورت ۲۴ ساعته یعنی تمام‌ وقت، محصولات مورد نظر خود را پیدا کرده و خرید نمایند و این مزیت برای مشتریان بسیار مهم است. زیرا در دنیای پرمشغله امروزی، هر آنچه بتواند در کاهش زمان، هزینه و همچنین سهولت رفت‌وآمد به افراد کمک کند، می‌ تواند یک مزیت محسوب شود.

همچنین در فروشگاه دیجی کالا، شما می ‌توانید نظرات افرادی که محصول مورد نظر شما را قبلاً خرید کرده‌اند را بخوانید که می ‌تواند باعث یک تصمیم بهتر برای خرید شود.

به علاوه، در این فروشگاه، تمامی خصوصیات محصولات در برندهای مختلف با جزئیات مشخص شده است و همین امر باعث می‌ شود مشتری خیال راحت تا هر زمانی که می‌ خواهد همه این موارد را در کنار هم قرار داده و مقایسه کند و بعد در نهایت، بهترین تصمیم را اتخاذ نماید.

همه این موارد باعث می ‌شوند که مشتری خریدی آسان و لذت ‌بخش داشته باشد که در نتیجه باعث افزایش فروش روزافزون فروشگاه می ‌شود. بنابراین شما نیز در پیروی از طراحی سایت دیجی کالا باید به دنبال نوعی از طراحی برای سایت خود باشید که بتواند هرچه بیشتر، نیازهای مشتری را برطرف کرده و شرایط خوبی برای خرید را برای آن ‌ها ایجاد نماید. برای دریافت مشاوره رایگان طراحی سایت به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.