طراحی سایت تبلیغاتی – ساخت وب سایت تبلیغاتی

طراحی سایت تبلیغاتی که به صورت حرفه ‌ای اجرا شده باشد یک وبسایت واقعاً عالی و کاربردی است که می تواند به تجربه کاربری فوق‌ العاده ‌ای منجر شود. طراحی سایت حرفه ای شما نشان می دهد که شرکت شما چقدر در کار خود متخصص است. اگر شرکت تبلیغاتی دارید یا می خواهید یک وب سایت درج آگهی و نیازمندی ها داشته باشید، اکنون زمان آن فرا رسیده است که پروژه های طراحی سایت را به شرکت‌ های معتبر واگذار کنید. برای اینکه طراحی سایت را به نحو مطلوب به اجرا درآورید، باید هدف خود را از طراحی سایت مشخص کنید؛ اولویت بندی داشته باشید؛ برنامه ریزی داشته باشید و تمام عناوین و طرح جامع از پیش نوشته باشند. برای دریافت مشاوره طراحی سایت با شرکت پویا فراز تماس بگیرید.

مقاله پیشنهادی : مشاوره تبلیغات

توسعه فناور پویا فراز

در کنار طراحی سایت تبلیغاتی، به برنامه ‌ریزی برای تولید محتوای با کیفیت هم اهمیت بدهید. شما می توانید در صفحات مختلف سایت و وبلاگ خود، مقالات کاربردی منتشر کنید و در همان راستا، خدمات خود را به میلیون‌ ها کاربر معرفی نمایید.

سایت تبلیغاتی، سایتی است که از تبلیغات، درآمد کسب می کند. سایت تبلیغاتی همان سایت نیازمندی ها و درج آگهی اینترنتی می باشد. البته شرکت های تبلیغاتی هم می توانند سایت شرکتی با کیفیت و حرفه‌ ای داشته باشند. اگر تجربه های خود را برای پروژه های طراحی سایت به کار ببرید، قطعاً بهترین پروژه به پایان خواهد رسید. در ادامه نکاتی را اشاره می‌کنیم که باعث می‌شوند بتوانید طراحی سایت تبلیغاتی را به نحو مطلوب اجرا کنید.

نکات مهم برای طراحی سایت تبلیغاتی که باید بدانید

نکته اول: ایجاد طرح و هدف برای طراحی سایت

اولین و مهمترین قدم برای طراحی سایت تبلیغاتی این است که شما یک طرح یا برنامه اصولی داشته باشید. اگر می خواهید سایت تبلیغاتی راه اندازی کنید، اکنون زمان آن فرا رسیده است که برنامه خود را روی کاغذ پیاده سازی کنید؛ سفر مشتری را در سایت در نظر بگیرید؛ به این فکر کنید که مشتریان شما قرار است کدام صفحات را بهتر ببینند؛ چه محتوایی بخوانند؛ و قرار است شما چه پیشنهادهایی را به آنها بدهید. درک این موضوع به شما کمک می کند که سایت حرفه ای طراحی کنید که به جذب مشتریان بیشتر کمک می کند. برای این کار می ‌توانید سایت رقبا را مورد تجزیه تحلیل قرار دهید. داشتن یک استراتژی مناسب کمک می کند که مفاهیم کلیدی را بهتر در سایت خود پیاده سازی کنید.

نکته دوم: برای وب سایت خود ارزش و اعتبار ایجاد کنید

دومین نکته مهم که در طراحی سایت تبلیغاتی باید مورد توجه قرار دهید این است که پروژه ای را ایجاد کنید که به کسب و کار شما ارزش و اعتبار می ‌دهد. طراحی سایت حرفه ای یک محیط کاربر پسند را فراهم می کند. به یاد داشته باشید که از ۵ تا ۸ ثانیه فقط مهلت دارید تا مخاطبان را جذب کنید؛ آنها را بخرید تشویق کنید و بتوانید در آینده از آنها مشتریان وفادار بسازید.

برای طراحی سایت خود از فونت های مناسب با خوانایی بالا استفاده کنید. رنگ ها، تصاویر، نمادها و لوگو در سایت در جذب مخاطب بسیار اهمیت دارند. شما می توانید طراحی صفحات مختلف را بر اساس تم مورد نظر خود تنظیم کنید. فراموش نکنید که سایت شما نباید هیچ سردرگمی برای کاربر به وجود بیاورد. زمانی می‌توان گفت یک وب سایت برای کاربران ارزشمند است که پس از وارد شدن به سایت، به راحتی به قسمت های مختلف دسترسی داشته باشند و بتوانند سریع ‌تر تصمیم‌گیری کنند.

نکته سوم: دسته بندی های استاندارد برای منوی ناوبری

سومین نکته که در طراحی سایت تبلیغاتی و تمام پروژه های طراحی سایت اهمیت دارد، طراحی یک منوی ناوبری آسان و راحت است. هر چقدر هم که دسته بندی های شما در سایت متنوع باشد، منوی ناوبری باید بر ساده‌ترین شکل اجرا شود.

به طور مثال، شما باید یک دسته بندی خاص برای خدمات داشته باشید و محصولات را نیز به شاخه های اصلی و فرعی تقسیم بندی کنید. به این ترتیب، کاربر پس از ورود به سایت، راحت ‌تر هر آنچه را که نیاز دارد پیدا می کند. برای سایت های تبلیغاتی، منوی ناوبری شما شامل ثبت آگهی، تعرفه تبلیغات، دسته بندی استان ها و دسته بندی کسب و کارها و خدمات است. برای هر گزینه باید فضای کافی را در نظر بگیرید که محتواهای مناسب در آن قسمت منتشر شود.

نکته چهارم: طراحی اصولی برای صفحه اصلی یا (Home Page)

نکته دیگری که در طراحی سایت تبلیغاتی اهمیت دارد طراحی اصولی ساده و کاربردی برای صفحه اصلی سایت یا همان Home Page است. صفحه اصلی سایت مشخص می کند که فعالیت سایت شما چگونه است. اگر سایت درج آگهی رایگان داشته باشید، یا این خدمات را غیر رایگان ارائه می دهید، باز هم در صفحه اصلی باید مجموعه ای از برترین آگهی ها و تبلیغات ثبت شده، نمایش داده شود.

در صفحه اصلی امکان اسکرول کردن به سمت پایین و بالا را به گونه ای قرار دهید که کاربر به راحتی به تمام قسمت ها دسترسی داشته باشد. بهتر است یک منوی جستجو در سایت تبلیغاتی داشته باشید تا بر اساس کلید واژه بتوان موارد مورد نظر را جستجوگر کرد. صفحه اصلی سایت تبلیغاتی باید ساده، جذاب و شفاف باشد.

نکته پنجم: قیمت طراحی سایت تبلیغاتی

به عنوان یکی دیگر از نکات طراحی سایت با موضوع سایت تبلیغاتی، قیمت طراحی سایت هم اهمیت دارد. تعرفه طراحی یک سایت تبلیغاتی با توجه به امکانات و قابلیت ‌های ویژه ‌ای که باید قرار دهید، در مقایسه با سایت های شرکتی گران تر است. هر چه امکانات یک سایت، راحت تر و کمتر باشد، قیمت، ارزان‌ تر تمام می ‌شود.

طراحی ریسپانسیو برای سایت تبلیغاتی اهمیت دارد. استانداردهای طراحی سایت برای سایت های آگهی اینترنتی و تبلیغات رعایت می شود، اما به دلیل این که زیر شاخه های متعددی دارد، طراحان، استراتژی طراحی سایت را ابتدا بر روی کاغذ پیاده سازی می‌ کنند و سپس اقدام به کدنویسی و برنامه نویسی می نمایند.

قبل از اینکه پروژه طراحی سایت تبلیغاتی خود را سفارش دهید، یک جلسه مشاوره با کارشناسان ما داشته باشید. بهتر است، طرح خود را مطرح کنید؛ پس از آن که مطمئن شدید این طرح قابلیت درآمدزایی دارد، نسبت به ثبت سفارش طراحی سایت اقدام نمایید. استخراج کلید واژه های مرتبط با کسب و کار شما نیز خدماتی است که در این حوزه ارائه می‌ شود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.