طراحی وردپرس به صورت حرفه ای WordPress

طراحی وردپرس در اصفهان برای داشتن یک سایت اختصاصی به کار می رود. وردپرس، یک سیستم مدیریت محتوای رایگان است که به شما این امکان را می دهد تا یک وبسایت زیبا داشته باشید. هر کسب و کاری که بخواهد در اینترنت فعالیت خود را آغاز کند می تواند وب سایت زیبا و جذاب خود را با سیستم وردپرس طراحی نماید. بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان با استفاده از پلتفرم وردپرس و زبان های برنامه نویسی، سایت های حرفه ای برای کسب و کارهای مختلف را طراحی و راه اندازی می کند.

مقاله پیشنهادی : آموزش پشتیبان گیری در وردپرس

توسعه فناور پویا فراز

طراحی وردپرس در اصفهان، یک راه حل عالی برای بسیاری از مشاغل است. فعالیت در دنیای تجارت الکترونیکی نیازمند یک فضای اختصاصی است تا صاحبان کسب و کارها بتوانند نمونه کار، محصولات، خدمات و سایر موارد را برای مخاطبان خود ارائه دهند. جالب است بدانید که یک چهارم وب سایت ها از سیستم وردپرس استفاده می کنند. طراحی سایت با وردپرس در اصفهان مزایای زیادی دارد. همین مزایا به وبسایت ها منتقل می شود و باعث افزایش مشتری و افزایش فروش خواهد شد. برای اطلاع از قیمت طراحی وردپرس در اصفهان با مهندس پویا قندی تماس حاصل فرمایید!

آموزش طراحی وردپرس

مزایای طراحی وردپرس در اصفهان برای وب سایت ها

  • طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنشگرا

اولین مزیت طراحی وردپرس در اصفهان برای سایت اختصاصی، قابلیت ریسپانسیو یا واکنشگرا برای سایت است. ریسپانسیو بودن یا واکنش گرا در سایت، یک قابلیت است که کمک می‌ کند مخاطبان از طریق تلفن همراه یا دستگاه ‌های هوشمند از صفحات مختلف وب سایت بازدید کنند. وقتی شما یک وب سایت را با تلفن همراه خود باز می کنید، نوشته ها و کادر سایت، کوچک تر نمایش داده می شود تا شما تمام مطالب را بخوانید. اگر همین سایت را با لپ تاپ باز کنید، باز هم ابعاد و اندازه ها بزرگتر می شود تا روی تمام صفحه به نمایش در آید. این قابلیت با نام ریسپانسیو برای سایت شناخته می شود.

طراحی سایت ریسپانسیو بر اساس سیستم وردپرس به کاربران اجازه می‌دهد تا سایت شما را با هر دستگاهی، راحت‌ تر پیدا کنند. اگر به طراحی سایت حرفه ای فکر می کنید و می خواهید وب سایت سفارشی داشته باشید و از طریق تلفن همراه کنترل کنید، قطعاً سیستم وردپرس مناسب خواهد بود. هزینه طراحی سایت اختصاصی با وردپرس نسبت به طراحی سایت معمولی بیشتر است.

مشاوره طراحی وردپرس

  • طراحی سایت چند منظوره

طراحی وردپرس اصفهان شما را قادر می سازد یک سایت چند منظوره راه اندازی کنید. اگر تجارت شما منحصر به ‌فرد است، وب سایت شما هم باید همین خاصیت را داشته باشد. سیستم وردپرس کمک می کند که سایت حرفه ای داشته باشید و علاوه بر این که موضوعات مختلف را بررسی می کنی،د در زمینه برندسازی و جذب مخاطب هم برنامه ریزی کنید. با یک وب سایت حرفه ای، مطالب بهتر به اشتراک گذاشته می شود.

سایت وردپرس، قالب ها و تم هایی را دارد که برای نمایش تصویر، محصولات، خدمات، مجله اینترنتی یا فیلم و ویدیو کاربرد دارند. برخی از قالب های وردپرس برای رزومه کاری به صورت آنلاین طراحی شده ‌اند. توسعه دهندگان و طراحان سیستم وردپرس برای طراحی سایت از تم های جدید و خلاقانه تری استفاده می کنند تا سایت ها جذاب تر باشند.

در طراحی وردپرس در اصفهان، علاوه بر مضامین مختلفی که در سایت شما طراحی می شود، این امکان وجود دارد تا افزونه هایی را به سایت اضافه کنید. افزونه های وردپرس کمک می کند تا بتوانید روی سئو سایت، بهتر کار کنید. سئو سایت برای بهینه سازی سایت شما در موتورهای جستجوگر پیشنهاد می شود.

  • محیط کاربر پسند در وب سایت ها

با تکیه بر دانش طراحی وردپرس در اصفهان، یک محیط کاربر پسند با گرافیک بسیار جذاب و با کیفیت را طراحی می کنید تا سایت وردپرسی شما بیش از هر سایت دیگری جلوه کند. حتی اگر متخصص فناوری و طراحی وردپرس نباشید باز هم می ‌توانید تفاوت یک سایت حرفه ای و یک سایت معمولی را تشخیص دهید. سیستم وردپرس، ساخت یک سایت را ساده تر می کند.

وردپرس به شما این امکان را می دهد که یک موضوع انتخاب کنید و آن را با شاخه های اصلی و فرعی پر کنید. بر اساس طراحی وردپرس در اصفهان، کسب و کار خود را شخصی سازی می کنید. اگر چه طراحی سایت سفارشی به دانش فنی بیشتری نیاز دارد و کدگذاری های مخصوصی باید انجام شود، اما از طریق وردپرس این کار هم امکان پذیر است.

طراحی وردپرس در اصفهان

  • طراحی وردپرس در اصفهان برای آغاز کسب و کار آنلاین

طراحی وردپرس در اصفهان یک حرفه، مهارت یا دانش تخصصی است. اگر در طراحی وردپرس تجربه ای ندارید برای طراحی سایت حتماً از شرکت طراحی سایت کمک بگیرید. سایت های وردپرسی از هر نظر ساده تر بوده و مدیریت آن آسان است و می توانید هر قسمت را که تمایل داشتید ویرایش کنید. اگر به داشتن سایت حرفه ‌ای فکر می کنید باید بخش وبلاگ، به روز رسانی ها، ارتباط کاربری، کاربر پسند، ریسپانسیو بودن سایت، قابلیت به اشتراک گذاری و ده ها نکته دیگر را در آن رعایت نمایید. این کارها از نظر یک طراح وردپرس پنهان نمی ماند.

برای راه اندازی کسب و کار آنلاین و طراحی سایت حرفه ای، حتماً به طراحی وردپرس نیاز خواهید داشت. وبسایت شما بخشی از فعالیت شما در اینترنت است. مطمئن شوید که طراحی وردپرس در اصفهان به قدری حرفه ‌ای انجام شده که نماینده برند شما محسوب شود. تفاوتی نمی کند به دنبال راه اندازی سایت جدید هستید یا می خواهید سایت فعلی خود را ارتقا دهید. در هر صورت، سیستم وردپرسی بهترین و اولین گزینه برای شما است.

داشتن سایت اختصاصی با محیط گرافیکی جذاب کمک می کند که مخاطبان هدف با شما و سایت شما ارتباط بهتری برقرار کنند. سیستم وردپرسی، امکان انتشار هر نوع محتوایی را فراهم می سازد. حتی می توانید جذابیت های گرافیکی را با سایت وردپرسی به نمایش بگذارید. زمانی که صحبت از جلو افتادن از رقبا در فضای اینترنت به میان می آید، داشتن سایت اختصاصی، حرف اول را می زند. طراحی وردپرس به صورت اختصاصی کمک می کند در این زمینه موفق تر باشید.

در مرحله بعدی، نوبت به سئو سایت می رسد؛ که اگر طراحی سایت شما ناقص انجام شده باشد هر چقدر هم که روی سئو هزینه کنید، باز هم اثری نخواهد داشت. زمانی سئو سایت نتیجه می دهد که طراحی وردپرس در اصفهان به بهترین شکل انجام شده باشد. برای داشتن یک سایت زیبا و حرفه ای و موفقیت در کسب و کار آنلاین، طراحی حرفه ای سایت وردپرسی را به شرکت لازم را در این زمینه به شما خواهند داد.

مشاوره طراحی وردپرس

طراحی وردپرس در تهران

طراحی وردپرس در تهران برای طراحی سایت حرفه ای یک نیاز ضروری است. وردپرس، معتبرترین نرم افزار مدیریت محتوا در جهان است که تقریبا ۳۰ درصد از تمام وب سایت ها را پوشش می دهد. بیشتر از یک میلیارد وب سایت در فضای آنلاین فعالیت می ‌کنند که همه آنها با وردپرس طراحی شده اند. این رقم، یک تعداد خیره ‌کننده است و نشان می ‌دهد این پلتفرم طراحی سایت تا چه اندازه محبوب و پرکاربرد و پرطرفدار است. طراحی سایت با وردپرس در تهران بسیاری از مشکلات کسب و کارها را در ابتدای کار حذف می‌ کند، بنابراین با کارایی بالا می توانید استفاده حداکثری از این پلتفرم داشته باشید.

بسیاری از شرکت ها در حوزه آموزش طراحی وردپرس در تهران فعالیت می‌ کنند. دوره‌ های آموزش آنلاین فرم وردپرس، مهارت های طراحی سایت با وردپرس را به افراد می آموزد و بنابراین علاقه ‌مندان به این حوزه و کسانی که استعداد طراحی سایت دارند می ‌توانند در پایان دوره در این زمینه مشغول به کار شوند. به هر حال، شرکت طراحی سایت با وردپرس و یا فریلنسرهایی که از وردپرس استفاده می کنند باید تجربه و مهارت کافی را داشته باشند.

اگر می خواهید در زمینه‌ طراحی وردپرس در تهران فعالیت کنید، باید یک سری خصوصیات و ویژگی ها را برای مجموعه خود فراهم کنید. به طور مثال باید یک تیم حرفه ‌ای آماده کنید که به حوزه های مختلف طراحی سایت آشنا باشند. برای طراحی سایت وردپرس باید یک تم خوب پیدا کنید. کاربردی ترین و بهترین افزونه ها را انتخاب نمایید، وبسایت را از نظر کدنویسی و ایمنی در وضعیت امن نگه دارید و نسخه های پشتیبان از سایت تهیه کنید.

برای طراحی وردپرس در تهران، یک تم خوب انتخاب کنید

یکی از کارهایی که باید برای طراحی وردپرس در تهران انجام دهید، انتخاب یک تم خوب است. تم های آماده وب سایت در سیستم وردپرس قابل دسترسی هستند. می توانید به راحتی با نصب آنها ظاهر سایت وردپرسی خود را تغییر دهید. اگر یک تم خوب، شیک با ظاهری کاربر پسند انتخاب کنید، سایت شما بیشتر از آنچه که تصور می ‌کنید دیده می ‌شود. در مقابل، اگر تم مناسبی انتخاب نکنید، سرعت سایت شما و ترافیک سایت را کاهش می دهد و ممکن است آسیب پذیری های امنیتی هم ایجاد کند.

وقتی یک تم مورد علاقه خود را برای طراحی وردپرس در تهران انتخاب کردید، به سادگی می توانید آن را نصب کنید و بلافاصله از آن استفاده کنید. حتی می توانید یک توسعه دهنده را استخدام کنید تا وب سایت شما را اصلاح کند. در هر صورت با طراحی سایت وردپرس در تهران، هزینه های خود را کاهش می دهید و در زمان و مدت پروژه نیز صرفه جویی می کنید. تم هایی که می توانید برای سایت وردپرسی انتخاب کنید، ارزان هستند. البته ده ها و شاید صدها نمونه از قالب های سایت وردپرسی در دسترس باشد که از آنها هم می توانید استفاده کنید.

برای طراحی وردپرس در تهران بهتر است از پلاگین های مختلف استفاده کنید. اگر برای این کار، شرکت طراحی سایت در تهران را انتخاب کنید، تمام کارها را به دقت برای شما انجام می ‌دهند. وقت آن رسیده است که طراحی سایت وردپرسی خود را به حرفه ای های این حوزه واگذار کنید. اگر می خواهید کسب و کار شما در دنیای پر رقابت امروزی رشد و توسعه پیدا کند، بهترین اقدام این است که همین حالا وبسایت وردپرسی خود را راه اندازی کنید و سپس برای سئو سایت حرفه ‌ای هم برنامه‌ریزی داشته باشید.

طراحی وردپرس در مشهد

طراحی وردپرس در مشهد برای راه اندازی یک سایت جدید یا به روزرسانی سایت قدیمی به اندازه کافی ایده‌آل است. این سوال پیش می ‌آید که چرا سیستم وردپرسی برای طراحی سایت نسبت به پلتفرم های دیگر ترجیح داده می شود؟… دلایل زیادی وجود دارد که نشان می دهد بهتر است پروژه های طراحی سایت در مشهد را با بستر وردپرس راه اندازی کنیم.

انواع مختلف وب سایت ها را با موضوعات متنوع می توانید با سیستم وردپرس به مرحله اجرا درآورید. سایت هایی که از وردپرس استفاده می کنند به ‌طور ویژه ای نزد موتور جستجوگر گوگل متمایز هستند. اگر می خواهید سایت وردپرسی خود را راحت ‌تر مدیریت کنید و کمپین های تبلیغاتی شما زودتر اثربخش باشند، حتماً طراحی سایت وردپرس را در اولویت قرار دهید.

توسعه فناور پویا فراز

قبل از بررسی مزایایی طراحی وردپرس در مشهد لازم است این نکته را خاطر نشان کنیم که یکی از رایج ترین تصورات غلط درباره‌ وردپرس این است که اغلب تصور می کنند وردپرس فقط برای وبلاگ نویسی به کار می رود؛ در حالی که این چنین نیست.

بهترین سایت های شرکتی، سایت فروشگاهی، سایت مجله اینترنتی و حتی سایت های شخصی برای گالری تصاویر، موزیک یا نمونه کارها را می توانید با سیستم های قدرتمند وردپرسی راه اندازی کنید. بسیاری از برندهای معروف دنیا از همین سیستم وردپرس برای کسب و کار خود بهره گرفته اند. ویژگی های قوی که در بستر وردپرس وجود دارد باعث شده شرکت های بزرگ نظیر نیویورک ‌تایمز، سونی، فیسبوک، مجله تایم و دیزنی هم از این پلتفرم استفاده کنند. در قسمت بعد شما را با مزایای وردپرس برای طراحی سایت آشنا می کنیم.

مهمترین مزایای طراحی وردپرس در مشهد چیست؟

  • وردپرس یک پلتفرم رایگان برای طراحی سایت است

وردپرس یک نرم افزار رایگان است. این بدان معناست که شما می توانید آن را دانلود، نصب و استفاده کنید و یا تغییر دهید تا مطابق با نیازهای شما باشد. می توانید از آن برای ایجاد هر نوع وب سایتی استفاده کنید. در حالی که خود نرم افزار وردپرس، رایگان است، برای نصب آن به نام دامنه و میزبانی وب نیاز دارید. پلتفرم وردپرس برای طراحی سایت برای کاربران مبتدی که هیچ تخصصی در طراحی سایت ندارند، قابل استفاده است. برای اینکه سایت شخصی خود را راه اندازی کنید، کارشناسان ما در کنار شما هستند تا بتوانید یک سرویس وبلاگ نویسی رایگان بر اساس وردپرس داشته باشید. هر امکاناتی که در سایت نیاز داشته باشید با افزونه ها و تم های وردپرس قابل اجرا می باشد.

  •  با وردپرس، امکان سفارشی سازی سایت با تم ها و افزونه ها آسان است

بخش بزرگی از افرادی که از وردپرس استفاده می کنند نه طراح وب هستند و نه برنامه نویس. در واقع، اکثر مردم بدون داشتن دانش قبلی از طراحی وب سایت شروع به استفاده از وردپرس می کنند. افراد غیرمتخصص نیز می ‌توانند با هزاران قالب سایت آماده رایگان، سایت خود را راه ‌اندازی کنند. یک تم وردپرسی عالی تقریباً برای هر نوع وب سایتی قابل اجرا می باشد؛ خواه وبلاگ باشد یا سایت تجاری یا یک فروشگاه اینترنتی؛ سفارشی سازی تم های وردپرس آسان است، زیرا بسیاری از آنها با پنل گزینه های خاص خود ارائه می شوند که به شما امکان می دهد رنگ ها را تغییر دهید، لوگو آپلود کنید، پس زمینه را تغییر دهید، اسلایدرهای زیبا ایجاد کنید و واقعاً آن را بدون نوشتن هیچ کدی، مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید.

در طراحی وردپرس در مشهد همچنین می توانید با استفاده از افزونه ها، قابلیت های سفارشی را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. افزونه های وردپرس مانند برنامه هایی برای وب سایت شما هستند که می توانید از آنها برای اضافه کردن ویژگی های پیشرفته مانند تجزیه و تحلیل سایت، فرم های تماس، عضویت و موارد دیگر استفاده کنید. جدا از افزودن قابلیت های اضافی، برخی از افزونه های وردپرس می توانند به شما اجازه دهند وب سایت خود را به یک پلتفرم کاملاً جدید تبدیل کنید.

  • پلتفرم وردپرس، با اصول سئو سایت سازگار است

سایت هایی که با وردپرس طراحی و اجرا شده اند، با اصول سئو سایت حرفه ‌ای سازگار هستند. این ویژگی باعث می شود که بتوانید سایت خود را به موتورهای جستجوگر معرفی کنید. به همین دلیل است که سایت های وردپرسی تمایل دارند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری نسبت به سایرین کسب کنند. شما می توانید افزونه های سئو وردپرس را برای بهینه سازی بیشتر سایت اضافه کنید.

  • مدیریت وردپرس، آسان است

وردپرس دارای سیستم مدیریت به روزرسانی داخلی است. این به شما امکان می دهد افزونه ها و تم های خود را از داخل داشبورد مدیریت وردپرس، به روز کنید. همچنین این پلتفرم هنگامی که نسخه جدیدی از وردپرس در دسترس است به شما اطلاع می دهد، بنابراین می توانید سایت خود را به سادگی با کلیک کردن روی یک دکمه به روز کنید. برای محافظت از داده های خود در برابر هر گونه حادثه یا هک شدن، می توانید به راحتی از یک افزونه پشتیبان وردپرس برای ایجاد خودکار نسخه پشتیبان و ذخیره ایمن آنها در یک مکان راه دور استفاده کنید. همچنین می توانید سایت وردپرسی خود را سازگار با برنامه های موبایل وردپرسی مدیریت کنید. تمام این موارد در طراحی وردپرس در مشهد به شما ارائه می شود.

  • وردپرس، یک بستر ایمن است

وردپرس با در نظر گرفتن امنیت، توسعه یافته است و به عنوان یک پلتفرم بسیار امن و مطمئن برای اجرای یک وب سایت در نظر گرفته می شود. با این حال، درست مانند دنیای واقعی، اینترنت می تواند مکانی نامشخص برای حملات و هک شدن باشد.

  • وردپرس می تواند انواع رسانه های مختلف را مدیریت کند

وردپرس فقط به نوشتن متن محدود نمی شود. این پلتفرم بزرگ دارای یک آپلود کننده رسانه داخلی برای مدیریت تصاویر، فایل های صوتی و تصویری است. برای طراحی وردپرس در مشهد می توانید روی این پلتفرم کاربردی حساب کنید.

ایده های راه اندازی سایت با طراحی وردپرس در مشهد

وردپرس را می توان به روش های مختلف به کار برد؛ از وب سایت های ساده گرفته تا بازارهای تجارت الکترونیک و هر چیز دیگری در دنیای اینترنت می توان استفاده کرد. در بخش زیر فقط چند نمونه از انواع مختلف وب سایت هایی که می توانید با وردپرس ایجاد کنید آورده شده است.

  • یک وبلاگ راه اندازی کنید
  • یک وب سایت تجاری بسازید
  • یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید
  • وب سایت عضویت و اشتراک ویژه بسازید
  • دوره های آنلاین یا فایل های آموزشی بفروشید

امیدواریم این متن توانسته باشد به سوالات شما در مورد اینکه چرا باید از خدمات طراحی وردپرس در مشهد استفاده کنید پاسخ دهد. بهترین راه برای تجربه واقعی قدرت وردپرس، استفاده از آن است. آن را امتحان کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

طراحی سایت وردپرس

راه اندازی یک تجارت آنلاین آسان نیست و از آنجا که سرمایه گذاری اولیه، قابل توجه است، ممکن است وسوسه شوید که شانس خود را امتحان کنید و به جای اینکه با طراحان حرفه ای وب همکاری کنید، از روش طراحی سایت وردپرس استفاده نمایید! حتی زمانی که وب سایت خود را با کمک متخصصان حرفه ای طراحی سایت ساخته اید، اگر قصد دارید به محض آماده شدن، آن را به تنهایی مدیریت کنید، باید از سیستم مدیریت محتوا (CMS) بهره ببرید.

آیا می دایند چرا طراحی سایت وردپرس تا این اندازه معروف است؟ پاسخ، کاملاً روشن است! سیستم وردپرس برای طراحی سایت، یک انتخاب قوی و منحصر به فرد است؛ این نوع طراحی سایت بر سرعت، ظاهر و عملکرد سایت شما و فعالیت شما تأثیر می گذارد. از این نظر است که متخصصان، وردپرس را توصیه می کنند. برای دریافت مشاوره رایگان طراحی سایت با شرکت پویا فراز تماس حاصل فرمایید!

مقاله پیشنهادی : مدیریت حجم ترافیک بالا در سایت های وردپرسی

توسعه فناور پویا فراز

وردپرس یکی از ساده ترین و قوی ترین روش ها برای به اشتراک گذاشتن کسب و کار شما در وب است. سیستم عامل های ساده تری وجود دارد، اما اکثر آنها عملکردی را که وردپرس انجام می دهد، ارائه نمی دهند. چند سیستم عامل وجود دارد که به همان اندازه قوی هستند، اما استفاده از آنها برای مبتدیان دشوار است.

وردپرس، یک سیستم مدیریت محتوا (CMS)، ابزاری ایده آل برای کارآفرینان و شرکت ها است تا بتوانند محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند، به رتبه بندی سایت نزد موتورهای جستجوگر کمک کرده و برند خود را به مشتریان احتمالی، معرفی کنند. طراحی سایت وردپرس به شما کمک می کند محتوای نوشته شده خود را به اشتراک بگذارید، محصولات و خدمات خود را در ویترین فروشگاه الکترونیکی بفروشید، یا حتی عکس ها و فیلم های خود را به اشتراک بگذارید. اجازه دهید با هم به مهم ترین مزایای سیستم های وردپرسی برای طراحی سایت شیک و حرفه ای نگاهی بیاندازیم.

10 مزیت استفاده از طراحی سایت وردپرس برای تقویت کسب و کارهای اینترنتی

وردپرس از سال 2003 وجود دارد و محبوب ترین نرم افزار وبلاگ نویسی در بازار است. در چند سال گذشته، وردپرس به یک نرم افزار مدیریت محتوا برای وب سایت های غیر وبلاگی تبدیل شده است. در اینجا 10 دلیل اصلی محبوبیت وردپرس ذکر شده است:

  • سهولت استفاده

استفاده از وردپرس بسیار آسان است و دارای رابط کاربری بصری می باشد. افزودن صفحات جدید، پست های وبلاگ، تصاویر و غیره به طور منظم، بسیار ساده است و می تواند به سرعت انجام شود. از آنجا که این فناوری بسیار آسان است، زمان صرف شده برای طراحی سایت وردپرس، بسیار کاهش می یابد.

  • وب سایت خود را با هر رایانه مدیریت می کنید

سیستم وردپرس، مبتنی بر مرورگر است. می توانید از هر رایانه متصل به اینترنت وارد شوید و سایت خود را مدیریت کنید.

  • بدون نیاز به ویرایش HTML یا نرم افزار FTP

وردپرس یک سیستم مستقل است و نیازی به نرم افزار ویرایش HTML (مانند Adobe Contribute یا Dreamweaver) ندارد. می توانید یک صفحه یا پست وبلاگ جدید ایجاد کنی ، متن را قالب بندی کنید، تصاویر را بارگذاری کنید (و آنها را ویرایش کنید)، اسناد، فایل های ویدئویی، گالری تصاویر و غیره را بدون نیاز به نرم افزار HTML یا FTP اضافی بارگذاری کنید.

  • موتورهای جستجوگر، به سایت های وردپرس علاقه مند هستند

طراحی سایت وردپرس، بسیار تمیز و ساده است و خواندن و فهرست بندی محتوای یک سایت را برای موتورهای جستجو آسان می کند. علاوه بر این، هر صفحه، پست و تصویر می تواند کلمات کلیدی، توضیحات و عنوان متا تگ مخصوص به خود را داشته باشد؛ همچنین برای کلمات کلیدی خاص، بهینه شده و امکان بهینه سازی بسیار دقیق نزد موتورهای جستجو را فراهم آورد. همچنین می توانید از برچسب ها برای اثربخشی بیشتر تلاش های خود در بهینه سازی موتورهای جستجو یا همان سئو سایت حرفه ای استفاده کنید.

  • شما کنترل سایت خود را، شخصاً بر عهده دارید

پس از طراحی سایت وردپرس، لازم نیست منتظر باشید تا طراح وب، به روزرسانی های ساده ای را برای سایت شما انجام دهد. با استفاده از وردپرس، شما تقریباً بر تمام جنبه های سایت خود کنترل دارید و می توانید به راحتی، به روز رسانی های ساده را خودتان انجام دهید.

  • طراحی وب سایت شما، 100٪ قابل تنظیم است

وردپرس به عنوان موتور وب سایت شما عمل می کند. ظاهر سایت را می توان 100٪ سفارشی کرد، بنابراین نام تجاری شما می تواند در سایت شما ظاهر شود و تجربه ای منحصر به فرد را برای بازدیدکنندگان شما ایجاد نماید.

  • سایت وردپرسی، یک وبلاگ اختصاصی است

از آنجا که وردپرس در ابتدا به عنوان یک بستر وبلاگ نویسی ایجاد شد، قابلیت های وبلاگ نویسی داخلی را دارد و در صورت تمایل، ادغام آنها آسان است. تنظیم اشتراک RSS / ایمیل در وبلاگ شما، قابلیت نظرسنجی و افزودن خودکار جدیدترین پست های وبلاگ به سایر صفحات سایت (به عنوان مثال صفحه اصلی شما) نیز بسیار ساده است. با طراحی سایت وردپرس، سایت خود را پویاتر و تعاملی تر کنید.

  • عملکرد سایت خود را با افزونه ها گسترش دهید

آیا می خواهید تقویم رویدادها، گالری ویدئو، ورودی توییتر، Facebook Fan Box و موارد دیگر را به سایت خود اضافه کنید؟ وردپرس با افزونه هایی که اکثر آنها رایگان هستند یا قیمت بسیار مناسبی دارند، این امکان را فراهم می کند.

طراحی وردپرس در اصفهان

  • سایت شما می تواند همراه با رشد کسب و کار شما، رشد کند

سایت های وردپرس بسیار مقیاس پذیر هستند. شما می توانید صدها هزار صفحه یا پست وبلاگ در سایت خود داشته باشید.

  • با طراحی سایت وردپرس، کاربرهای متعدد داشته باشید

به عنوان سرپرست یک سایت وردپرس، می توانید چندین کاربر را برای وب سایت تنظیم کرده و سطوح دسترسی و قابلیت ها را به هر کاربر اختصاص دهید.

چرا طراحی سایت وردپرس؟

اگر می خواهید یک سایت وردپرس راه اندازی کنید، موارد زیر را باید انجام دهید:

  • یک فضای هاست و دامنه برای سایت داشته باشید
  • کارشناسان و بهترین طراحان سایت ما به شما کمک می کنند تا سایت جدید خود را سریع راه اندازی کنید. برای شروع طراحی سایت باید به برخی از سوالات اساسی در مورد کسب و کار خود پاسخ دهید.
  • طراحی سایت وردپرسی با تکیه بر کدنویسی حرفه ای، افزونه ها و بهینه سازی سایت انجام می شود.
  • در صورت نیاز، صفحات جدید و مقالات وبلاگ را اضافه کنید. حداقل هفته ای یک مقاله وبلاگ منتشر کنید.
  • برنامه معینی را برای نگهداری و به روز رسانی منظم وبلاگ خود در سایت وردپرسی تنظیم کنید. همچنین مطمئن شوید که از وبلاگ خود به طور منظم پشتیبان گیری می کنید.

طراحی سایت وردپرس فقط مخصوص وبلاگ ها یا وب سایت ها نیست. وردپرس، یکی از قدرتمندترین سیستم های مدیریت محتوا در جهان است و بیش از 30 درصد از وب سایت های جهان را در اختیار دارد. هنگامی که این نوع طراحی سایت را امتحان می کنید، به سرعت متوجه می شوید که چرا وردپرس اینقدر محبوب است. بنابراین، مهم نیست که کسب و کار شما چیست یا برای انجام کار به چه وب سایتی نیاز دارید، هر مدل که باشد می توانید آن را با وردپرس انجام دهید. افراد زیادی در حال حاضر این کار را انجام می دهند، و شما نیز می توانید از کمک های لازم برای تبدیل ایده وب سایت شخصی خود به واقعیت استفاده کنید.

مشاوره طراحی وردپرس

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.