طراحی پرستاشاپ | راه اندازی فروشگاه ساز رایگان PrestaShop

طراحی پرستاشاپ در اصفهان یکی از سیستم های قوی طراحی سایت را در اختیار کاربران قرار می دهد تا به یک سیستم فروشگاه ساز دسترسی داشته باشند. حتماً بارها و بارها نامی از سیستم ‌های فروشگاه ساز رایگان یا فروشگاه ساز های حرفه ای را در دنیای وب خوانده اید و دیده اید. فروشگاه ‌ساز کمک می کند کسب و کارهای فروشگاه اینترنتی به سرعت راه اندازی شوند.

قوی ترین و بهترین سیستم راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی همان سیستم ووکامرس است که میلیون ها سایت را پشتیبانی می کند. پرستاشاپ یکی دیگر از فروشگاه سازهای رایج در دنیای وب به شمار می رود که طرفداران خاص خودش را دارد.

توسعه فناور پویا فراز

طراحی پرستاشاپ در اصفهان بر اساس زبان برنامه نویسی PHP و MYSQL پایه گذاری شده است. زمانی که یک دامنه مناسب برای فروشگاه اینترنتی خود انتخاب کرده و فضای میزبانی را تهیه می کنید، می توانید سیستم فروشگاه ساز پرستا شاپ را روی آن بارگذاری کنید. قالب های متنوعی قابل راه ‌اندازی با پرستاشاپ برای فروشگاه اینترنتی هستند.

افزونه ها و ماژول های این سیستم فروشگاه ساز متنوع و جذاب است و شما هر فروشگاه اینترنتی که در نظر داشته باشید را می توانید با آنها راه اندازی کنید. برای آموزش پرستاشاپ به سایت شرکت پویا فراز مراجعه نمایید!

طراحی پرستاشاپ در اصفهان پس از سیستم ووکامرس و مجنتو برای فروشگاه‌ های اینترنتی، محبوب و پرطرفدار است. قابلیت هایی که پرستاشاپ فراهم می کند برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات فیزیکی و همچنین فروشگاه فروش فایل و محصولات دانلودی یک انتخاب ایده آل محسوب می شود. اگر به فعالیت در دنیای اینترنت فکر می کنید و می خواهید فروشگاه اینترنتی داشته باشید و به درآمد برسید، همین حالا زمان آن است که یکی از سیستم های پرستاشاپ، ووکامرس یا مجنتو را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

مزایای طراحی پرستاشاپ در اصفهان برای فروشگاه های اینترنتی

طراحی پرستاشاپ در اصفهان مزایای زیادی را برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی جذاب و حرفه ‌ای فراهم می‌کند. مدیریت فروشگاه اینترنتی با سیستم پرستاشاپ بسیار ساده است. پرستاشاپ، قابلیت فارسی سازی را دارد و از قالب های متنوع نیز پشتیبانی می کند. بسته به طرحی که در نظر دارید تا فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید سیستم پرستاشاپ می تواند نیاز شما را برطرف کند.

طراحی پرستاشاپ، قابلیت هایی نظیر اتصال به درگاه پرداخت بانکی، مدیریت کامل محصولات، مدیریت فروش، برگزاری جشنواره تخفیف، در نظر گرفتن کد تخفیف برای محصولات، امکان مقایسه محصول، درج نظریات و بررسی مشتریان از خرید محصول، تنظیم گالری تصویر برای محصولات و صدها قابلیت دیگر را فراهم می کند.

با رشد کسب و کارها در دنیای اینترنت، زمان حال، بهترین فرصت برای این است که شما هم کسب و کار خود را راه اندازی کنید. در هر زمینه ای که مهارت دارید یا می توانید کالایی را برای فروش آماده کنید، سیستم پرستاشاپ کمک می کند تا فروشگاه اینترنتی تخصصی خود را داشته باشید. از دیگر مزایای طراحی پرستاشاپ در اصفهان برای فروشگاه اینترنتی، طراحی قالب های ریسپانسیو با گرافیک کاربر پسند می باشد.

سیستم پرستاشاپ را همانند سیستم ووکامرس و طراحی سایت وردپرس می توانید به روز رسانی کنید. همچنین افزونه ها و ماژول ها یا پلاگین های مختلف را برای فروشگاه اینترنتی می توانید نصب و راه اندازی نمایید. طراحی پرستاشاپ در اصفهان برای داشتن بهترین فروشگاه اینترنتی در آینده به نفع شما است. با سیستم پرستاشاپ می‌توانید سئو سایت را در جهت جذب مشتری و افزایش فروش اجرا کنید.

مهمترین معایب طراحی پرستاشاپ در اصفهان چیست؟

طراحی پرستاشاپ در اصفهان مزایای زیادی دارد اما برخی از مشکلات هم در این سیستم بیان شده‌اند که در این قسمت به آن ها می پردازیم. همانند طراحی جوملا برای داشتن یک سایت حرفه ای، استفاده از سیستم پرستاشاپ در طراحی فروشگاه اینترنتی، به دلیل رایگان بودن آن، ممکن است با احتمال سرقت اطلاعات و مشکلات امنیتی مواجه باشد. اگر می خواهید فروشگاه اینترنتی خود را با پرستاشاپ راه اندازی کنید، حتماً مسائل امنیت سایت را در نظر بگیرید.

از دیگر مشکلات طراحی پرستاشاپ برای داشتن فروشگاه اینترنتی، عدم تنوع در قالب ها و افزونه ها است. فروشگاه اینترنتی شما با پرستاشاپ حرفه‌ای تر خواهد بود اما برای داشتن یک سایت اختصاصی باید هزینه های بیشتری بپردازید. قالب های معمولی پرستاشاپ محدود هستند و قابلیت سفارشی‌سازی ندارند.

برای انتخاب میان سیستم ووکامرس یا پرستاشاپ برای طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان، حتماً از کارشناسان طراحی‌ سایت کمک بگیرید. یک یا دو جلسه مشاوره برای طراحی فروشگاه اینترنتی این مشکلات را حل می‌کند. سیستم ووکامرس و طراحی پرستاشاپ را در کنار هم مقایسه کنید و سپس بهترین انتخاب را داشته باشید.

طراحی پرستاشاپ در اصفهان و رونق کسب و کارهای اینترنتی

طراحی پرستاشاپ در اصفهان به شما کمک می کند یک فروشگاه اینترنتی قدرتمند بسازید. برای اینکه کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید باید بهترین ایده را پیدا کنید. بهترین ایده برای فروشگاه اینترنتی، ایده هایی هستند که محصول پرفروش و پر تقاضا را به بازار ارائه می‌ دهند. می توانید فروشگاه اینترنتی زیورآلات و بدلیجات راه اندازی کنید؛ شاید هم به فروشگاه اینترنتی انواع دمنوش، چای یا قهوه فکر می کنید.

ممکن است به فروشگاه اینترنتی فایل و محصولات دیجیتالی علاقه داشته باشید. در هر صورت، پرستاشاپ، این ایده ها را برای داشتن بهترین فروشگاه اینترنتی پشتیبانی می کند. سیستم پرستاشاپ برای فروشگاه اینترنتی هر آن چیزی را که نیاز دارید تا کسب و کار خود را تقویت کنید در اختیار شما قرار می دهد. مثلاً می توانید ارتباط یا تعاملات مثبت با مشتریان خود داشته باشید؛ بازاریابی کسب و کار خود را تقویت کنید؛ یا استراتژی های معرفی محصول و تبلیغات را تنظیم نمایید.


سئو سایت فروشگاه اینترنتی با طراحی پرستاشاپ در اصفهان به راحتی انجام می شود. پرستاشاپ برای فروشگاه اینترنتی، محبوب و پرطرفدار است و یکی از بهترین پلتفرم هایی محسوب می ‌شود که می‌ تواند فروش را افزایش دهد. فروشگاه های اینترنتی که با پرستاشاپ راه اندازی می شوند قابل رقابت با فروشگاه هایی هستند که با سیستم ووکامرس طراحی شده اند.

هر دو سیستم هم اکنون توسط بهترین طراحان سایت استفاده می شوند تا به رونق کسب و کارهای اینترنتی کمک کنند. اگر شما هم تمایل دارید که فروشگاه اینترنتی داشته باشید قبل از طراحی سایت حتماً مشاوره مناسبی در این زمینه دریافت کنید.

طراحی پرستاشاپ در تهران

طراحی پرستاشاپ در تهران یکی از بهترین شیوه‌ های ساخت یک وب‌ سایت فروشگاهی جذاب است که می‌ تواند به شما کمک کند روز به ‌روز، بیشتر رشد کنید. در واقع امروزه تعداد فزاینده ‌ای از کاربران احساس می‌ کنند که طراحی وب ‌سایت تعیین می ‌کند که آیا باید به یک تجارت اعتماد کرد یا خیر!؟

صفحه اصلی، بخش بسیار مهمی از وب ‌سایت شما است. در اصل، ویترین مغازه شماست. این ویترین، شانس شما را برای جذب مشتریان بیشتر مشخص می‌ کند. به همین دلیل، داشتن یک صفحه اصلی با طراحی خوب مانند طراحی پرستاشاپ تهران می ‌تواند بر موفقیت فروشگاه شما تأثیر شگرفی بگذارد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با طراحی پرستاشاپ حرفه ای در تهران آشنا کنیم.

طراحی پرستاشاپ در تهران چه ویژگی ‌هایی دارد؟

همان‌ طور که ممکن است به این موضوع از قبل توجه کرده باشید، در ابتدا بسیار مهم است که بازدید کننده بتواند به‌راحتی تشخیص دهد که وارد یک فروشگاه عالی و حرفه‌ای شده است و تنها به یک وب ‌سایت ساده سر نزده که بتواند به‌راحتی از آن بگذرد. بنابراین، عناصر اساسی مانند آرم، سبد خرید، جستجو، ناوبری و ورود باید در صفحه اول وب ‌سایت شما طوری ظاهر شوند که بسیار جذاب باشند. خوشبختانه همه این موارد در طراحی پرستاشاپ در تهران به ‌خوبی انجام خواهند شد و بیشترین جذابیت را برای مشتریان و مخاطبان شما ایجاد می‌کنند.

در صورتی‌ که این قسمت ‌ها به ‌خوبی طراحی شده باشند و مخاطبان شما را جذب کنند، آن ‌وقت است که در گام بعدی می ‌توانید محصولات و دسته ‌بندی ‌های خود را با معیارهای مختلف ارائه دهید و در اینجا می ‌توانید فروش ویژه خود را به مخاطب اعلام کنید. این قسمت ‌ها نیز در طراحی پرستاشاپ تهران بسیار موردتوجه قرار می‌ گیرند. زیرا بخش ‌های واقعاً مهمی از فروشگاه شما هستند و بازدیدکننده بعد از دیدن آن ‌ها تصمیم می‌ گیرد که آیا فروشگاه شما انتظارات او را برآورده می‌کند یا خیر؟

طراحی پرستاشاپ در تهران چگونه صفحه اصلی شما را سفارشی می ‌کند؟

شما می ‌توانید در طراحی پرستاشاپ در تهران، ایده ‌های خوب و بکر خود را نیز پیاده کنید تا بتوانید مشتریان بیشتری جذب نمایید. معمولاً در تم‌ های پرستاشاپ، یک موقعیت ماژول اختصاصی (displayHome) وجود دارد که می ‌توانید ماژول ‌هایی را برای منحصربه‌فرد کردن این ناحیه قرار دهید. این ماژول‌ ها می ‌توانند چرخ فلک، شبکه، بلوک ‌های متنی و غیره باشند.

طراحی پرستاشاپ در تهران این امکان را به شما می‌ دهد که ترتیب ماژول ‌ها را به دلخواه خود تنظیم کنید. بنابراین، می‌ توانید ماژول ‌های مهم ‌تر را به بالای صفحه و ماژول ‌های کم ‌اهمیت ‌تر را به پایین صفحه منتقل کنید. البته محدودیت ‌هایی نیز وجود دارد که طراحان ما می ‌توانند آن ‌ها را برایتان رفع کنند. به‌ عنوان‌ مثال، شما نمی ‌توانید طرح ‌بندی ایجاد کنید و یک قالب می ‌تواند فقط یک نمونه از یک ماژول را داشته باشد.

معایب احتمالی استفاده از ماژول‌های مختلف در پرستاشاپ چیست؟

استفاده از ماژول ‌های مختلف علی ‌رغم زیباسازی و ایجاد امکانات بیشتر برای مخاطبان شما گاهی می ‌تواند باعث بروز مشکلات غیرمنتظره نیز بشود. با اینکه توسعه ‌دهندگان وب‌ سایت‌ه ا تمام تلاش خود را برای تولید کدهای با کیفیت خوب انجام می ‌دهند، گاهی اوقات ممکن است مشکلات سازگاری با ماژول ‌های دیگر ظاهر شود.

حل این مسائل اغلب به کمک توسعه‌ دهنده یا برنامه ‌نویس نیاز دارد که می ‌تواند زمان انتشار را افزایش دهد. از طرف دیگر، اگر از ماژول‌ های زیادی استفاده کنید، می‌ توانند سرعت سایت شما را کندتر کنند؛ که در همه مسائل سایت تأثیرگذار است و میزان مخاطبان شما را کاهش می‌دهد.

علاوه بر این، ماژول ‌های توسعه ‌دهندگان مختلف ممکن است طراحی‌ های متفاوتی داشته باشند که می ‌تواند ظاهر کلی سایت را مختل کند. در طراحی پرستاشاپ در تهران سعی می‌ شود به ‌طور متعادل و بر اساس نیاز شما از این ماژول‌ ها استفاده شود تا خللی در عملکرد سایت ایجاد نگردد.

چه راه ‌حل ‌های دیگری به ‌جز ماژول ‌ها پیشنهاد می ‌شود؟

اگر می ‌خواهید کنترل بیشتری بر صفحه اصلی خود از هر لحاظ داشته باشید، زمان آن رسیده است که به دنبال طراحی پرستاشاپ در تهران به ‌صورت حرفه ‌ای باشید. شما می ‌توانید به ‌جای ماژول از صفحه سازها استفاده کنید. صفحه سازها می‌ توانند ابزاری عالی برای کاربران مبتدی و حرفه ‌ای نیز باشند. آن‌ها اجرای طرح ‌های پیچیده را بدون دانش کد نویسی آسان می ‌کنند. این ویژگی بسیار عالی است، زیرا اگرچه استفاده از پرستاشاپ بسیار آسان است، سفارشی ‌سازی واقعی اغلب به مهارت ‌های برنامه ‌نویسی خاص نیاز دارد.

بنابراین، اگر مدیر یک سایت فروشگاهی هستید، برای اینکه واقعاً کنترل سایت و طراحی آن را در دست بگیرید، بهترین پیشنهاد طراحی پرستاشاپ در تهران برای شماست تا برنامه ‌نویسان حرفه ‌ای این کار را برایتان انجام دهند. راه حل دیگر این است که خودتان حداقل زبان ‌های برنامه‌ نویسی HTML، CSS، یا حتی PHP را یاد بگیرد و برای این کار زمان بگذارید.

کدام ماژول صفحه ساز را انتخاب کنم؟

انتخاب یک صفحه ساز مناسب و قابل‌اعتماد برای فروشگاه شما امری ضروری است که در طراحی پرستاشاپ در تهران به‌شدت به آن توجه می‌شود. زیرا این صفحات اساس فروشگاه شما را تشکیل می ‌دهند. اگر خودتان بخواهید وب ‌سایت طراحی کنید، می‌ توانید صفحات مختلف را از سایت‌ های داخلی و خارجی بگیرید. اما در صورت طراحی حرفه ای پرستاشاپ در تهران، خود طراح، بهترین صفحه ساز را بر اساس نیاز و اهداف شما انتخاب می ‌کند. به ‌عنوان ‌مثال، صفحات المنتور یا Elementor بر اساس ماژول کردن pagebuilder یکی از رقابتی ‌ترین موارد در رده خود است.

این محصول یک صفحه ساز زنده است که می ‌تواند صفحه اصلی، صفحات CMS، توضیحات محصول، توضیحات دسته ‌بندی، مارک‌ ها و صفحات تأمین ‌کننده را ویرایش کند. به ‌طور کلی، Creative Elements به شما امکان می‌ دهد صفحاتی با ظاهر عالی ایجاد کنید که در مقایسه با الگوهای صفحه استانداردی که با موضوع شما ارائه می ‌شود، منحصربه‌فرد هستند. استفاده از این صفحات نیازی به دانش HTML، CSS، PHP و جاوا اسکریپت ندارد و همه‌ چیز را می ‌توان در رابط کاربری انجام داد.

مزیت اصلی طراحی پرستاشاپ در تهران این است که می‌ توانید صفحه ‌آرایی و طرح‌ه ای چشمگیر ایجاد کنید که سایت شما را منحصربه‌فرد کرده و هرروز بر تعداد مخاطبان شما می ‌افزاید. همچنین این نوع طراحی برای سایت بسیار مقرون ‌به ‌صرفه است.

ویژگی ‌های وب ‌سایت شما هم از نظر کلی و هم از نظر جزئی برای جذب مخاطب بیشتر بسیار مهم است. بنابراین هر چه حرفه‌ای ‌تر عمل کنید، مسلماً بازخورد بهتر و سریع‌ تری خواهید داشت. شما با طراحی پرستاشاپ تهران، به خریداران خود یک تجربه کاربری مثبت ارائه می‌ دهید. در نتیجه، آن ‌ها نه ‌تنها از شما خرید خواهند کرد، بلکه سایت شما را به ‌عنوان یک مکان خوب برای خرید همیشگی به یاد خواهند آورد و به مشتری وفادار تبدیل می‌شوند.

طراحی پرستاشاپ در مشهد

طراحی پرستاشاپ در مشهد نیز مشابه سایر سیستم ‌های مدیریت محتوای مبتنی بر PHP (CMS) مانند وردپرس است. در این طراحی از قالب ‌های مختلفی برای اعمال طراحی در فروشگاه آنلاین شما استفاده می ‌شود و مزیتی که دارد این است که می ‌تواند ویترین فروشگاه شما، یعنی صفحات اصلی سایت را به ‌صورت منحصربه‌فرد سفارشی ‌سازی کند. اما برای رسیدن به این نتیجه، بسیار مهم است که طراحی پرستاشاپ را به دست افراد حرفه ای در این حرفه بسپارید. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد طراحی پرستاشاپ مشهد به شما بدهیم.

طراحی پرستاشاپ در مشهد چگونه انجام می ‌شود؟

طراحی پرستاشاپ در مشهد به دست برنامه نویسان حرفه ‌ای انجام می ‌شود که تمام تلاش خود را می ‌کنند تا بهترین سایت فروشگاهی با توجه به محصول و خدمات شما ایجاد شود. به زبان ساده، می ‌توان گفت، طراحی پرستاشاپ به گونه ای است که شکل ظاهری فروشگاه، محتوای فروشگاه (کاتالوگ شما و متن صفحات شما) و کارهایی که فروشگاه انجام می ‌دهد به ‌صورت مجزا و بسیار شکیل به کاربران شما نمایش داده می ‌شوند. این امر در جذب مشتری بسیار مهم است و اگر صفحات وب ‌سایت شما به‌ هم ‌ریخته و نامنظم باشند، معمولاً مخاطب دوست ندارد در آنجا بماند؛ چه برسد به اینکه بخواهد از شما خرید کند!

مزایای طراحی پرستاشاپ در مشهد چیست؟

طراحی پرستاشاپ در مشهد به ‌عنوان یک معماری نرم ‌افزاری بسیار عالی که ظاهر سایت و محتوای سایت را به ‌طور کامل طبقه‌ بندی می‌ کند، و مزایای مهمی برای تجارت آنلاین شما دارد. مهم ‌تر از همه، شما می ‌توانید با این طراحی، تم ‌های جدید را برای تغییر ظاهر وب ‌سایت (تایپوگرافی، طرح رنگ، گرافیک) بدون تغییر آنچه سایت انجام می ‌دهد یا محتوایی که در آن سایت وجود دارد، تغییر دهید.

به عبارت دیگر، می‌توانید ظاهر سایت خود را دائماً به روز و جدید کنید یا یک تم مورد علاقه خود و جذاب را اضافه کنید، بدون اینکه کوچک ‌ترین اختلالی در کاتالوگ یا عملکرد اصلی فروشگاه شما مانند مرورگر، افزودن به سبد خرید و چک کردن ایجاد شود.

در واقع، طراحی پرستاشاپ در مشهد یک سیستم تجارت الکترونیک با ویژگی ‌های بسیار کامل است و قالب ‌های پرستاشاپ به نسبت گسترده و دقیق هستند تا هر تغییر مورد نیاز در آن لحاظ شود. ما با مشتریان خود در مورد ارائه سطوح مختلف سفارشی ‌سازی نیز صحبت می‌ کنیم و همیشه تم ‌های حرفه ‌ای و منحصربه‌فرد پرستاشاپ را برای سایت شما در نظر می ‌گیریم. هنگام ایجاد یک تم پرستاشاپ موارد زیادی باید در نظر گرفته شود که تنها توسط افراد حرفه ‌ای امکان‌ پذیر است.

مراحل طراحی پرستاشاپ در مشهد

طراحی پرستاشاپ در مشهد طبق مراحل مشخصی انجام می ‌شود. در ادامه جهت آشنایی بیشتر شما با این سیستم مدیریت محتوا، مراحل این طراحی را به ‌صورت خلاصه برایتان خواهیم گفت:

  • هویت شرکتی شما

اولین قدم این است که هسته هویت سازمانی خود را توسعه دهید. لوگوی شما اولین قطعه از این پازل است. وقتی در حال کار بر روی یک نام تجاری جدید یا نام تجاری قبلی خود هستید، طراحی حرفه ‌ای لوگو به مخاطبان شما کمک می ‌کند تا هویت شرکتی را که می ‌خواهید برای کسب ‌و کار توسعه دهید، بهتر درک کنند. شما باید تحقیقات زیادی در میان رقبا انجام دهید و به دنبال نمونه ‌هایی از لوگوها و هویت ‌های شرکتی باشید که با کسب و کار مورد نظر مرتبط بوده و جذابیت بیشتری دارند.

با جمع‌ آوری این اطلاعات، می ‌توانید مفاهیم اولیه لوگو را توسعه دهید. اگر خودتان نمی ‌توانید این کار را انجام دهید، نگران نباشید. زیرا در صورت طراحی پرستاشاپ در مشهد، طراحان ما این مورد مهم را در نظر گرفته و برای شما انجام خواهند داد.

  • تم پرستاشاپ شما طراحی می ‌شود.

در طراحی پرستاشاپ در مشهد در مرحله دوم، تم وب ‌سایت شما بر اساس پرستاشاپ باید مشخص شود. در این مرحله نیز نظرسنجی و بررسی فروشگاه رقبا می ‌تواند نقطه شروعی جهت ایجاد ظاهر مناسب برای فروشگاه شما باشد. در این فرایند، مفاهیم مختلف در سایت‌ های متفاوت بررسی می‌ شوند و نسخه نهایی با توجه به هدف و انتظارات شما طراحی می ‌شود.

ممکن است در طراحی پرستاشاپ حرفه ای در مشهد، طراحان ما برای ایجاد بازخورد بهتر، از مشتریان خود شما، نظرسنجی کنند. چه راهی بهتر از اینکه برای رشد جامعه مشتریان بزرگ‌تر و به دست آوردن وفاداری مشتریان از نظرات خود مشتریان در مورد طراحی وب ‌سایت خود ایده بگیرید و به آن ‌ها اجازه دهید آنچه دوست دارند را روی سایت شما ببینند؟!

چندین فاکتور وجود دارد که هنگام ایجاد طرح تم در طراحی پرستاشاپ در مشهد توسط طراحان در نظر گرفته می‌شود که دو مورد از مهم ‌ترین آن‌ها عبارت ‌اند از:

  • میزان سفارشی ‌سازی وب ‌سایت

هر چه وب ‌سایت شما بیشتر سفارشی ‌سازی شود، مسلماً هزینه بیشتری برای شما ایجاد می ‌کند. اما این هزینه را باید بیشتر به چشم یک سرمایه‌ گذاری عالی ببینید. زیرا هر چه سفارشی ‌سازی بیشتر شود، ارزش وب ‌سایت شما نیز افزایش پیدا کرده و مشتریان بیشتری را جذب می ‌کنید. به‌ طور کلی نیز سطح پایه ‌ای از سفارشی ‌سازی وجود دارد که در طراحی پرستاشاپ در مشهد برای همه افراد در نظر گرفته می ‌شود. اگر در حال حاضر برای این کار بودجه ‌ای ندارید، می‌ توانید طراحی کمتری را در حساب کاربری، صفحه محتوا و … ایجاد کنید و در آینده آن را توسعه دهید.

  • طراحی برای مدولارسازی

طراحی برای مدولارسازی، یکی از لذت ‌های بزرگ پرستاشاپ، است. در پرستاشاپ، از “ماژول” برای گسترش عملکرد پایه استفاده می ‌شود. به ‌این ‌ترتیب، طراحی پرستاشاپ مشهد می ‌تواند با ارائه ماژول‌ های بیشتر و بیشتر برای ایجاد ویژگی‌ های جدید در عملکرد اصلی خود، همگام با روندهای اینترنتی به روز شود. به ‌عنوان‌ مثال، ماژول‌هایی برای پشتیبانی از درگاه ‌های پرداخت مختلف یا نمایش فید از صفحه فیس بوک کسب‌ و کار شما وجود دارد که می‌ توانند در طراحی اعمال شوند و شما را خاص ‌تر نمایند.

هنگام طراحی تِم، مهم است که انعطاف ‌پذیری ذاتی پرستاشاپ را در نظر داشته باشید و یک طراحی سازگار ایجاد کنید که به‌ طور جدی به پیکربندی خاصی از ماژول‌ ها وابسته نباشد. اما به شما امکان می ‌دهد از پشتیبانی پرستاشاپ برای افزودن ویژگی ‌های جدید به سایت خود استفاده کنید که این مهم در طراحی پرستاشاپ در مشهد نیز در نظر گرفته می ‌شود.

  •  وقت ساختن قالب پرستاشاپ است.

مرحله آخر از طراحی پرستاشاپ در مشهد، ایجاد یک قالب کامل از PrestaShop است که برای طراحی وب ‌سایت شما باید انجام گیرد. در این مرحله، طراحان ما با استفاده از ترکیبی از زبان ‌های برنامه ‌نویسی HTML، CSS و PHP یک رابط کاربری ایجاد می ‌کنند که انعکاس کامل پیکسلی از طراحی ایجاد شده در مرحله 2 است. البته، تم شما در مرورگرها متفاوت به نظر می ‌رسد، زیرا هر مرورگر، طبق قوانین خود رندر می ‌شود یا خروجی ارائه می ‌دهد. برخی از مرورگرها مانند فایرفاکس، نسبت به سایرین، مانند IE، با استانداردها سازگارتر هستند.

هدف ما نیز از طراحی پرستاشاپ در مشهد این است که قالب‌هایمان در جدیدترین نسخه‌های فایرفاکس، سافاری، کروم و اینترنت اکسپلورر، خوب به نظر برسند. در حالی ‌که ما فقط از جدیدترین مرورگرها پشتیبانی می ‌کنیم، تلاش می ‌کنیم تا قالب مورد نظر در نسخه‌ های قدیمی‌تر نیز کیفیت خود را حفظ کند و برای هر کاربری مناسب باشد. در طراحی پرستاشاپ مشهد، هنگام ساخت قالب حتماً از HTML برای تقویت سئوی درون صفحه نیز استفاده می‌ شود.

اگرچه در برخی مقالات می‌ خوانید که برای ساخت پرستاشاپ و استفاده از ماژول‌ های مختلف آن نیاز به دانش کد نویسی ندارید، به‌ هر حال، شما باید پایه برنامه ‌نویسی را بدانید. به همین دلیل در صورتی ‌که خودتان این مهارت را ندارید، بهتر است برای صرفه‌ جویی در وقت و هزینه و تمرکز بر بازارایی سایت، از طراحی پرستاشاپ در مشهد استفاده نمایید تا حرفه ‌ای باشید و روز به ‌روز رشد بیشتر کسب ‌و کارتان را تجربه نمایید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.