طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی کاملا حرفه ای و تخصصی

طراحی سایت شرکتی یک پروژه طراحی سایت حرفه ای محسوب می شود. همه ما می ‌دانیم که طراحی سایت استانداردهای خاص خود را دارد. اگر تجربه ای در دنیای طراحی وب سایت ندارید نیازی نیست که جزئیات را در نظر بگیرید، چرا که ضرورت دارد این خدمات را از شرکت هایی دریافت کنید که در این حوزه یک متخصص هستند. وب سایت های شرکتی به سایت هایی گفته می شود که متعلق به شرکت های ارائه دهنده محصولات یا خدمات هستند. بهترین و زیباترین طراحی را می‌توان برای یک سایت شرکتی انجام داد.

مقاله پیشنهادی : طراحی سایت اختصاصی

توسعه فناور پویا فراز

آیا تاکنون فکر کرده ‌اید که استانداردهای طراحی سایت شرکتی چیست؟ یا یک وب سایت شرکتی باید چه امکاناتی داشته باشد که از سوی کاربران مورد استقبال قرار بگیرد؟! استاندارد های طراحی سایت برای شرکت های مختلف مواردی هستند که نشان می دهند یک وب سایت برای دیده شدن باید چگونه باشد. برای دریافت مشاوره طراحی سایت به سایت شرکت پویا فراز مراجعه نمایید!

۸۰ درصد از پروژه های طراحی سایت بر یک اساس اجرا می شوند. البته طراحی حرفه ای سایت به توانایی طراح و خلاقیت شرکت نیز بستگی دارد. یک وب سایت شرکتی باید آنچنان جذاب و شیک باشد که بتواند مخاطبان بیشتری جذب کند. این یعنی فروش، افزایش پیدا می کند. در ادامه با مهمترین ویژگی های یک سایت حرفه ای و قوانین و استانداردهای طراحی سایت برای شرکت ها آشنا می شویم.

آموزش طراحی سایت شرکتی

مهمترین استانداردها در طراحی سایت شرکتی چیست؟

در یک سایت شرکتی، لوگو یا نام تجاری شرکت در بالا سمت راست قرار می گیرد. بر اساس نتایجی که از سایت های شرکتی حرفه ای جمع آوری شده، تمام وب سایت ها دارای یک لوگو هستند که با کلیک بر روی آن می توان به صفحه اصلی وب سایت دسترسی پیدا کرد. یکی دیگر از استانداردهای طراحی سایت برای شرکت ها این است که منوی دسترسی به اطلاعات تماس شرکت در قسمت بالا سمت راست یا سمت چپ قرار داده می شود. البته منوی اصلی هم در برگیرنده این اطلاعات است؛ اما تحقیقات ثابت کرده که حدود ۴۴ درصد از وب سایت های شرکتی، اطلاعات تماس را در قالب یک دکمه مجزا در بالای وبسایت قرار می دهند.

وب سایت های شرکتی حرفه ای، یک صفحه نمایشگر اسلاید شو در بالای صفحه اصلی خود دارند. نزدیک به 30 درصد از وب سایت های شرکتی از اسلاید نمایشگر استفاده می‌کنند. اسلایدشو می‌تواند به صورت چرخشی تغییر کند و در هر تصویر، یک ویژگی از محصول یا خدمات شرکت به نمایش درآید. در طراحی سایت، توجه به منوی اصلی در بالای وب سایت و دسته بندی اصلی و زیر شاخه ها بسیار اهمیت دارد.

یکی از ویژگی های تقریباً بین سایت های شرکتی مشترک است این است که یک مزیت رقابتی یا یک ارزش پیشنهادی برای مشتری در نظر گرفته می ‌شود که در بالای وب سایت به نمایش در می آید. این پیشنهاد به شکل های مختلف در قالب وب سایت نمایش داده می شود. بستگی به نظر طراح سایت، این حالت می تواند متفاوت باشد.

طراحی سایت باید آنچنان قوی و حرفه ‌ای باشد که توجه به جذب مخاطب یا call to action که همان جذب مخاطب و تبدیل به مشتری است، رعایت گردد. این اهداف با تکیه بر یک طراحی جذاب و استفاده از بهترین گرافیک قابل دسترسی هستند. یک طراحی خلاقانه به شما کمک می کند بیشتر از هر زمان دیگری کاربران سایت را به خرید تشویق کنید. یکی دیگر از مهمترین استانداردهای طراحی سایت حرفه ای توجه به درج منوی جستجو در بالای وب سایت است. مخاطب سایت شما باید به راحتی بتواند عبارتی را که قصد جستجوی آن را دارد در منوی جستجو وارد کند.

اصول طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی در کنار رسانه‌های اجتماعی

زمانی می‌توان گفت که طراحی سایت شرکتی با موفقیت انجام شده که در کنار آن بر رسانه های اجتماعی هم توجه شود. در سایت شرکتی الزاماً باید دکمه های به اشتراک گذاری شبکه‌ های اجتماعی در پایان هر مطلب درج شده باشند. بیشتر از ۷۰ درصد از سایت های شرکتی این چنین خصوصیاتی را دارند. این نوع طراحی این فرصت را فراهم می ‌سازد که کاربران شما پس از مطالعه یک مطلب، آن را به اشتراک بگذارند.

سایت شرکتی باید ریسپانسیو باشد

در طراحی سایت شرکتی بسیار اهمیت دارد که سایت شما ریسپانسیو یا واکنش گرا باشد. طراحی سایت واکنشگرا یعنی سایت شما به گونه‌ ای تنظیم می‌ شود که از طریق تمام دستگاه ها شامل رایانه رومیزی، لپ تاپ، تلفن همراه و تبلت قابل دسترسی است. این مزیت بسیار کاربردی و مهم است؛ چرا که باعث می شود مخاطبان در حین استفاده از دستگاه های هوشمند به وب سایت شما دسترسی داشته باشند. جذب مخاطبان بیشتر به معنای تبدیل مخاطب به مشتری است که این باعث افزایش سودآوری شما می شود.

در طراحی سایت شرکتی توجه به برندسازی و انتخاب رنگ مناسب با فعالیت شرکت را هرگز فراموش نکنید. در پروژه های طراحی سایت حرفه ای برای شرکت‌ ها توجه به نحوه معرفی شرکت به مخاطبان اهمیت دارند. به طور مثال برای یک شرکت تبلیغاتی، بهترین گرافیک و رنگ های جذب کننده باید استفاده شود. در مقابل، برای سایت شرکت بازرگانی، رنگ ها باید به گونه ‌ای باشند که پرستیژ کاری را حفظ کنند. برای این کار از روانشناسی رنگ ها می توانید استفاده کنید. پروژه طراحی سایت حرفه ای در اصفهان را به شرکت ‌های معتبر واگذاری کنید تا بهترین بازدهی را به دست بیاورید.

طراحی سایت شرکتی در اصفهان

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.