قیمت طراحی سایت با وردپرس – هزینه طراحی وب سایت با وردپرس

قیمت طراحی سایت با وردپرس به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثلاً اینکه شما به چه وب سایتی نیاز داشته باشید، یا مدل کسب و کار یا مدل کسب و کار شما چگونه باشد، مشخص می کند که چه بودجه ای را باید برای طراحی سایت اختصاصی با وردپرس بپردازید. سیستم وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که در تمام جهان از آن استفاده می شود. وب سایت هایی که با وردپرس طراحی شده اند، هم مدیریت راحت ‌تری دارند، هم ارزان قیمت هستند و هم کاربران، تجربه کاربری رضایت ‌بخش تری خواهند داشت. علاوه بر این موارد، طراحی سایت با وردپرس مزایای بی شمار دیگری هم دارد.

مقاله پیشنهادی : امنیت وردپرس

توسعه فناور پویا فراز

قیمت طراحی سایت با وردپرس یکی از مهم‌ ترین مسائلی است که اکثر مشتریان به آن اهمیت می دهند. زیباترین قالب های وردپرسی برای طراحی سایت در دسترس قرار دارد. استفاده از قالب های آماده، مزایا و معایب خاص خودش را دارد. بسیاری از شرکت های طراحی سایت سعی می ‌کنند سفارش طراحی سایت را با استفاده از سیستم وردپرسی و از روش کدنویسی اختصاصی انجام دهند.

طراحی سایت وردپرس با استفاده از قالب های آماده یا با استفاده از کد نویسی، هر کدام برای انواع مدل های کسب و کار از سطح ساده تا نیمه پیشرفته، امکان پذیر است. لازم به ذکر است که برای طراحی سایت حرفه ای با قابلیت چند فروشندگی، بهتر است از سیستم کد نویسی اختصاصی با سایر پلتفرم های طراحی سایت استفاده کنید. برای اطلاع از قیمت مشاوره طراحی سایت با مهندس پویا قندی تماس حاصل فرمایید!

چه عواملی در قیمت طراحی سایت با وردپرس تأثیر دارند؟

برای اینکه بتوانید قیمت طراحی سایت با وردپرس را بهتر تخمین بزنید، بهتر است در این قسمت به عواملی که در قیمت طراحی سایت تاثیر دارند بپردازیم. داشتن یک سایت حرفه ای با ویژگی های متنوع و قابلیت های گسترده به طور قطع از نظر هزینه ها گران تر تمام می شود. قیمت سایت وردپرسی به صورت مجله اینترنتی یا سایت شرکتی ساده، ارزان تر از یک وب سایت فروشگاه اینترنتی خواهد بود. آن دسته از کسب و کارهایی که می ‌خواهند تجارت خود را بزرگ و بزرگ تر کنند، و شهرت و اعتبار برای آن ها بسیار اهمیت دارد، بهترین و پیشرفته ترین نسخه وردپرس را برای طراحی سایت انتخاب می‌ کنند.

یکی از عواملی که در قیمت طراحی سایت با وردپرس تاثیر دارد، امکاناتی است که در سایت قرار می گیرد. میزان هاست سایت و دامنه سایت، تک زبانه بودن یا چند زبانه بودن سایت و خدمات پشتیبانی سایت وردپرسی، عواملی هستند که در قیمت طراحی سایت حرفه ای تاثیر دارند. بهترین شرکت طراحی سایت، علاوه بر این خدمات، مدیریت سایت و پشتیبانی سایت را از نظر پشتیبانی فنی برعهده می ‌گیرند. قیمت خدمات پشتیبانی سایت در طول یک سال، به هزینه ‌های طراحی سایت اضافه می شود.

قیمت طراحی سایت با وردپرس برای قالب های اختصاصی و طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با ووکامرس نسبت به قالب های از پیش آماده، گران‌تر است؛ اما چون از نظر فنی و ایمنی، کیفیت بالاتری دارد، در رتبه اول پیشنهاد می شوند. اگر شما هم به یک فروشگاه اینترنتی نیاز دارید و می خواهید به وب سایت شخصی یا شرکتی خود را راه اندازی کنید، یا حتی اگر می خواهید مجله اینترنتی یا خبری داشته باشید، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا تعرفه طراحی سایت با وردپرس را به اطلاع شما برسانند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.