طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی | وب سایت شخصی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

طراحی سایت شخصی، یک فرصت استثنایی را برای تمام افراد به وجود می‌آورد تا فعالیت خود را در دنیای اینترنت به میلیون ها مخاطب معرفی کنند. اگر در اوایل فعالیت کاری خود هستید یا حتی اگر در خانه کار می‌ کنید شاید تا کنون نمی دانستید که با پروژه طراحی سایت اختصاصی می توانید یک وب سایت شخصی ارزشمند داشته باشید؛ محیطی که برای شما بسیار معتبر خواهد بود و می توانید هر آنچه را که در آن حوزه تخصص دارید منتشر کنید و به اشتراک بگذارید.

دلایل زیادی وجود دارد که نشان می دهد افراد اطلاع کافی از اهمیت داشتن یک سایت شخصی در اختیار ندارند. بسیاری از افراد نمی دانند که یک صفحه در دنیای اینترنت تا چه اندازه به شهرت و اعتبار آنها کمک می کند! اگر یک وبسایت شخصی داشته باشید یعنی شما یک مغازه آنلاین دارید؛ یا محصولی را برای فروش آماده می کنید یا می توانید خدماتی را انجام دهید؛ در هر صورت، طراحی سایت شخصی به کمک شما می آید. برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها با مهندس پویا قندی تماس حاصل فرمایید!

مقاله پیشنهادی : مشاوره طراحی سایت شخصی

توسعه فناور پویا فراز

فرض کنید شما یک مشاور املاک هستید؛ کار شما این است که ساعات روز را در دفتر املاک نشسته اید؛ چه چیزی بهتر از اینکه یک سایت تخصصی املاک داشته باشید و به طور شخصی آن را اداره کنید. حتی می توانید مشاور املاک شوید؛ یعنی سایت شخصی شما خدمات مشاور املاک را ارائه دهد. افرادی که به دنبال خدماتی هستند که شما در آنها مهارت دارید، حتماً از طریق وب سایت شما را بهتر پیدا می ‌کنند. در ادامه مطلب با مواردی آشنا می شوید که به شما کمک می کنند در طراحی سایت شخصی، هدفمند و موثرتر عمل کنید.

مشاوره طراحی سایت شخصی

برای طراحی سایت شخصی از کجا شروع کنیم؟

برای شخصی که می خواهد یک وب سایت شخصی داشته باشد، اولین و مهمترین سوال این است که برای سفارش پروژه طراحی سایت از کجا شروع کنم؟ پاسخ این سوال کاملاً واضح است! شرکت طراحی سایت در اصفهان، یک جلسه مشاوره با شما برگزار می ‌کند تا دقیقاً مشخص شود که وب سایت شما به چه امکاناتی نیاز دارد. همه نکات طراحی سایت باید در پروژه طراحی سایت اختصاصی شما رعایت شود. اگر محصولی تولید می کنید یا مهارتی در آموزش دارید یا می توانید خدماتی را ارائه دهید، در وبسایت شما قابل معرفی می باشد.

برنامه ریزی دقیق برای سفارش پروژه طراحی سایت شخصی در کنار تعیین اهداف کوتاه مدت و بلند مدت قبل از هر اقدامی ضرورت دارد. اگر مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، یا هنوز تردید دارید، با یک مشاوره ساده مشکل حل خواهد شد. می توانید نمونه کارهای طراحی سایت را هم بررسی کنید و از پروژه هایی که قبلاً اجرا شده است کمک بگیرید.

نکات مهم در طراحی سایت شخصی

اولین و مهمترین نکته در طراحی سایت، انتخاب نمای کلی سایت است. متخصصان خلاق در طراحی سایت حرفه‌ای معمولاً قسمت اصلی این وب سایت ها را به نمونه کارها اختصاص می دهند؛ یعنی اگر شما یک طراح گرافیک هستید، یا عکاس هستید، یا خدماتی را ارائه می دهید، نمونه کارهای شما قسمت اصلی سایت را تشکیل می دهد. جلوه بصری ویژه ‌ای را برای سایت شخصی خود انتخاب کنید که به نوعی به برند شما هم ارتباط دارد.

فرض کنید شما یک مقاله نویس هستید یا مترجم هستید؛ نمونه کارهای شما همان مقالاتی هستند که منتشر شده‌اند یا ترجمه کرده اید. اگر نویسنده هستید نمونه کتاب‌هایی را که تاکنون منتشر کرده اید در صفحه اصلی سایت نمایش دهید. باید سایت شخصی خود را آنچنان قوی و حرفه‌ای نشان دهید که مخاطبان، ارتباط مثبتی با شما داشته باشند. خود را به جای مخاطب بگذارید و ببینید چه چیزی در وب سایت، شما را جذب می کند.

برای اجرای پروژه طراحی سایت شخصی اهمیت دارد که مخاطبان سایت شما خسته نشوند و در نگاه اول، متوجه شوند که سایت شما با موضوع مورد نظر آنها هم ‌راستا هست یا خیر. همانند سایر پروژه های طراحی سایت حرفه ای، طراحی یک وب سایت شخصی هم باید ریسپانسیو و واکنش گرا باشد. حتماً قسمتی در وبسایت را به مجله یا بلاگ اختصاص دهید تا بتوانید آن چه را که با حوزه کاری شما مرتبط است به صورت محتوا با کیفیت منتشر کنید. مثلاً می توانید اخبار مرتبط با موضوع فعالیتتان را در وبلاگ منتشر کنید. وبلاگ در سایت شخصی، مهمترین ابزاری است که کمک می‌کند مخاطبان با سایت شما درگیر باشند.

طراحی سایت شخصی در اصفهان

مهمترین قسمت های تشکیل دهنده در سایت شخصی چیست؟

هنگام اجرای پروژه طراحی سایت شخصی به یاد داشته باشید که برخی از قسمت‌ها در این مدل وب سایت ها اجتناب ناپذیر هستند. نباید سایت شخصی شما صفحاتی پر از مطالب اضافی یا غیر مرتبط باشد. مهمترین قسمت در سایت شخصی، گزینه “درباره ما” یا “رزومه کاری” و “رزومه شخصی” است. برای کسب و کار خود حتماً یک لوگو به صورت انحصاری طراحی کنید. معمولاً در وب سایت های شخصی، بهتر است یک عکس کوچک از مدیر وب سایت منتشر شود که به اعتبار سایت هم بسیار کمک می کند.

برای طراحی گرافیک سایت، انتشار عکس ها، ویدیو و محتواهای متنی و صوتی در سایت شخصی حتماً سرمایه کافی اختصاص دهید. حتی اگر در تولید محتوا تخصص ندارید، این کار را به شرکت های تولید محتوا واگذار کنید. وقتی کاربران به سایت شما مراجعه می کنند می خواهند بدانند که این سایت متعلق به چه کسی است و سوابق او چگونه است.

در منوی اصلی طراحی سایت حتماً گزینه های “تماس با ما”، “خدمات” و “نمونه کارها” را قرار دهید. خلاق باشید و نمونه سایت های مشابه را بررسی کنید. می توانید بهترین ایده ها را برای داشتن یک سایت اختصاصی جمع آوری نمایید. اگر تجربه ای در طراحی سایت حرفه ای ندارید، یا نمی توانید اهداف یک سایت شخصی را دسته‌ بندی کنید، یک مشاوره با شرکت طراحی سایت در اصفهان داشته باشید تا بتوانید اطلاعات لازم را به دست آورید.

مقاله پیشنهادی : طراحی سایت شرکتی

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.