مشاوره دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین

یکی از مهم ترین خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ در اصفهان این است که به اغلب مشاغل این امکان را می دهند بتوانند از کانال های آنلاین مختلف برای هدف گذاری بر روی مخاطبین خود استفاده کنند. به طور کلی، مهم ترین شاخصه دیجیتال مارکتینگ این است که می تواند قدیمی ترین ابزارها و فناوری های بازاریابی را با هم ترکیب کند تا انواع کسب و کارها در هر شکل و اندازه ای که هستند بتوانند از آن ها برای دسترسی بهتر و موثرتر به مشتریان خود، استفاده کنند.

مقاله پیشنهادی : مشاوره ایمیل مارکتینگ

توسعه فناور پویا فراز

در واقع دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی روشی است که شیوه های مختلف بازاریابی آنلاین را توصیف می نماید. حال شخصی که به عنوان مشاوره دیجیتال مارکتینگ در اصفهان مشغول است تمام کانال های آنلاین را آنالیز می کند تا دریابد کدام یک می تواند بر روی مشتریان تاثیر بیشتری بگذارد. او برای این کار، روش های مختلفی را امتحان می کند. مثلاً، تبلیغات در شبکه های اجتماعی پرطرفدار را امتحان می کند یا در وب سایت های آنلاین به بازاریابی می پردازد.

از دیگر مسیرهایی که مشاور دیجیتال مارکتینگ در اصفهان، بهره می گیرد طراحی وب سایت، بازاریابی محتوایی و تولید محتوای صوتی و تصویری می باشد. در واقع تمام این مسیرها در زیر مجموعه دیجیتال مارکتینگ ‌قرار دارند. حال اگر شما جزء صاحبان مشاغل در کلان شهری مثل اصفهان هستید و قصد فعالیت در فضای مجازی را دارید به تمام این ابزارها نیاز دارید. از آنجایی که اغلب کارفرماها اطلاع زیادی از دیجیتال مارکتینگ ندارند جلسه ای با مشاور دیجیتال مارکتینگ در اصفهان برگزار می شود که پیرامون تمام این مسائل صحبت می شود. برای مطالعه جدیدترین مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ به وبلاگ سایت پویافراز مراجعه نمایید.

مجموعه دیجیتال مارکتینگ

جلسات مشاوره دیجیتال مارکتینگ شامل چه مباحثی است؟

همان طور که اشاره نمودیم در حال حاضر اکثر مشاغل تمایل دارند در فضای مجازی و اینترنت به معرفی شغل، خدمات و محصولات خود بپردازند. دیجیتال مارکتینگ یکی از بهترین روش های بازاریابی در این حوزه است که می تواند از انواع ابزارها و مسیرهای آنلاین برای بازاریابی استفاده کند.

اما آنچه که مهم است این است که چه ابزار و مسیری برای بازاریابی چه نوع کسب و کاری مهم است. در اینجا نقش مشاوره دیجیتال مارکتینگ اهمیت پیدا می کند. این مشاور با تسلط کافی بر روی تمام مسیرهای بازاریابی دیجیتال به کارفرما کمک می کند که چه نوع بازاریابی دیجیتالی برای کسب و کار او مناسب است.

در واقع مسیرهای دیجیتال مارکتینگ بسته به نوع کسب و کار و همچنین کوچک یا بزرگ بودن آن ها، تعیین می شود. حتی ممکن است چند مسیر دیجیتال مارکتینگ برای یک کسب و کار مناسب باشد. در برخی از مواقع، فقط این مسیرها کافی نیستند و تبلیغات ویدیویی و تصویری هم لازم است.

برای برخی از کسب و کارها، تقویت شدن محتوای سایت لازم است و برای برخی دیگر، حضور پررنگ در شبکه های اجتماعی. بنابراین، یکی از وظایف مشاوره دیجیتال مارکتینگ در اصفهان این است که با توجه به تجربه و دانش خود به کارفرماها کمک کند این مسیرها را با دقت بهتری انتخاب و با برنامه ریزی بهتری طی کنند.

مسیرهای دیجیتال مارکتینگ

مشاور دیجیتال مارکتینگ چه وظایفی دارد؟

با توجه به مطالب بالا می توان دریافت، شخصی که به عنوان مشاوره دیجیتال مارکتینگ در اصفهان مشغول فعالیت است باید اطلاعات زیادی در مورد مسیرهای بازاریابی آنلاین و همچنین مهارت زیادی در آموزش این نوع بازاریابی داشته باشد. در واقع این شخص می داند که چه نوع روش بازاریابی آنلاین را به چه صورتی به کار گیرد تا مشتریان واقعی را هدف قرار دهد و سبب بهبود فروش کسب و کار مورد نظر شود. یک مشاوره بازاریابی دیجیتال می تواند خدمات خود را به انواع کسب و کارها از کسب و کارهای کوچک و نوپا گرفته تا سازمان های بزرگ، ارائه دهد.

در واقع تمام تخصص و مهارت این مشاوران، تمرکز بر روی اهدافی همچون، جذب مشتریان بهتر با پیروی کردن از یک الگوی موفق، تشخیص پتانسیل بازار، به وجود آوردن استراتژی بازاریابی و در نهایت اجرای دیجیتال مارکتینگ ‌در مسیر هدف شرکت می باشد.

مزایای خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ‌

مزایای خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ‌

  • این اشخاص، فرصت های جدیدی برای کسب و کارها ایجاد می کنند تا مشتریان جدیدی را جذب خود کنند.
  • مشاوره دیجیتال مارکتینگ، با تجربه و دانش خود، چند ابزار بازاریابی آنلاین را بررسی می کند و در نهایت موثرترین آن را به کارفرما، معرفی می نماید.
  • کمک به برندسازی شرکت ها از دیگر خدمات این مشاوران است.
  • سبب افزایش تعامل مثبت با مشتری می شود
  • در جلساتی که این مشاوران با کارفرماها برگزار می کنند برنامه ریزی هایی مبنی بر انتشار مستمر محتوای وب سایت انجام می گیرد. بهینه سازی صفحات وب سایت و بهینه سازی محصولات و خدمات در موتورهای جستجوگر از دیگر خدمات این مشاوران در این جلسات می باشد.
  • مدیریت کمپین بازاریابی از طریق های مختلف مثل ایمیل، شبکه های اجتماعی و موبایل از دیگر خدمات این مشاوران می باشند.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ در پویا فراز

مشاوره دیجیتال مارکتینگ در تهران

مشاوره دیجیتال مارکتینگ در تهران، از زمانی اهمیت پیدا کرد که حتی بسیاری از کسب و کارهای سنتی هم علاقه مند ورود به فضای اینترنت و مشاغل آنلاین شدند. از آنجایی که اغلب افراد، اطلاع چندانی از این نوع کسب و کار ندارد و در طرف مقابل، دیجیتال مارکتینگ، نوعی روش بازاریابی آنلاین جدید است که از پیچیدگی ها و جزئیات زیادی برخوردار است.

لذا بهره گیری از مشاوره دیجیتال مارکتینگ برای تمام کسب و کارهای اینترنتی ضروری می باشد. حال اگر شما قصد راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی در تهران را دارید و می خواهید با خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ در تهران آشنا شوید می توانید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

اهمیت مشاوره دیجیتال مارکتینگ چیست؟

همان طور که می دانید امروزه هر نوع کسب و کاری که بخواهد به بهترین شکل ممکن به مخاطبان خود معرفی شود باید وارد فضای آنلاین شود. حال برای موفقیت در چنین فضایی، دیجیتال مارکتینگ یکی از بهترین راهکارها می باشد. به همین دلیل، افرادی که در این زمینه متخصص و با تجربه هستند تلاش می کنند با ارائه مشاوره دیجیتال مارکتینگ حرفه ای به این افراد، سبب موفقیت آن ها در فضای مجازی شوند. بدون شک یکی از مهم ترین دلایل موفقیت مشاوره دیجیتال مارکتینگ در تهران، خدمات و مزیت هایی است که این مشاوره به کاربران ارائه می دهد. این خدمات سبب می شوند مشاغل و کسب و کارهای آنلاین، در کمترین زمان به بیشترین بهره وری برسند.

بهترین تیم مشاوره دیجیتال مارکتینگ

خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ

افرادی که به عنوان مشاور دیجیتال مارکتینگ در آژانس های دیجیتال مارکتینگ تهران مشغول هستند به دلیل تسلط خود به تمام مسیرهای بازاریابی آنلاین و فضای مجازی می توانند اطلاعات گسترده ای در اختیار کارفرماها قرار دهند. در واقع این اطلاعات وسیع سبب شده که این مشاوران بتوانند خدمات گسترده ای به تمام ‌مشاغل اینترنتی ارائه دهند. از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ در تهران، سریع تر مشکلات کسب و کار اینترنتی تشخیص و برطرف می شود.
  • وضعیت رقبا تحلیل و آنالیز می شود
  • هزینه های بازاریابی و تبلیغات کاهش می یابد
  • نقاط قوت و ضعف محتوای وب سایت شما بررسی و آنالیز می شود
  • وضعیت سئو وب سایت، بررسی و بهترین راهکار برای بهبود آن را پیشنهاد می شود
  • با این مشاوره، وضعیت تجارت شما در شبکه های اجتماعی بررسی می شود. سپس با توجه به پتانسیل کسب و کارتان، در سوشیال مارکتینگ به شما کمک می شود.
  • برای آگاهی بیشتر، جلسات مشاوره ای برگزار می شود که در آن برای افزایش فروشتان، ایده های جدید و کاربردی به شما پیشنهاد می شود. همچنین، متناسب با نوع کسب و کارتان، تبلیغات اینترنتی به شما ارائه می شود.
  • مشکلات فنی وب سایتتان تشخیص و برطرف می شود.
  • طراحی کمپین های تبلیغاتی خلاقانه و بهبود بازاریابی ایمیلی از دیگر خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ در تهران است.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ ایلام

مشاوره دیجیتال مارکتینگ‌ چه مزیت هایی دارد؟

  • هزینه و زمان دیجیتال مارکتینگ را برآورد می کند
  • یک برنامه ریزی دقیق و جامع بازاریابی آنلاین ارائه می دهد
  • بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی صورت می گیرد
  • بازاریابی محتوایی انجام می دهد
  • از تبلیغات بنری بهره می گیرد
  • بهره گیری از بازاریابی ایمیلی و بازاریابی اینترنتی سئو از دیگر مزیت های این مشاوره است.

مشاور دیجیتال مارکتینگ در کرج

چرا باید از مشاوره دیجیتال مارکتینگ استفاده نمود؟

از جمله دلایلی که نشان می دهد مشاوره دیجیتال مارکتینگ مهم می باشد عبارت است از:

  • تعداد مشتریان را افزایش می دهد
  • اهداف جدیدی تعیین می کند
  • برای رسیدن به هدف، برنامه ریزی های بلند مدت، ترتیب می دهد
  • برای پیشرفت اهداف، کسب و کار مورد نظر را آنالیز می کند
  • ارتباط و تعامل با مشتریان را افزایش می دهد
  • از فعالیت رقبا اطلاع دارد

یافتن بهترین تیم مشاوره دیجیتال مارکتینگ

به طور کلی، اگر به دنبال افزایش فروش محصولات و معرفی بهتر خدمات کسب و کار خود هستید مطمئنا به مشاوره دیجیتال مارکتینگ‌ نیاز خواهید داشت. چرا که در عصر کنونی دیگر کمتر کسی پیدا می شود که به صورت آفلاین خرید کند. علاوه بر این، با این مشاوره می توانید به سرعت از رقبای خود پیشی بگیرید. حال اگر به دنبال بهترین تیم مشاوره دیجیتال مارکتینگ هستید کافی است یک جستجوی ساده در اینترنت نمایید تا با بهترین آن ها آشنا شوید.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ تهران

مشاوره دیجیتال مارکتینگ در مشهد

قبل از این که به بررسی مشاوره دیجیتال مارکتینگ در مشهد بپردازیم ابتدا به صورت مختصر، دیجیتال مارکتینگ را تعریف می کنیم تا راحت تر بتوانید درک کنید چرا به مشاوره دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید. دیجیتال مارکتینگ یکی از زیرشاخه های بازاریابی است که از طریق آن، محصولات و یا خدمات یک برند از طریق یکی از روش های آنلاین، معرفی می شود. از آنجایی که این روش یکی از جدیدترین روش های بازاریابی است نیازمند افراد متخصص و باتجربه ای است که به آن ها مشاور دیجیتال مارکتینگ می گویند.

از آنجایی که بازاریابی آنلاین یا همان دیجیتال مارکتینگ یک پدیده نوین است و اغلب افراد، اطلاع زیادی از آن ندارند مشاوره گرفتن از این افراد متخصص، اهمیت پیدا می کند. حال اگر تمایل دارید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید توانید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاور دیجیتال مارکتینگ چه کسی است؟

به شخصی که در زمینه تبلیغات و بازاریابی آنلاین، تخصص و مهارت دارد مشاور دیجیتال مارکتینگ می گویند. این شخص نه تنها بر روی تمام مسیرهای آنلاین تسلط دارد بلکه رمز و و راز چگونگی موفقیت کسب و کارها در این فضا را می داند. به همین دلیل به کسب و کارهایی که تمایل دارند فعالیت خود را در فضای مجازی ادامه دهند مشاوره های لازم را می دهد. حال اگر شما جزء صاحبان مشاغل در کلان شهری مثل مشهد هستید و می خواهید بدانید مشاوره دیجیتال مارکتینگ چه نتایجی برای کسب و کارتان ایجاد می کند می توانید به خدمات این افراد دقت کنید.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ در همدان

لیست خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ

از جمله خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ در مشهد عبارتند از:

  • با تمام استراتژی های دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی دیجیتال آشنایی دارد و بهترین استراتژی را معرفی می کند
  • روش های جدید بازاریابی را کشف و به کارفرما ارائه می دهد تا علاوه بر حفظ مشتریان قبلی سبب جذب مشتریان جدید شود.
  • به افزایش محبوبیت، معروفیت و کیفیت برندینگ کمک می کند
  • با تمام رسانه های اینترنتی و امکانات آن ها ﺁشنا است و بهترین مسیر آنلاین را به کارفرما معرفی می کند
  • پیشنهادهایی در زمینه های سئو، ایمیل مارکتینگ، طراحی سایت و … ارائه می دهد
  • با تسلط خود بر روی تکنیک سئو به عملکرد بهتر تبلیغات اینترنتی کمک می کند
  • مشاوره دیجیتال مارکتینگ در مشهد، فرصت های جدیدی برای مشاغل ایجاد می کند تا سبب جذب مشتریان جدید شود
  • تمام سیستم های تبلیغات آنلاین شرکت اعم از سایت و وبلاگ را کنترل و هماهنگ می کند
  • در انجام تبلیغات آنلاین، خلاقیت به خرج می دهد
  • با بهره گیری از شبکه های اجتماعی، ایمیل و موبایل به ارتباط خوب و موثر با مشتریان کمک می کند.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ در مشهد

مشاوره دیجیتال مارکتینگ چه فایده ای دارد؟

با توجه به خدمات این افراد، مشاوره دیجیتال مارکتینگ در مشهد یکی از بهترین و ضروری ترین راهکارها برای افرادی است که علاقه مند فعالیت در فضای مجازی هستند. چرا که این مشاوران، با برنامه ریزی دقیق و با کمک بازاریابی آنلاین به افزایش فروش و بهبود کسب و کارتان کمک می کنند و سبب می شود بازدهی کسب و کارتان به طرز شگفت انگیزی افزایش یابد. از دیگر فواید مشاوره دیجیتال مارکتینگ در مشهد، تجرات مقرون به صرفه است.

چرا که این افراد از تمام هزینه های تبلیغات آنلاین اطلاع دارند و با برآورد هزینه ها از پرداخت هزینه های اضافه جلوگیری می کنند. علاوه بر این، این افراد یک چشم انداز کلی درباره کسب و کارتان به شما نشان می دهند تا شما بتوانید بهترین و به صرفه ترین روش را برای پیشرفت کسب و کارتان انتخاب کنید.

چه کسانی به مشاوره دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند

چه کسانی به مشاوره دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند؟

از آنجایی که امروزه اغلب کسب و کارها اینترنتی شده اند و روز به روز هم این فضای مجازی در حال پیشرفت و دگرگونی است لذا تقریبا 99 درصد مشاغل نیازمند مشاوره دیجیتال مارکتینگ در مشهد هستند. چرا که این مشاوران با تخصص خود می توانند سبب افزایش مشتریان شوند و آن ها را آنالیز کنند، برای تمام کسب و کارها چه بزرگ و چه کوچک، برنامه ریزی کنند و برای آن ها برنامه های بلند مدت یا کوتاه مدت در نظر بگیرند. با توجه به این تفاسیر می توان نتیجه گرفت هر شخصی که تمایل دارد وارد کسب و کار اینترنتی در مشهد شود در قدم اول نیاز به یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ در مشهد دارد.

بهترین مشاوره دیجیتال مارکتینگ چه ویژگی هایی دارد؟

امروزه به دلیل گسترش صفحات مجازی و اینترنتی فروشگاه های دیجیتالی بسیار زیادی به وجود آمده اند. بسیاری از فروشندگان برای آن که بتوانند محصولات و اجناس خود را با روش آسان به فروش برسانند، از دیجیتال مارکتینگ ها استفاده می نمایند. با جرعت می توان گفت که دیجیتال مارکتینگ ها در زندگی امروزی ما نقش بسزایی دارند و می توانند بسیاری از کار های ما را آسوده تر کنند. بسیاری از فروشندگان کالا، به دنبال راه هایی برای درست کردن دیجیتال مارکتینگ می باشند تا بتوانند محصولات و کالا های خود را با قیمتی مناسب به فروش برسانند.

بسیاری از افراد فروشنده، به دنبال راهی هستند تا بتوانند یک دیجیتال مارکتینگ مستقل برای خود داشته باشند و بتوانند کالا های خود را با قیمتی مناسب و آسوده به فروش برسانند. برای آن که بتوانید یک دیجیتال مارکتینگ خوب داشته باشید، می بایست نزد بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ در نزدیکی محل کسب خود بروید و از او راهنمایی و مشورت بخواهید. لازم به ذکر است که اگر مشاور دیجیتال مارکتینگ شما خوب باشد، می تواند در تاسیس آن به شما کمک های بسیاری کند؛ در ادامه با ما همراه باشید تا با وظایف بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ، بیشتر آشنا شوید.

وظایف بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ

وظایف بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ چیست؟

وجود یک مشاور دیجیتال مارکتینگ خوب می تواند کمک بسیار زیادی در تاسیس فروشگاه های اینترنتی مرغوب و خوب کند. علاوه بر آن، مشاور می تواند به ما راه و روش های فروش کالا ها را به صورت اینترنتی بیاموزد و ما بتوانیم با بکار گیری این روش ها، در فروش کالا ها و اجناس خود موفق باشیم و بتوانیم شاهد رشد کسب و کار خود بشویم.

زمانی که شما از جلسات مشاوره دیجیتال مارکتینگ استفاده می نمایید، مشاور سعی می کند شما را با مقدمه آشنا سازد. آشنایی با مقدمات دیجیتال مارکتینگ، سبب می شود تا شما بتوانید شناخت بهتری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشید و در نتیجه بتوانید درک بهتری از نکات اساسی داشته باشید. بهترین مشاور های دیجیتال مارکتینگ، تلاش می کنند تا شما کاملا با نکات مقدمه آشنا شوید سپس با استفاده از سوالاتی، اطمینان حاصل می کنند که شما کاملا با مقدمات تاسیس دیجیتال مارکتینگ آشنا شده اید و می توانید به راحتی نکات بعدی را درک نمایید.

پس از آن، نکات کلی تاسیس دیجیتال مارکتینگ را در اختیار شما قرار میدهند. با دانستن نکات کلی دیجیتال مارکتینگ، می توانید به راحتی فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی نمایید و از طریق آن به کسب و کار خود رونق فراوانی ببخشید. علاوه بر آن، می توانید کسب و کار خود را گسترش دهید و بر در آمد خود بیافزایید. لازم به ذکر است زمانی که مشاور در حال تشریح کردن نکات کلی می باشد، سعی کنید به همراه خود ابزار های یادداشت را داشته باشید تا بتوانید نکات را به دقت یادداشت نمایید و در نتیجه آن ها را از یاد نبرید و بتوانید از نکات سودمند در آینده استفاده نمایید.

جالب است بدانید که بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ، پس از آن که شما را با فنون و نحوه راه اندازی فروشگاه اینترنتی آشنا نمود، سعی می کند شما را با روش های فروش کالا و جذب مشتری در دیجیتال مارکتینگ نیز آشنا سازد. این امر سبب می شود تا مشتریان بسیار زیادی نزد شما آیند و در نتیجه موجب افزایش درآمد و گسترش کسب و کار شما گردد. پیشنهاد می شود که اگر مشاور فراموش کرد که شما را با فنون جذب مشتری در دیجتال مارکتینگ آشنا سازد، حتما به او یادآوری کنید تا به شما این نکات را بیاموزد چرا که رعایت آن ها سبب می شود تا بتوانید مشتریان زیاد تری داشته باشید.

برای آن که بتوانید دیجیتال مارکتینگ بسیار خوبی داشته باشید و به وسیله آن کسب درآمد بالا و همچنین مشتریان زیادی را دارا باشید، می بایست به بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ مراجعه کنید تا بتوانید فنون و نحوه های استفاده و فروش اجناس و کالا های خود را در دیجیتال مارکتینگ، از او بیاموزید و بتوانید در کسب و کار خود تحولی ایجاد نمایید و در نتیجه شاهد افزایش در آمد خود شوید.

مشاور رایگان دیجیتال مارکتینگ

مشاوره رایگان دیجیتال مارکتینگ

امروزه، فروش کالا و خدمات به روش های سنتی نمی تواند گزینه خوبی برای کسب در آمد خوب باشد. با گسترش علم و تکنولوژی و به وجود آمدن دیجیتال مارکتینگ ها و فروشگاه های اینترنتی، کسب و کار ها رونق فراوانی گرفته است و مشتریان می توانند به آسوده ترین شکل ممکن خرید خود را انجام دهند و لذت ببرند. بسیاری از صاحبان کسب و کار ها بر این عقیده باورند که فروش به روش سنتی می تواند برای کسب و کار آن ها مفید تر باشد ولی این عقیده به طور کل اشتباه است.

زمانی که افراد برای کسب و کار خود، یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی می کنند، سبب می شود تا مشتریان برای آسایش و راحتی بیشتر خود به دیجیتال مارکتینگ آن ها مراجعه کنند. علاوه بر آن، استفاده از دیجیتال مارکتینگ سبب می شود تا شما بتوانید کالا و خدمات خود را به قیمت بهتری به فروش برسانید و بتوانید مشتریان زیاد تری را برای کسب و کار خود داشته باشید. فراموش نکنید که استفاده از فروشگاه های اینترنتی، دارای نکات و قوانین خاصی می باشد که می بایست آن ها بیاموزید و برای آموختن آن ها باید در جلسات مشاوره رایگان دیجیتال مارکتینگ شرکت کنید.

مزایای جلسات مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مزایای جلسات مشاوره رایگان دیجیتال مارکتینگ

استفاده از دیجیتال مارکتینگ می تواند در کسب و کار ما تحول ایجاد کند. اما فروشگاه های اینترنتی، دارای قوانین و نکات خاصی می باشند، که بدون دانستن آن ها نمی تواند از فروشگاه های اینترنتی استفاده نمود. امروزه، در تمامی شهر ها جلسات مشاوره رایگان دیجیتال مارکتینگ برگذار می گردد تا افراد بتوانند بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای، از آن ها استفاده نموده و از آموزه های مهمی را از مشاوران با تجربه فرا بگیرند.

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از جلسات مشاوره رایگان دیجیتال مارکتینگ، رایگان بودن آن است. بسیاری از افراد به دلیل دارا بودن مشکلات مالی، نمی توانند برای جلسات مشاوره هزینه های سنگینی بپردازند و به همین دلیل، برخی از متخصصان و مشاوران در زمینه دیجیتال مارکتینگ، اقدام به برگزاری جلسات رایگان نموده اند.

در جلسات مشاوره رایگان دیجیتال مارکتینگ، افراد مراجعه کننده می توانند از علم و تجربیات مشاوران حرفه ای در این زمینه استفاده کنند و با آموختن نکات، فروشگاه اینترنتی خود را به بهترین شکل ممکن تاسیس نمایند. لازم به ذکر است که برای یادگیری بهتر، سعی کنید در جلسات ابزار یادداشت را به همراه داشته باشید و نکات گفته شده توسط مشاوران را یادداشت نمایید.

مشاوره رایگان دیجیتال مارکتینگ

اساتید جلسات مشاوره رایگان دیجیتال مارکتینگ چه کسانی هستند؟

در جلسات مشاوره، افرادی با تجربه و تحصیل کرده در زمینه دیجیتال مارکتینگ حضور دارند که مراجعه کنندگان را با جدید ترین ترفند ها برای فروش کالا های خود به صورت اینترنتی آشنا می سازند. علاوه بر آن، اساتید جلسات مشاوره دارای تجربیات سود و زیان فراوان از سوی فروشگاه های اینترنتی می باشند و به افراد کمک می کنند تا در فروش به صورت اینترنتی دچار زیان و مشکل نشوند و بتوانند فروش خوبی داشته باشند.

 استفاده از فروشگاه های اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ می تواند برای کسب و کار ما بسیار مفید باشد. اما، پیش از آن که بخواهید کسب و کار خود را در دیجیتال مارکتینگ ها ثبت کنید، می بایست نکاتی را بلد باشید تا دچار مشکل و زیان نشوید و بتوانید سود خوبی از دیجیتال مارکتینگ ها ببرید. برای آموختن نکات، بهترین گزینه مراجعه به جلسات مشاوره رایگان دیجیتال مارکتینگ می باشد و علاوه بر آموزش نحوه کار با دیجیتال مارکتینگ، می توانند با نحوه فروش بهتر کالا و خدمات نیز آشنا شوند.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ در کرج

قرارداد مشاوره دیجیتال مارکتینگ

امروزه دیجیتال مارکتینگ ها در زندگی ما نقش بسزایی دارند و می توانند عملیات خرید را بسیار آسوده نمایند. بسیاری از کسب و کار ها به دلیل کاهش مشتری ودر آمد خود عاجز هستند و به دنبال راه حلی برای این موضوع می باشند. با افزایش علم و تکنولوژی، فروش کالا و خدمات به روش های سنتی دیگر جوابگو نیست. به همین دلیل افرادی که دارای کسب و کار هستند، می بایست برای فروش کالا یا خدمات خود، از فروشگاه های اینترنتی استفاده نمایند.

بسیاری از افراد متخصص در زمینه فروشگاه های اینترنتی، قراردادی را با عنوان قرارداد مشاوره دیجیتال مارکتینگ بین خود و فروشندگان منعقد می کنند. بر طبق این قرارداد، افراد متخصص در زمینه فروشگاه های اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ، موظف هستند تا کسب و کار افراد را درون دیجیتال مارکتینگ ثبت نمایند و به بهترین شکل ممکن آن را اداره نمایند. البته در نظر داشته باشید افراد مراجعه کننده نیز در قبال مشاوران وظایفی دارند که می بایست به آن عمل کنند تا بتوانند کسب و کار خوبی را در دیجیتال مارکتینگ برای خود رقم بزنند و شاهد افزایش شدید در آمد خود باشند.

قرارداد مشاوره دیجیتال مارکتینگ

بهترین قرارداد مشاوره دیجیتال مارکتینگ چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از مهم ترین قسمت های همکاری با شرکت های تبلیغاتی، قرارداد مشاور دیجیتال مارکتینگ می باشد. شرکت های تبلیغاتی دارای مشاورانی متخصص در این زمینه هستند که دل تلاشند تا مشتریان را به سمت کسب و کار ها فرا بخوانند و در آمد افراد را چندین برابر افزایش دهند. علاوه بر آن، فروشندگان را با ترفند های آشنا می سازند تا دیگر آن ها از روش های سنتی برای فروش کالا یا خدمات خود استفاده نکنند و از ترفند های به روز و نوین برای فروش کالا ها و خدمات خود استفاده نمایند.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ در شیراز

قرارداد مشاوره دیجیتال مارکتینگ دارای چه مفادی است؟

پس از آن که بین صاحب کسب و کار و مشاوران تبلیغاتی، با رضایت طرفین قرارداد مشاوره دیجیتال مارکتینگ منعقد شد، مشخصات صاحب کسب و کار و مشاور تبلیغاتی بر روی قرارداد درج می شود. سپس موضوعات کسب و کار و نحوه های تبلیغ در قسمتی دیگر از قرارداد نوشته می شود. در مرحله آخر، صاحب کسب و کار نحوه تبلیغات مجازی خود را انتخاب می کند و آن ها را بر روی قرار داد می نویسد و مشاور تبلیغاتی نیز در این زمینه او را راهنمایی می کند.

پس از انجام مراحل نوشتن قرارداد، تمامی هزینه ها توسط بخش حسابداری شرکت تبلیغاتی محاسبه می گردد تا صاحب کسب و کار آن ها را پرداخت نماید. پس از پرداخت هزینه توسط صاحب کسب و کار، تبلیغات توسط مشاوران آغاز می شود و آن ها تلاش می کنند تا مشتریان زیادی را با استفاده از تبلیغ در فضای مجازی، به سمت و سوی کسب و کار کارفرما، فرا بخوانند. البته، فراموش نکنید که ممکن است تا 7 روز اول نتیجه مطلوبی را شاهد نباشید و می بایست در این امر کمی صبور باشید.

 کسب و کار ها دیگر نمی توانند به روش های سنتی و قدیمی فروش خوبی داشته باشند و می بایست از ترفند های نوین استفاده نمایند. بسیاری از افراد بر این عقیده باورند که با روش های سنتی نیز می توانند کسب و کار خود را گسترش دهند ولی این امر به طور کل اشتباه است و ممکن است افراد دچار مشکلات زیادی بشوند. بهترین گزینه برای صاحبان کسب و کار و افزایش میزان مشتری و در آمد آن ها، عقد قرارداد مشاوره دیجیتال مارکتینگ می باشد و این امر سبب می شود تا آن ها دیگر نگران جذب مشتریان به کسب و کار خود نباشند.

مهم ترین ابزار های دیجیتال مارکتینگ

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی با گسترش اینترنت و توسعه ابزارهایی مانند اینستاگرام و تلگرام به یک حوزه حیاتی برای جذب مشتری بدل شد. بنابراین لازم است برای بکارگیری بهینه و درست دیجیتال مارکتینگ ابزارهای مفید و کاربردی را در دسترس خود داشته باشیم. ابزارهای دیجیتال مارکتینگ این قابلیت را به ما می‌دهند که بتوانیم بازخورد مشتریان و تعداد بازدید کنندگان را در اختیار داشته باشیم. با بهره برداری درست از ابزارها میتوانیم در جای درست در دسترس مخاطبان و مشتریان قرار بگیریم.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

مهم ترین ابزار های دیجیتال مارکتینگ

به طور کلی ابزارهایی که برای تحلیل اطلاعات و داده های آنلاین استفاده می شود چهار دسته هستند.

  • ابزار های بازدید آنالیز و آمار

این موارد به شما کمک میکند که بهترین صفحات خود را شناسایی کرده و به روی ۳ و آنها فعالیت بیشتری انجام دهیم برای بررسی آمار بازدیدکنندگان می توانید از Google Analytics ، Similarweb، Compete، Alexa، Clicky استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که الکسا در طی ماه های اخیر فعالیت خود را پایان داده اما همچنان رتبه بندی الکسا در ابزار های سئو نمایش داده می شود.

  • ابزارهای تکرار چرخه

تکرار چرخه به معنی آن است که در زمان های مشخص محتوا نیاز به بارگذاری در سایت یا شبکه های اجتماعی دارد . اگر از جمله کسب و کار هایی دارید که نیاز است تعداد بالایی از پست ها در شبکه های اجتماعی خود منتشر کنید قطعاً نیاز به ابزاری دارید که این کار را در زمانبندی مشخص برای شما انجام دهد . پلتفرم هایی از این قابلیت برخوردار هستند که با عناوین Hootsuite، Buffer، SocialOomph، Sporut social، Cision شناخته میشوند.

  • ابزارهای تبدیل و فروش

ابزارهایی که می تواند رفتار مشتریان را به طور داده در اختیار شما قرار دهد قطعاً از جمله نیازهای اساسی یک فروشگاه آنلاین و شمار می رود. این ابزارها می تواند در مدیریت فروشگاه به شما کمک نمایند یا ابزارهای بررسی محصولات و مشتریان است. البته برخی از پلاگین های برای ایجاد چت روم به منظور پشتیبانی زنده موجود هستند که دسترسی کاربران را به شما راحت و ساده میکند. همچنین ایجاد بخش سی آر ام از دیگر ابزارهای تبدیل و فروش به شمار می رود. سی ار ام اطلاعاتی را از خرید مشتری در اختیار شما قرار میدهد و با این اطلاعات میتواند برای جذب دوباره مشتری استفاده کنید.

  •  ابزارهای بررسی تعامل کاربران با صفحه

این ابزارها رفتار کاربران را در سایت به دقت مورد بررسی قرار می دهد. در بررسی‌های انجام شده با الگوی رفتاری کاربران می‌توانید نقاط قدرت و ضعف خود را در یابید . همچنین با استفاده از پلتفرم های مدیریت محتوا بتوانید وبلاگ نویسی و مقالات حرفه ای تری را برای مخاطبان خود ارائه دهید. با انتشار مقالات حرفه ای مخاطبان در صفحات شما مدت زمان بیشتری را صرف میکنند و این کار در افزایش ترافیک سایت شما تاثیر خوبی دارد.

ابزار دیجیتال مارکتینگ

از کدام ابزار دیجیتال مارکتینگ استفاده کنیم؟

توجه داشته باشید که ابزارهای دیجیتال مارکتینگ باید در کنار یکدیگر به کار گرفته شوند. زیرا اگر تنها به یک جنبه ابزار ها توجه کنید ممکن است در زمینه هایی از دریافت اطلاعات کافی یا بهبود کانال های ارتباطی خود با مشتری باز بمانید. همچنین نیازی نیست چندین ابزار را در یک زمینه استفاده کنید. ابزارهای زیادی در چهار حوزه ذکر شده وجود دارند. بهترین را در هر چهار زمینه انتخاب کنید و خود را در دسترس مخاطبین خود قرار دهید.می توانید از تیم مشاور دیجیتال مارکتینگ ما مشاوره دریافت کنید.

استراتژی دیجیتال مارکتینگ

قطعاً کلمه استراتژی بارها به گوش شما خورده است است این کلمه در عین پیچیدگی معنای بسیار ساده ای دارد. استراتژی همان برنامه ریزی برای رسیدن به هدفی است. برنامه ای که به طور جزیی از چند برنامه دیگر تدوین شده است. دیجیتال مارکتینگ نیز همان بازاریابی است که در فضای مجازی انجام می گیرد. اما منظور ما از استراتژی دیجیتال مارکتینگ چیست؟

استراتژی دیجیتال مارکتینگ

برترین استراتژی دیجیتال مارکتینگ چیست؟

به عبارت بسیار ساده می توان گفت که در جای درست (فضای مجازی)در دسترس مشتری قرار بگیرید. این جای درست می تواند صفحه اول برای نتایج گوگل باشد یا می‌تواند صفحه شما یا پست تان در اکسپلور اینستاگرام یا ویدیو های پر بازدید در یوتیوب و آپارات باشد. اما استراتژی دیجیتال مارکتینگ یعنی برای اینکه به این نقاط گفته شده برسیم برنامه‌ای برای تبلیغ کسب و کار خود در اینترنت داشته باشیم. استراتژی از یک هدف و یک نقطه کنونی شروع میشود که میتوانید آن را روی کاغذ پیاده کنید و سپس با اعضای تیم خود آن را در میان بگذارید.

اما شاید نیاز داشته باشید برای تدوین یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ بی‌نقص نیاز به مشاوره داشته باشید.اگر با جوانب تخصصی دیجیتال مارکتینگ هنوز آشنایی ندارید میتوانید با کا در ارتباط باشید. همکاران ما در این مسیر مشاور دیجیتال مارکتینگ شما خواهند بود. داشتن برنامه بازاریابی اینترنتی کار سخت نیست اما قطعاً باید بدانید که مشتریان شما در کجا قرار دارند و چگونه باید به آنها دستیابی پیدا کنید بنابراین یک مشاور دیجیتال مارکتینگ میتواند در این زمینه به شما کمک کند.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ در اهواز

چگونه استراتژی دیجیتال مارکتینگ تدوین کنیم؟
  •  انتخاب گروه مشتریان: در ابتدا به این فکر کنید که مخاطبان شما دقیقاً چه افرادی هستند. همچنین باید در مورد ویژگی های مشتری خود تحقیقات لازم را انجام دهیم به عنوان مثال این که مشتریان شما در چه سن و سالی هستند چه جنسیتی دارند و خطوط قد و وزن شان چقدر است در این صورت هنگام تبلیغ محصول خود می توانید با برجسته کردن مسائلی که مشتری با علاقه دارد احتمال فروش خود را بالاتر ببرید.
  • امکانات موجود و هدف ها: قطعاً هدف ما از تولید محتوای بصری یا متنی آن است که در دسترس مشتری خود قرار بگیریم اما برای رسیدن به این هدف چه امکاناتی در اختیار داریم؟ همچنین توجه کنید که هدف شما باید به صورت کمی قابل اندازه گیری باشد. منظور ما آن است که که بتوانید به صورت عددی آن را مشخص کنید. مثلاً در سال جاری ۲۰ درصد فروش خود را افزایش دهید. هنگامی که هدف خود را به صورت عدد مشخص میکنید این قابلیت را دارد که آن را به قسمت های کوچکتر تقسیم کرده و هدف های ماهانه و هفتگی داشته باشید. البته باید نوع هدف را با توجه به امکاناتی که موجود می باشد انتخاب نمود.
  • کانال ارتباطی: منظور از کانال ارتباطی جایی در اینترنت است که مشتری یا مخاطب شب به شما دسترسی دارد این کانال ها به طور کلی به سه دسته تقسیم می شود. در دسته اول رسانه های فردی است که مخصوص برند شماست مانند وب سایت اکانت اینستاگرام و وبلاگ ها و ابزار دیجیتال دیگر که برای تبلیغات محصولات خود در اختیار دارید.
    برخی رسانه ها اکتسابی هستند مانند بازاریابی های دهان به دهان که فردی شما را به آشنا یا دوست خود معرفی می کند و تجربه رضایت بخش خود را از خرید یا در ارتباط بودن با شما در اختیار دیگری می گذارد.
    در دسته سوم کانال های ارتباطی رسانه های پولی قرار دارند که در ازای دیده شدن باید هزینه را پرداخت کنید. ابزارهای گوگل برای تبلیغ پست های اسپانسر دار در شبکه های اجتماعی تبلیغات بنری در بساز یا تبلیغات میدانی و تلویزیونی از جمله این رسانه ها می باشد. اگر مشتری شما بیشتر وقت خود را در شبکه های اجتماعی صرف می کند بهتر است کانال ارتباطی خود را با این شبکه تنظیم کنید تا بتوانید بهره وری بیشتر از تبلیغات خود به دست آورید.
  • برای تولید محتوا برنامه داشته باشید : قطعاً برای رشد شبکه های اجتماعی خودتان باید دائماً تولید محتوای قوی و با کیفیت انجام دهید. محتوا می تواند بازدید کنندگان شما را به مشتریان بالقوه تبدیل کرده و افراد بیشتری را با شما آشنا کند.
  • برنامه استراتژی دیجیتال مارکتینگ خود را بررسی کنید: توجه کنید که هیچ چیز در ابتدا بی نقص نبوده و باید از طریق آزمون و خطا به هدف خود برسید. در این مسیر از شکست و خطا نهراسید.

مزایای دیجیتال مارکتینگ

خدمات دیجیتال مارکتینگ

در گذشته فروش و بازاریابی تنها به استخدام ویزیتور ها و پروموت حضوری منتهی میشد. با گسترش اینترنت و شبکه های مجازی باعث شد تا سبک بازاریابی رویه ای جدید پیدا کند. خدمات بازاریابی در فضای مجازی یا همان خدمات دیجیتال مارکتینگ امروزه مهم ترین بخش استراتژی یک صنعت و کسب و کار شده اند. دیجیتال مارکتینگ همان کارها و هدف هایی است در بازاریابی حضوری انجام میگیرد با این تفاوت که در شبکه های مجازی انجام میشود. با خدمات دیجیتال مارکتینگ میتوانید در دسترس مشتریان خود باشید و این موضوع فروش شما را بیشتر خواهد کرد.

دیجیتال مارکتینگ و مزایا

مزایای دیجیتال مارکتینگ چیست؟

در گذشته برای بازاریابی افلاین باید به منبعی از اطلاعات دسترسی پیدا می کردید که در آن نام و شماره تماس و آدرس مشتریان شما قرار داشت. اما با بازاریابی به صورت آنلاین مشتریان شما را پیدا نموده و با شما آشنا خواهند شد. پس هزینه های قبلی را در پی نخواهد داشت. همچنین زمانی که برای تبلیغات در اینترنت لازم است تا بازدهی خود را نشان دهد به نسبت بازاریابی افلاین بیشتر است.

در بکارگیری بازاریابی به صورت دیجیتال مارکتینگ میتوانید داده های ارزشمندی را از مشتریان خود کسب نمایید. اگر اصولی اولیه را به خوبی رعایت کرده باشید، مشتریان اطلاعات را در اختیار شما قرار خواهند داد تا از محصولات یا خدمات جدید شما آگاه شوند. اگر نیاز دارید درباره چگونگی خدمات دیجیتال مارکتینگ اطلاعات بیشتری کسب کنید همکاران ما آماده ارائه مشاوره دیجیتال مارکتینگ به شما هستند.

دیجیتال مارکتینگ مشهد

چرا باید از دیجیتال مارکتینگ استفاده کنیم؟

امروزه هنگام برقراری ارتباط با مشتری ، او میخواهد به تمامی محصولات و خدمات شما ، کارکرد و نقاط قوت کسب و کار شما دسترسی داشته باشد. آیا بدون داشتن شبکه های مجازی و یا خدمات دیجیتالی این امکان پذیر است؟ بنابراین دیجیتال مارکتینگ تمامی این کارها را در کسری از ثانیه انجام میدهد. در صورتی که اطلاعات فنی مناسب و قابل فهم در کنار خدمات و محصولات خود ارائه دهید ، مشتری به برتری شما پی خواهد برد. این موضوع در افزایش محبوبیت برندتان نیز تاثیر گذار خواهد بود.

در برخی از کسب و کارها با تولید محتوای قدرتمند ، برند خود را تبلیغ نموده و با معرفی کارمندان اعتماد بیشتری از مشتری جلب میکنند. اصل فروش بر پایه اعتماد سازی است ، این کسب و کارها به خوبی از اصل اعتماد سازی برای تبدیل مشتری بالقوه به مشتری دائمی استفاده میکنند.

تاثیر دیجیتال مارکتینگ بر فروش

تاثیر دیجیتال مارکتینگ بر فروش

قطعا با انجام خدمات دیجیتال مارکتینگ تخصصی ، سایت و کانال های ارتباطی شما در موتورهای جست و جو رتبه بهتری کسب میکند. علاوه بر آن در شبکه های محبوب مانند اینستاگرام میتوانید دنبال کنندگان و مخاطبان بیشتری جذب کنید. تمامی این موارد در کنار یکدیگر فروش شما را تحت تاثیر خود قرار میدهد. شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین و یوتیوب می‌توانند برای وب‌سایت شما ترافیک قابل ملاحظه‌ای را ایجاد کرده و حتی محصولات با خدماتتان را تبلیغ کنند. با استفاده از بازاریابی دیجیتال می‌توانید مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل کنید. همین حالا با دریافت مشاوره خدمات دیجیتال مارکتینگ کسب و کار خود را چند پله جلوتر ببرید.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار

مشاوره دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار

امروزه دنیای الکترونیک و فضای مجازی به حدی گسترش یافته که تاثیر آن بر تمام صنایع و کسب و کارها دیده میشود. هر کسب و کاری از طریق فضای مجازی میتواند مشتریان جدیدی را با هزینه کمتری به نسبت بازاریابی فیزیکی و تبلیغات بیلبوردی بدست آورد. شبکه های اجتماعی و فضای اینترنت دنیایی از مشتریان بالقوه شماست. اما چگونه باید در دید این مشتریان قرار گرفت؟ مشتریان شما چه محتوایی را بیشتر می خوانند یا میبینند؟ چه ابزاری برای رسیدن به فروش بیشتر برایتان مناسب است؟ اگر نمی دانید پیشنهاد ما مشاوره دیجیتال مارکتینگ است.

دیجیتال مارکتینگ همان بازاریابی است که در بستری با عنوان اینترنت صورت میگیرد. تمام مبانی و اصول بازاریابی آفلاین برای بازاریابی دیجیتال نیز بکار برده میشود. اما غالبا دیجیتال مارکتینگ گستره بیشتری دارد و همچنین هزینه کمتری را به نسبت بازاریابی فیزیکی شامل میشود. در دنیای امروز دیجیتال مارکتینگ یکی از راهکارهای موفقیت‌آمیز برای توسعه و پیشرفت کسب‌وکارهای آنلاین است.

دیجیتال مارکتینگ چیست

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ در بستر اینترنت انجام میگیرد و به همین دلیل ابزارهای آن نیز در بستر اینترنت موجود هستند. اما قبل از آن باید با روشهای دیجیتال مارکتینگ آشنایی پیدا کنید:

  • بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)
  • بازاریابی شبکه­‌‌‌‌‌های اجتماعی (Social Media Marketing)
  • بازاریابی پیامکی (SMS Marketing)
  • بازاریابی موبایلی (Mobile Marketing)
  • بازاریابی محتوایی (Content Marketing)
  • بازاریابی ویدئویی (Video Marketing)

میتوانید ببینید که حوزه و گستره دیجیتال مارکینگ چقدر بزرگ و توسعه یافته است. هر کدام از روش ها نیازمند ابزارهایی هستند که مشتری را از جایگاه بازدید کننده تبدیل به مشتری دائمی کند. ابزارهای بازدید، ابزارهای بررسی تعامل کاربران با صفحه، ابزارهای تبدیل و فروش و ابزارهای تکرار چرخه از مهم ترین ابزار در روشهای دیجیتال مارکتینگ به شمار می روند. اگر هنوز با هیچ کدام از موارد ذکر شده آشنایی ندارید، ما به شما مشاوره دیجیتال مارکتینگ را توصیه میکنیم.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

چرا مشاوره دیجیتال مارکتینگ اهمیت دارد؟

در قسمت قبلی انواع راه های بازاریابی اینترنتی را برای شما ذکر کردیم. بدون آشنایی با هرمورد چگونه میتوان اقدام با بازاریابی کرد؟ همچنین توجه داشته باشید که همه روش ها برای شما مناسب نیستند. به عنوان مثال ایمیل مارکتینگ برای افرادی که کمترین وقت خود را صرف بررسی صندوق ورودی ایمیل خود می کنند قطعا انتخاب اشتباهی است.
همچنینی اگر صنعت شما یه حوزه تخصصی و فنی است بازاریابی محتوایی میتواند گزینه مناسبی محسوب شود. زیرا مخاطب میفهمید که شما از توانایی کافی برای رفع مشکل او و ارائه کالا یا خدمات برخوردار هستید. تنها کسی که میتواند با بررسی گروه مخاطبان هدف شما بهترین روش را توصیه کند، مشاورین دیجیتال مارکتینگ هستند.
همچنین در دنیای دیجیتالی امروز تبلیغات اشکال مختلفی به خود گرفته اند. معمولا تبلیغات خلاقانه در دنیای مجازی و با استفاده از ابزار و روشهای دیجیتال مارکتینگ مقرون به صرفه تر از شیوه تبلیغات سنتی است. همچنین مدت زمان برای دریافت بازدهی تبلیغات و مشاهده نتایج آن کمتر از روش های سنتی و قدیمی است.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام

خدمات مشاوره بازاریابی اینترنتی شامل چه مواردی است؟

  • بهینه سازی پروموشن های و تبلیغات در هر کانال ارتباطی
  • مشاوره برندینگ و بهبود وضعیت فعلی برند
  • ارائه راهکار به منظور حفظ مشتریان و جذب مخاطبان و مشتریان جدید
  • آشنایی با تمام روشها و ابزار دیجیتال مارکتینگ
  • توانایی شناخت و تحقیق به روی مخاطبین هدف
  • تسلط کامل به اصول و مبانی سئو
  • ارائه بهترین استراتژی های بازاریابی دیجیتال
  • برنامه ریزی و مدیریت کمپینهای تبلیغاتی از طریق راه های ارتباطی
  • تحلیل آمار و نتایج بدست آمده از بازدید و بازخورد مخاطبین در هر شبکه و کانال ارتباطی
  • ارائه راهکار خلاقانه برای بهبود تعامل و ارتباط مشتری از طریق اجرای کمپین
  • بررسی پلتفرم های موجود برای ایجاد محتوای مناسب برای مخاطب
  •  تهیه یک گزارش از روند پیشرفت کاری در دیجیتال مارکتینگ
  • ارتقاء و بهبود رتبه در موتورهای جستجو گوگل
  • تطبیق اهداف شرکت با اهداف بازاریابی

مشاوره دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام

اگر شما هم میخواهید به طور اصولی و بدون خطا، از پیج کسب و کار اینستاگرامی خود کسب درآمد کنید ،دو راه پیش روی شماست. می توانید وقت بگذارید و آموزش ببینید یا اینکه از مشاوره دیجیتال مارکتینگ، کمک بگیرید .

به مجموعه خدماتی که فرد یا سازمان، در زمینه فروش اینترنتی و راهبردهای فروش در فضای وب به جهت، افزایش میزان سود شرکت انجام می دهد، مشاوره دیجیتال مارکتینگ گفته می شود. اینستاگرام مارکتینگ، یک نوع فعالیت فروش به صورت اینترنتی است که، در بستر اینستاگرام انجام می شود. این نوع فروش در اینستاگرام، با روش های متفاوتی اجرا میشود.

انواع مشاوره دیجیتال مارکتینگ

چرا به مشاوره در زمینه کسب درآمد از اینستاگرام نیاز داریم؟

مشاوره در این زمینه مزایای زیادی دارد؛ برخی از این مزایا به شرح زیر هستند:

  • اضافه شدن مشتری ها
  • افزایش دنبال کننده ها
  • ساخت نام تجاری
  • استفاده از نیروی متخصص
  • گسترش و پیشرفت کسب و کار
  • برتری یافتن نسب به رقیبان

معایب دیجیتال مارکتینگ اینستاگرامی

معایب فروش اینستاگرامی، زیاد نیست در اینجا به دو مورد آن می پردازیم:

  • اینستاگرام ،یکی از برنامه هایی است که، امکان فیلتر شدن آن وجود دارد.
  • برخورد با مشتری در فروش حضوری راحت تر است . فروش اینترنتی، صبر و حوصله بیشتری نسبت به فروش حضوری، نیاز دارد.

وظایف یک مشاور دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام

  • انتخاب بازار هدف:
    ابتدا باید بازاری که می خواهید در آن فروش و بازاریابی انجام دهید، مشخص شود.
  • تفکیک فرصت ها و خطرات احتمالی:
    یک مشاور باید، خطرات احتمالی را پیش بینی کند و فرصت ها را تشخیص دهد.
    او باید با بررسی آمار ها و تحلیل های تخصصی، برای آینده برنامه ریزی کند.
  • یافتن سرنخ:
    در اینجا منظور از سرنخ ، راهکاری است که بتوان، مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل و دائمی تبدیل کرد.

انواع مشاوره دیجیتال مارکتینگ (در بستر اینستاگرام)

  • مشاوره راهبردی:
    در این نوع مشاوره، راهبرد هایی برای رشد بازاریابی اینستاگرامی، عرضه می شود.
  • مشاوره تولید محتوا:
    تولید محتوا، برای موفقیت در زمینه اینستاگرام مارکتینگ، بسیار مهم است .
    این نوع مشاوره، در این زمینه به ما کمک می کند.
  • مشاوره فروش:
    هدف از اینستاگرام مارکتینگ، فروش است. این نوع مشاوره، به فروش بیشتر و بهتر ما کمک می کند.
  • مشاوره در زمینه روابط عمومی:
    ارتباط و تعامل خوب با مخاطبان و مشتریان، اهمیت بالایی دارد.
    این نوع مشاوره ،ما را در این زمینه ماهر میکند.
  • مشاوره تبلیغات:
    برای موفقیت در فروش اینستاگرامی ،نیاز به کمپین های تبلیغاتی داریم. این نوع مشاوره ،به اجرای بهتر و نتیجه بخش تر این کمپین ها، کمک می کند.

اهداف مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ابزارهای ضروری برای اجرای دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام

  • برنامه ها و ابزارهای برای ویرایش عکس و ویدیو: برنامه هایی مانند فتوشاپ و این شات در این زمینه مناسب هستند.
  • ابزار هایی که برای پست و استوری گذاشتن زمانبندی کنند مانند نوین هاب
  • الگوهایی برای تبلیغات و افزایش دنبال کننده ها

این روزها اینستاگرام ،بستری مناسب برای فروش محصولات و ارائه خدمات است . اگر شما هم به فکر رشد در این بستر هستید، میتوانید از مشاورانی که در این زمینه مهارت دارند،به خصوص مشاوره دیجیتال مارکتینگ، کمک بگیرید و دیجیتال مارکتینگ اینستاگرامی خود را توسعه دهید.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ بین الملل

دیجیتال مارکتینگ در واقع همان بازاریابی است که در بستر آنلاین و اینترنت انجام میگیرد. دیجیتال مارکتینگ بین الملل به منظور برندینگ و جذب مشتری آنلاین در کشورهای دیگر انجام میگیرد. این فرآیند حساسیت و دقت زیادی را می‌طلبد زیرا در کشورهای دیگر با سلیقه و تقاضای متفاوتی به نسبت کشور خود روبه رو هستیم. به همین دلیل حضور یک مشاور توانا و با تجربه لازم است.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ بین الملل

مخاطبین مشاوره دیجیتال مارکتینگ بین الملل

تمام بازرگانان، صادر کنندگان و کسانی که می‌خواهند محصول خود را در کشورهای خارجی بازاریابی کنند و سلیقه مشتریان را بررسی و تحلیل نمایند می‌توانند از این مشاوره استفاده کنند. البته در صورت نیاز سنجی و تطابق هدف خود میتوانید ببینید آیا به مشاوره دیجیتال مارکتینگ بین الملل نیاز دارید یا خیر. در ادامه به اهداف مشاوره دیجیتال مارکتینگ می‌پردازیم. در صورتی که در کسب و کار خود به چنین اهداف و دستاوردهایی نیاز دارید جز دسته مخاطبین مشاوره دیجیتال مارکتینگ قرار دارید.

اهداف مشاوره دیجیتال مارکتینگ

جذب و آگاه سازی مشتریان بالقوه همواره هدف اصلی دیجیتال مارکتینگ بوده است. آگاه سازی به منظور اطلاع از محصولات و خدمات شرکت صادر کننده و بازرگانی. برای تحقق چنین دستاوردی باید از مثلث با سه ضلع مهم استفاده نمود. اضلاع این مثلث شامل :

  • ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
  • دانش روز
  • متخصصین دیجیتال مارکتینگ

بکارگیری همزمان این سه ضلع سبب میشود برند و محصولات شما در بازارهای خارجی دیده شود. علاوه بر آن مشتری می‌داند شما قادر به تامین کدام محصول هستید. همچنین در صورت تداوم و بهره گیری مناسب مشتری خارجی به شما اعتماد می‌کند و فروش به مشتریان دائمی در کشور خارجی پایه ریزی میشود.

خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ پیشرفته

اهمیت دیجیتال مارکتینگ بین المللی در صادرات

توسعه و پیشرفت اینترنت به طور همه جانبه در جهان سبب شده تا بکارگیری از ابزار بازاریابی آنلاین در صادرات و بازرگانی به یک امر مهم تبدیل شود. این ابزار مسیر دستیابی به مشتری بالقوه را کوتاه تر می‌کند. همچنین قابلیت تجزیه و تحلیل آماری سبب میشود با سلیقه و نقطه نظرات مشتری آشنایی بیشتر پیدا کنید.
از طرف دیگر هزینه های بازاریابی آفلاین و میدانی یکی از چالش های پیش روی صادرکنندگان بود. اما بازاریابی دیجیتالی در بازار مقصد این هزینه را به طور بسیار چشمگیری کاهش میدهد‌. تصور کنید بدون اینترنت لازم بود تا تحقیقات درباره سلیقه و نیاز مشتری به صورت میدانی انجام گیرد. هزینه اقامت محققین و هزینه های جانبی بسیار سرسام آور میشد. اما با اینترنت می‌توان بازدید و بازخورد مشتریان را تحلیل نمود.
کسب و کارهایی که به تازگی فعالیت خود را در بحث صادرات آغاز کرده اند به خوبی می دانند هرگونه هزینه خارج از برنامه شرکت را زمین گیر میکند، از این رو استفاده از ابزار بازاریابی دیجیتالی، میتواند این هزینه های اشتباه و سنگین را کاهش دهد و در عوض تاثیر مشابهی نیز داشته باشد.

اهمیت مشاوره دیجیتال مارکتینگ بین الملل

حضور مشاورین بازاریابی دیجیتال در کنار شرکت های صادراتی بسیار مهم است. مشاوره دیجیتال مارکتینگ صاحبان و مدیران کسب و کار را با بهترین کانال ارتباطی با مشتری بالقوه، بهترین شبکه های اجتماعی کشور هدف، بازارشناسی و نیازسنجی مشتریان آشنا میکند که تاثیر زیادی در کاهش خطاهای کمپین های بازاریابی میشود. همچنین سرعت دستیابی به اهداف بازاریابی نیز افزایش پیدا میکند.

خدمات مشاوره مارکتینگ در ایران

مشاوره دیجیتال مارکتینگ در ایران

امروزه دیجیتال مارکتینگ و استفاده از خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ به یکی از راه حل های موفق برای توسعه و پیشرفت کسب و کارهای آنلاین تبدیل شده است. بسیاری از کسب و کارها برای گسترش حوزه فعالیت خود و موفقیت در عرصه دیجیتال با مشکلات زیادی روبرو هستند و برای رفع این مشکلات و تسریع در فعالیت های تبلیغاتی و توسعه بازاریابی اینترنتی خود به مشاور بازاریابی دیجیتال نیاز دارند. بدیهی است که با افزایش رقابت بین کسب و کارهای آنلاین، صاحبان کسب و کار سعی می کنند از انواع روش های جدید بازاریابی دیجیتال برای تبلیغ و معرفی برند خود استفاده کنند.

لزوم بهره مندی از مشاور دیجیتال مارکتینگ

یکی از جدیدترین و موثرترین روش های تبلیغات و بازاریابی که امروزه بسیار مورد توجه صاحبان مشاغل قرار گرفته است دیجیتال مارکتینگ است که نیاز به مشاوره دیجیتال مارکتینگ را بیش از پیش نمایان می کند. با توضیحاتی که قبلا در مورد مشاور دیجیتال مارکتینگ داده شد، حتما متوجه شده اید که این فرد با تخصص و تجربه ای که در این راه چالش برانگیز به دست آورده، می تواند بهترین روش ها را برای شما ترسیم کند. متخصص دیجیتال مارکتینگ به خوبی می داند که در چه بازه زمانی و از چه طریقی باید تبلیغات را شروع کند. همچنین بهترین سناریو را برای کسب و کار شما در دنیای آنلاین با دانش عمیق خود از مخاطبان شما فراهم می کند. با توجه به این موضوع به تمامی کسب و کارها پیشنهاد می کنیم برای پیشرفت در دنیای آنلاین از مشاور بازاریابی دیجیتال استفاده کنند.

مشاورین دیجیتال مارکتینگ

خدمات مشاوره مارکتینگ در ایران

  • بهینه سازی تبلیغات
  • بهبود برندسازی شرکت
  • ارائه استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان
  • آشنایی با تمامی ابزارهای دیجیتال
  • آشنایی با سئو برای عملکرد بهتر تبلیغات و وب سایت
  •  آشنایی کامل با تمامی استراتژی های حوزه دیجیتال مارکتینگ
  • برنامه ریزی، اجرا و مدیریت کمپین های تبلیغاتی در کانال های مختلف
  • کنترل و هماهنگی کلیه سیستم های تبلیغاتی یک شرکت مانند وب سایت و وبلاگ
  •  اندازه گیری میزان موفقیت کمپین ها و بهینه سازی کمپین ها با استفاده از نتایج به دست آمده
  • بهبود تعامل و ارتباط با مشتری از طریق اجرای کمپین های خلاقانه در شبکه های اجتماعی
  • بررسی روش های بازاریابی فعلی شرکت و ارائه پیشنهاد برای ایجاد بسترهایی برای ارائه محتوای خوب

تاثیرات همراهی مشاورین دیجیتال مارکتینگ ایران

امروزه تبلیغات شکل دیگری به خود گرفته است و بیشتر مبتنی بر دیجیتال مارکتینگ است. این نوع تبلیغات نسبت به روش های سنتی بسیار مقرون به صرفه تر است. علاوه بر این، در زمان کمتری شما را به اهداف تجاری خود می رساند. نکته مهم در مورد این روش بازاریابی این است که کسب و کارها باید مشاوره بازاریابی دیجیتال را از یک متخصص دیجیتال متخصص در زمینه دیجیتال دریافت کنند. در واقع دریافت راهنمایی و مشاوره دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کند تا در سریع ترین زمان ممکن به اهداف سازمان خود برسید و شرایط ایده آلی را برای کسب و کار خود فراهم کنید.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ در ایران

هزینه مشاوره دیجیتال مارکتینگ در ایران

بهره مندی از مشاوره دیجیتال مارکتینگ یکی از مهم ترین نیازهای هر سازمان و کسب و کاری است. مشاوره دیجیتال مارکتینگ علاوه بر ترسیم مسیر بهتر برای کسب و کارها، باعث صرفه جویی در هزینه شما نیز می شود.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ پیشرفته

مشاور دیجیتال مارکتینگ پیشرفته یک بازاریاب دیجیتال با تجربه است که مسئولیت تبلیغ و بازاریابی محصولات یا خدمات شرکت را به طورتخصصی بر عهده دارد. او از تمامی کانال های بازاریابی آنلاین موجود و خدمات دیجیتال مارکتینگ استفاده می کند. کار مشاور بازاریابی دیجیتال طراحی و نظارت بر اجرای استراتژی بازاریابی دیجیتال برای افزایش آگاهی از برند، ترافیک سایت و فروش است. از آنجایی که مشاوره دیجیتال مارکتینگ پیشرفته نیازمند تخصص و مهارت های خاصی است. هر مشاوری در حوزه اینترنت را نمی توان یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ پیشرفته به شمار آورد.

کسب و کارهایی که باید از مشاوره دیجیتال مارکتینگ پیشرفته استفاده کنند:

در دنیای امروز با توجه به رشد روز افزون اینترنت در بین افراد، صرف نظر از اندازه کسب و کار، تمامی سازمان ها و شرکت ها برای تدوین و انتخاب بهترین استراتژی ها و تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ پیشرفته نیاز به مشاور بازاریابی دیجیتال دارد. تمامی کسب و کارهایی که به دنبال توسعه بازار و جذب مشتریان بیشتر هستند، مدیرانی که می خواهند یک استراتژی بازاریابی آنلاین مناسب برای کسب و کار خود تدوین کنند.
همچنین تمامی صاحبان مشاغلی که به مشاوره در مورد اندازه گیری، تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل شاخص های کلیدی بازاریابی دیجیتال نیاز دارند، شرکت هایی که به دنبال بهبود نرخ تبدیل هستند و تلاش می کنند با بودجه تبلیغاتی خود موثرترین نتایج را به دست آورند. کسانی که می خواهند فرآیند سئو سایتشان به صورت اصولی و برنامه ریزی شده انجام شود. همچنین با کلمات کلیدی که سهم عمده ای از جستجوی مخاطب هدف را شامل می شود، رتبه بندی اسیت خود ارتقا دهند. حضور یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ پیشرفته مجرب برای تمامی کسب و کارهایی که می خواهند به صورت آنلاین فعالیت خود را گسترش دهند، یا از طریق کانال های آنلاین با مشتریان جذب و گسترش دهند، بسیار ضروری است.

هزینه مشاوره دیجیتال مارکتینگ

خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ پیشرفته

  • تجزیه و تحلیل کسب و کار و رقبای آن به صورت آنلاین
  • بهبود و یا تدوین بیزینس مدل
  • شناخت بازار هدف و تقسیم بندی بازار
  • توسعه شخصیت های مخاطب و ارائه پیشنهادهای ارزشی و راه حل های تجاری برای هر شخص
  • تجزیه و تحلیل و نظارت بر کانالهای ارتباطی آنلاین کسب و کار
  • بررسی مسیر خرید مشتری و تعریف استراتژی برای هر نقطه تماس با مشتری در طول مسیر
  • تحلیل و بررسی محتوای تولید شده
  • تدوین برنامه جامع دیجیتال مارکتینگ
  • تدوین استراتژی سئوی سایت برای موتورهای جستجو
  • تدوین استراتژی محتوا
  • برنامه ریزی تولید و نشر محتوا
  • طراحی کمپین تبلیغاتی
  • ارائه راهکارهای دیجیتال مارکتینگ برای جذب مشتری و افزایش فروش
  • ارائه روش های بازاریابی تخصصی در موتور جستجوی گوگل و طراحی کمپین گوگل ادوردز
  • تجزیه و تحلیل و پیشنهاد کلمات کلیدی مناسب
  • تجزیه و تحلیل دقیق آمارهای عملکرد سایت
  • تجزیه و تحلیل وب سایت شامل بررسی UI، UX سایت و ارائه راه حل های تخصصی برای حل مشکلات و بهبود آن است
  • تجزیه و تحلیل ساختار و سرعت سایت
  • نظارت بر کمپین های ایمیل مارکتینگ و مشاوره به منظور بهبود عملکرد
  • تجزیه و تحلیل ورودی های وب سایت و تلاش برای جذب مشتریان آنلاین
  • برنامه ریزی برای رپورتاژ آگهی در سایتهای مرجع
  • مشاوره در زمینه اجرای کمپین های تبلیغاتی کلیکی
  • بهبود تعامل با مشتری و رشد ER از طریق رسانه های اجتماعی
  • تجزیه و تحلیل و اندازه گیری میزان موفقیت کسب و کار در دستیابی به اهداف بازاریابی دیجیتال
  • بهبود نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان

مشاوره دیجیتال مارکتینگ پیشرفته

اشتراک گذاری

13 یک نظر

    1. تیم محتوای پویا فراز پاسخ

      1-تبلیغات در گوگل
      2-تبلیغات در شبکه های اجتماعی
      3-بهینه سازی موتور های جستجو (SEO)
      4-بازاریابی محتوا
      5-ایمیل مارکتینگ
      6-بازاریابی ویدیو – ویدیو مارکتینگ
      و…..

    1. تیم محتوای پویا فراز پاسخ

      شغل دیجیتال مارکتینگ به دلیل رشد روزافزون تکنولوژی و استفاده بیشتر از اینترنت و شبکه های اجتماعی یکی از پرطرفدار ترین شغل های جهان تبدیل شده و بسیاری از کسب و کار ها به دنیال رشد در فضای انلاین هستند و نیاز به کارشناس دیجیتال مارکتینگ دارند برای مشاوره بیشتر با شرکت پویا فراز در ارتباط باشید

    1. تیم محتوای پویا فراز پاسخ

      وب سایت برای ارائه اطلاعات، خدمات و محصولات به مشتریان و جذب مشتریان جدید بسیار حائز اهمیت است. در دنیای امروز، بسیاری از مردم قبل از خرید یا استفاده از خدمات، به دنبال اطلاعات در مورد آن‌ها در وب سایت‌ها هستند.

  1. مینا پاسخ

    چه محتوای خوبی ممنون لذت بردم از چه ابزاری برای دیجیتال مارکتینگ تاکنون استفاده کردید

  2. چاوشی پاسخ

    سلام خسته نباشید چرا یادگیری دیجیتال مارکتینگ در دوره MBA یک سرمایه گذاری هست

  3. ریحانه پاسخ

    سلام تفاوت بین دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات دیجیتال را ممنون میشم توضیح بدید

    1. تیم محتوای پویا فراز پاسخ

      محدودیت های بازاریابی اینترنتی شامل موارد زیر می‌شود:
      1- قوانین حریم خصوصی
      2- قوانین تبلیغات
      3- قوانین حق تکثیر
      4- قوانین رقابت
      5- قوانین مالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.