طراحی سایت مطب – طراحی وب سایت کلینیک زیبایی

طراحی سایت مطب برای تمام پزشکان و دندانپزشکان به معنای تامین یک مطب مجازی یا کلینیک درمانی مجازی است. وب سایت پزشکی شما می تواند تصویر دیجیتالی از عملکرد شما باشد، بنابراین باید ساختاری مناسب و جذاب را برای آن انتخاب کنید. بیماران شما زمانی که به وبسایت مطب مراجعه می‌کنند باید رضایت کامل را از وب سایت و سرعت بارگذاری یا دسترسی به مطالب داشته باشند. این ویژگی ها کمک می کند که سایت شما ابزاری برای درآمد بیشتر باشد.

مقاله پیشنهادی : طراحی سایت پزشکی

توسعه فناور پویا فراز

طراحی سایت مطب، یک پروژه طراحی سایت پزشکی محسوب می ‌شود، بنابراین یک طراحی حرفه ‌ای و کاملاً خاص برای آن باید به کار رود. با استفاده از یک طراحی مناسب، اعتبار یک پزشک یا کلینیک پزشکی بیشتر از هر زمان دیگری افزایش پیدا می کند. با توجه به اینکه رشد کسب و کارها در دنیای اینترنت توسعه پیدا کرده، مشاغل پزشکی هم از این قاعده مستثنی نیست! وب سایت پزشکی یا سایت مطب کمک می کند تا بیماران یک حوزه خاص، سریع تر پزشکان متخصص مورد نظر خود را پیدا کنند. در ادامه این قسمت تصمیم داریم درباره نکات مهم در طراحی سایت، نیازها، بایدها و نبایدها را معرفی کنیم. برای دریافت مشاوره رایگان طراحی سایت با شرکت توسعه فناور پویا فراز تماس بگیرید!

طراحی سایت مطب در تهران

در طراحی سایت مطب این نکات را در نظر بگیرید:

نکته شماره ۱: مخاطب خاص را هدف قرار دهید

طراحی وب سایت حرفه ای برای مطب پزشکان در حقیقت نمادی از تخصص آنها است، بنابراین سایت مطب باید به طور اختصاصی درباره تخصص همان پزشک طراحی شود. به طور مثال، سایت مطب برای متخصص اطفال با سایت پزشکی برای یک جراح ارتوپد، بسیار متفاوت است. قوانین طراحی سایت مطب می گوید نیازهای بیماران خاص در گروه های مختلف را باید بشناسید تا بتوانید طراحی متفاوتی انجام دهید. خوشبختانه سایت های پزشکی می توانند جذاب ترین طراحی را داشته باشند.

اگر مخاطبان خاص برای یک پزشک، گروه سنی جوانان هستند طراحی سایت می تواند با رنگ های جذاب و تماشایی طراحی شود. جوانان بسیار به محیط پویا و پر جنب و جوش علاقه دارند. طراحی سایت جراحی زیبایی، نمونه ‌ای از این سایت های جوان پسند می باشد. در مقابل، طراحی سایت در اصفهان برای مطب پزشکانی که گروه سنی افراد مسن و سالمندان را هدف قرار می‌ دهد باید به گونه ‌ای باشد که ناوبری سایت هر چه بیشتر، ساده تر باشد. بزرگسالان و افراد سالمند، چندان حوصله ندارند که قسمت های مختلف سایت را بخوانند، بنابراین یک سایت ساده که مستقیماً به اطلاعات ضروری دسترسی دارد برای این گروه پیشنهاد می ‌شود.

نکته شماره ۲: طراحی سایت مطب باید ساده و شفاف باشد

یک گزینه مهم دیگر در طراحی سایت مطب این است که اگر چه باید سایت را حرفه ای طراحی کنید اما هرچه ساده تر باشد، بهتر است. ساده بودن یک وب سایت یک قانون است اما می توان بهترین وبسایت های پزشکی را به گونه ‌ای طراحی کرد که هم پیشرفته باشد و هم برای بازدید کننده قابل دسترسی و قابل فهم باشد. برای وب سایت های پزشکی بسیار اهمیت دارد که کاربران در ۵ ثانیه و نه بیشتر، به اطلاعات مختلف دسترسی پیدا کنند. این یعنی سرعت بارگذاری سایت در تمام صفحات باید سریع باشد.

راز تعادل در طراحی سایت مطب این است که تصاویر مختلف را به گونه ای منتشر کنید که شلوغ و پر ازدحام نباشد تا بیماران بتوانند به اطلاعات که می‌خواهند دسترسی پیدا کنند. در صفحه اول سایت سعی کنید ستون ‌های اصلی و فرعی را از قسمت هدر و فوتر سایت آنچنان مجزا کنید که رنگ ها تقریباً متضاد باشد، اما نمای جذاب و آرامش دهنده ای را ایجاد کند. عمده ترین کاربرد وب سایت های مطب برای رزرو آنلاین نوبت یا تماس با پزشک یا مشاهده خدمات و تعرفه قیمت ها می باشد.

طراحی سایت در تهران

نکته شماره ۳: وبسایت با کیفیت طراحی کنید

یکی دیگر از نکاتی که در طراحی سایت مطب اهمیت دارد این است که وب سایت پزشکی شما باید مطالب صحیح و دقیق را در اختیار مخاطب قرار دهد. بیماران وارد وب سایت شما می شوند و انتظار دارند اطلاعاتی که می خوانند پیرامون فعالیت تخصصی همان پزشک باشد. در طراحی وب سایت برای مطب خصوصی پزشک هر آنچه که لازم است برجسته تر به نظر آید را می توانید با یک دکمه مجزا در قسمت مختلف قرار دهید تا کاربر در حین بازدید از صفحات، به آسانی آنها را ببیند. در ادامه این قسمت لازم است خاطرنشان کنیم که طراحی سایت مطب باید ریسپانسیو یا واکنش گرا باشد. به این ترتیب کاربران می توانند با استفاده از تمام تلفن های همراه و دستگاه های هوشمند به وب سایت مطب دسترسی داشته باشند.

فراموش نکنید که زمانی یک وبسایت باکیفیت دارید که از نظر محتوای بصری و متنوع محتوای متنی، بسیار با کیفیت عمل کنید. انواع محتوای تصویری شامل ویدیو، تصاویر و اینفوگرافیک می توانند بازدید کنندگان سایت شما را بسیار افزایش دهند. محتواهای متنی شما باید با استراتژی تولید محتوا همراه باشد. برای داشتن یک وب سایت حرفه ای مطب، سئو سایت در اصفهان اهمیت دارد.

در طراحی سایت مطب، عناصری را به کار ببرید که ارتباط مثبتی با بیماران برقرار کند. این جمله به مفهوم آن است که وبسایت پزشکی باید با بازدیدکنندگان یک تعامل داشته باشد؛ یعنی به آنها اجازه دهد که رزومه شغلی پزشک را به طور کامل بخوانند؛ نمونه نظرات بیماران در سال های قبل را بررسی کنند و البته بهتر است هزینه ها هم در سایت مطب درج شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات طراحی سایت حرفه ای در اصفهان ویژه پزشکان و کلینیک های درمانی حتماً با شرکت طراحی سایت در اصفهان مشورت کنید.

مقاله پیشنهادی : طراحی سایت آزمایشگاه

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.