مشاوره فروش آنلاین و تلفنی در ایران

مشاوره فروش در اصفهان برای هر نوع کسب و کار اینترنتی که در بخش فروش خود دارای ضعف و بحران هستند مفید می باشد. این کسب و کارها می توانند از مشاوره بازاریابی کمک بگیرند که در آن، انواع استراتژی ها و تاکتیک های فروش با توجه به نوع بازار و مخاطبان کسب و کارها ارائه می شود. این استراتژی ها مهم ترین خدمات مشاوره فروش می باشند.

توسعه فناور پویا فراز

عموما مسئولیت مشاوره بر عهده کارشناسان حرفه ای و متخصصی است که در زمینه بازاریابی فروش و مذاکره، مهارت دارند. بنابراین اگر به فکر ارتقای کسب و کار خود هستید مشاوره گرفتن از این کارشناسان، به سود شما می باشد. همان طور که از نام‌ مشاوره فروش در اصفهان مشخص است مهم ترین مزیت این مشاوره، کمک به افزایش فروش انواع کسب و کارها و رسیدن به سود در یک بازه زمانی مشخص است.

بدون شک، یکی از مهم ترین دلایلی که سبب شده اغلب کمپانی ها و شرکت های بزرگ، جایگاه خود را در بین رقبای خود، ارتقا دهند و به موفقیت برسند بهره گیری از مشاوره فروش بوده است. حال اگر شما یکی از صاحبان مشاغل در اصفهان هستید و می خواهید از مشاوره فروش در اصفهان بهره بگیرید می توانید یک کارشناس فروش برای خود استخدام کنید یا از یک تیم کارشناسی یا یک کارشناس فروش به صورت پروژه ای بهره بگیرید. اگر تمایل دارید بدانید مشاور فروش در اصفهان چه خدماتی به شما ارائه می دهد می توانید با ما در ادامه مطلب همراه باشید. برای دریافت مشاوره رایگان با مهندس پویا قندی تماس بگیرید.

مشاوره فروش چه خدماتی ارائه می دهد؟

  • یکی از مهم ترین خدماتی که مشاوره فروش در اصفهان به کاربران، ارائه می دهد تبدیل مخاطبان به مشتریان و تبدیل آن ها به مشتریان ثابت است.
  • با کمک این مشاوره، تیم فروش کسب و کار مورد نظر، آموزش می بیند. این آموزش ها سبب بهبود تعامل و روابط تیم فروش با مشتریان و ترغیب مشتریان به خرید می شود.
  • از دیگر خدمات مشاوره فروش این است که به شرکت ها و کسب و کارها کمک می کند تا دانش خود را در مورد فروش و بازاریابی، به روز و افزایش دهند. این خدمات سبب می شود کسب و کارها، درک بهتر و درست تری از بازار هدف و رقابت در این بازار داشته باشند.
  • ارائه استراتژی های فروش محصولات با توجه به نیاز بازار از دیگر خدمات این مشاوره است.
  • ارتباط مشاوره فروش با بازاریابی سبب می شود که هم فروش فیزیکی و هم فروش اینترنتی افزایش یابد.

چرا به مشاوره فروش نیاز داریم؟

یکی از مهم ترین دلایلی که اهمیت و نیاز این مشاوره را نشان می دهد استفاده کردن از تکنیک های جدید، استراتژی ها و راهکارهای فروش است. برخی از این مشاوره ها به قدری اصولی هستند که منجر به فروش قطعی و صد در صدی محصول می شوند. به همین دلیل است کسب و کارهایی که از این مشاوره ها استفاده می کنند در مسیر مشتری مداری قرار دارند. این مسیر سبب می شود که همواره، معامله های پرسود داشته باشند. این مشاوره ها را کارشناس فروشی ارائه می دهد که در زمینه فروش محصولات و ارائه راه حل های اصولی، فردی متخصص و حرفه ای است.

مزایای بهره گیری از مشاوره فروش

همان طور که اشاره نمودیم مشاوره فروش در اصفهان را کارشناسان متخصص و ماهر و باتجربه در زمینه فروش محصولات ارائه می دهند. بنابراین طبیعی است که مشاوره گرفتن از این افراد متخصص، مزیت های زیادی برای کسب و کار داشته باشد. از جمله مزیت های این مشاوره ، هدایت فروش و رسیدن به اهداف کسب و کارها با استفاده از مهارت های ترکیبی است. این مهارت های ترکیبی شامل مهارت مذاکره برای فروش بهتر و قوی تر، توجه به ظاهر کارشناس فروش و مشاوره دادن برای حفظ زیبایی او، ارائه مهارت های مذاکره برای معرفی بهتر محصولات و خدمات و آنالیز نیاز مشتریان می باشند.

این مزیت ها سبب می شود مشاوره برای هر نوع کسب و کاری چه شرکت های بزرگ و چه کسب و کارهای نوپا لازم باشد. از دیگر مزیت های این مشاوره این است که آموزش های لازم برای افزایش فروش را به کارشناس فروش مجموعه مورد نظر ارائه می دهد.

با این مشاوره، کارشناس فروش مجموعه می آموزد چگونه، سفارش بیشتری ثبت کند، بهتر مخاطبان و مشتریان مجموعه را بشناسد، محصولات مجموعه را در بسته بندی های مناسب به مشتریان ارائه دهد و به اعتراضات و انتقادهای مشتریان، رسیدگی کند. تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل از دیگر مزایای مشاوره فروش در اصفهان است. از این رو این مشاوره برای تمام کسب و کارها لازم است. چرا که همیشه منتظر مشتری های جدید هستند.

مشاوره فروش در تهران

مشاوره فروش در تهران برای هر شرکت و کسب و کاری که از بخش فروش و بازاریابی برخوردار است و محصولات یا خدماتی را به بازار ارائه می دهند الزامی است. چرا که تمام این مشاغل به دنبال فروش بیشتری هستند. مهم ترین خدماتی که این نوع مشاوره به این مشاغل ارائه می دهد فروش بیشتر و سودآوری در یک بازه زمانی مشخص است.

همان طور که می دانید هدف هر نوع تجارت و کسب و کاری، کسب سود و درآمد بیشتر از طریق فروش محصول یا ارائه خدمات است. به همین دلیل یکی از بهترین راهکارها استفاده از مشاوره فروش است تا فروش محصولات به حداکثر برسد. این مشاوره، با ارائه راهکارهایی سبب جذب مشتریان جدید و ترغیب آن ها به خرید می شود. در واقع با به کارگیری این مشاوره، خرید مشتریان از مجموعه شما قطعی است.

به همین دلیل می توان گفت، مشاوره فروش، یک پل ارتباطی بین شرکت و مشتریان است که این مشاوره ها توسط کارشناسان فروش حرفه ای و متخصص، به مشاغل، ارائه می شوند. از آنجایی که این رابطه، یک رابطه دو طرفه است لذا انتقاد، گفته و نظر مشتریان در این مشاوره بسیار حائز اهمیت است. در واقع، خدمات مشاوره هم بر اساس همین نظرها و انتقادها شکل می گیرد. به عنوان مثال، مجموعه مورد نظر با شنیدن این انتقادها و نظرها و با کمک مشاور در می یابد که باید خدمات و یا کیفیت محصول خود را ارتقا بخشد.

البته استراتژی هایی که برای این بهبود و ارتقا به کار گرفته می شود توسط یک مشاوره فروش به دست می آید. استراتژی هایی که مشاوره فروش ارائه می دهد هم برای کسب و کارهای فیزیکی و هم اینترنتی، مفید است.

خدمات مشاوره فروش مناسب چه مشاغلی است؟

همان طور که می دانید مهم ترین و عمده ترین بخش هر تجارت و کسب کاری، فروش است. در واقع همه تجارت ها و شرکت ها، به گونه ای از بخش فروش برخوردار هستند. یعنی اینکه تمام تجارت ها به مشاوره فروش نیاز دارند. حال اگر شما یکی از صاحبان مشاغل در تهران هستید و می خواهید فروش مجموعه خود را به بیشترین حد ممکن برسانید مطمئن باشید نیازمند مشاوره هستید.

خدماتی که مشاوره فروش در تهران ارائه می دهد برای تمام مشاغل، اعم از صنعت ساختمان، فروش مصالح، مجموعه های فروش عطر، بنگاه های املاک، شرکت های استخدام و یا فروشندگان بیمه، شرکت ها و مجموعه های تبلیغاتی و در کل، تمام مشاغل و تجارت هایی که به طور مستقیم با مردم، سر و کار دارند نیازمند این مشاوره می باشند. مشاوره فروش در تهران برای تمام مشاغل از شرکت های تجاری بزرگ گرفته تا مشاغل نوپا مناسب می باشد.

مشاوره فروش چه خدماتی ارائه می دهد؟

اولین خدماتی که یک تیم مشاوره به مجموعه مورد نظر ارائه می دهد هماهنگ کردن کادر مجموعه و آموزش آن ها برای رسیدن به اهداف مجموعه است. مرحله بعدی، ارائه استراتژی ها و تکنیک های کاربردی برای فروش بهتر محصولات و یا معرفی بهتر خدمات مجموعه است.

به طور کلی، مهم ترین مزیت و خدمات مشاوره فروش در تهران، کمک به افزایش فروش مجموعه ها است. لذا برای تحقق این هدف، راهکارهای مختلفی اجرا می شوند. به عنوان مثال، کمپین های تبلیغاتی برای فروش بیشتر، راه اندازی می شود تا بتواند مخاطبان را به مشتریان واقعی تبدیل کند و مجموعه مورد نظر را به حداکثر سود رساند.

یافتن معتبرترین تیم ‌مشاوره فروش

با توجه به مزیت ها و خدماتی که در مورد مشاوره فروش و همچنین، اهمیت این مشاوره در تمام‌ مشاغل، بیان نمودیم کارفرماهای زیادی به دنبال بهترین تیم‌ مشاوره فروش در تهران هستند. در این راستا باید متذکر شویم در حال حاضر، کارشناسان فروش حرفه ای زیادی در سراسر تهران مشغول به فعالیت هستند که شما می توانید آن ها را استخدام کنید و با به صورت پروژه ای با آن ها قرارداد ببندید.

علاوه بر این، برخی از این کارشناسان، به صورت آنلاین و اینترنتی نیز به مشاوره دادن در زمینه فروش مشغول هستند که شما می توانید به وب سایت آن ها مراجعه کنید. به طور کلی، برای یافتن بهترین تیم مشاوره فروش در تهران، کافی است یک جستجوی کوچک در اینترنت نمایید تا با بهترین آن ها آشنا شوید.

مشاوره فروش در مشهد

مشاوره فروش در مشهد چیست؟ چه خدماتی ارائه می دهد؟ چرا باید از مشاوره فروش در مشهد استفاده کرد؟ و … . بدون شک، هر نوع کسب و کاری که دارای بخش و کادر فروش است برای بازاریابی و تبلیغات نیازمند مشاوره فروش می باشد. این مشاوره یا توسط یک تیم حرفه ای و متخصص و یا یک کارشناس مشاوره با تجربه ارائه می شود.

از آنجایی که این افراد از دانش و تخصص لازم و مرتبط با این حوزه برخوردار هستند می توانند دانش بازاریابی را با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا، ترکیب کنند. در واقع، مشاوره فروش از یک مجموعه خبره و متخصص تشکیل می شود که می توانند به خوبی اوضاع پیرامون تجارت مربوطه را تجزیه و تحلیل کنند و در نهایت بهترین و موثرترین راهکارهای هوشمند برای تبلیغات و فروش بیشتر را ارائه دهند‌.

خدمات مشاوره فروش چیست؟

همان طور که اشاره نمودیم مشاوره فروش، یعنی اینکه با ارائه دانش بروز در زمینه بازاریابی و تبلیغات و همچنین، بررسی و تجزیه و تحلیل بازار رقابتی، بهترین و موثرترین استراتژی برای رسیدن به اهداف کاری ارائه می شود. به طور کلی، مشاوره فروش، یعنی تدوین کردن استراتژی های بازاریابی و فروش، تعیین و عارضه یابی فروش، مهندسی فروش، تعیین و تدوین قیمت گذاری فروش، آموزش جدیدترین تکنیک های فروش به کادر فروش سازمان ها و مشاغل، ایجاد یک رابطه موثر و تعامل خوب با مشتریان، جذب مشتری بیشتر و تبدیل مخاطبان به مشتریان وفادار و … .

بنابراین کسب و کارها و مشاغل مشهد که در بخش فروش خود با مشکل رو به رو شده اند می توانند از خدمات مشاوره در مشهد کمک بگیرند. یکی از مهم ترین خدماتی که تیم مشاوره فروش مشهد به این کاربران ارائه می دهد بکارگیری استراتژی ها و تاکتیک های مناسب برای برخورد کردن با بازار رقابتی و مشتریان است‌.

چرا باید از مشاوره فروش استفاده کنیم؟

  • چون که سبب ایجاد یک رابطه طولانی مدت بین مشتری و کسب و کار مورد نظر می شود.
  • ارائه خدمات آن هم به صورت کوتاه مدت، هم بلند مدت، هم به صورت پروژه ای و هم با استخدام مشاور می باشد.
  • این مشاوره، کمک می کند نیازهای مشتریان شناخته شود. همچنین برای رسیدن به اهداف مشاغل، تمام اطلاعات لازم در حوزه محصولات و خدمات شرکت و سازمان، جمع آوری شود.
  • این مشاوره، نقاط قوت و ضعف محصولات و خدمات کسب و کار مورد نظر را تشخیص و آن ها را برطرف می کند.
  • تکنیک های فروش فعلی کسب و کار را بررسی و آن ها را با تکنیک های بهتر و مناسب تری عوض می کند.
  • با این مشاوره، استراتژی های آموزشی کادر فروش مشخص می شود و برای مدیران فروش نیز، برنامه ریزی آموزشی ترتیب داده می شود.
  • سبب افزایش اعتماد و اطمینان مشتریان نسبت به کسب و کار مورد نظر می شوند.
  • مشاوره فروش در مشهد در زمینه مصاحبه و استخدام کادر فروش به مشاغل، کمک می کند
  • آموزش تخصصی تیم فروش از دیگر دلایل استفاده از این مشاوره است
  • رقبا و بازار، تجزیه و تحلیل و رفتارهای آینده آن ها پیشبینی می شود.
  • به مشاغل کمک می کند قیمت گذاری محصولات و خدمات خود را با توجه به بودجه سازمان و کسب و کار خود، تعیین کنند.
  • و …

استفاده از مشاوره فروش چه مزیت هایی دارد؟

  • مزیت های محصولات کسب و کارها را می شناسد
  • بهترین استراتژی های فروش را تدوین می کند
  • مشتریان و بازار هدف را تجزیه و تحلیل و به نحوه جذب مشتری کمک ‌می کند
  • کادر فروش سازمان ها و شرکت ها را با توجه به استراتژی های تدوین شده، آموزش می دهند
  • شبکه ارتباطی سازمان و مشاغل با افراد را گسترش می دهد
  • وضعیت فعلی بازار را بررسی و آنالیز می نماید
  • جایگاه کسب و کار مورد نظر را در بازار رقابتی، بررسی و تحلیل می کند
  • در محصولات و خدمات کسب و کارها، نوآوری ایجاد می کند.

مشاوره فروش چه خدماتی را ارائه می دهد؟

  • مهم ترین تجربیات علمی را در اختیار مشاغل قرار می دهد و بهترین راه حل های علمی با توجه به استراتژی های تدوین شده را به آن ها ارائه می دهد.
  • مدیران و کارشناسان فروش مشاغل را آموزش می دهد
  • برای موفقیت تیم فروش، تکنیک های فروش را به آن ها آموزش می دهد
  • نقشه راه را تبیین می کند تا مانع از عدم موفقیت کادر فروش شود
  • آسیب ها و عارضه هایی که سبب کاهش فروش شده اند را تشخیص و آن ها را برطرف می کند
  • تمام تمرکز این مشاوره ها بر روی توانایی تیم فروش شرکت ها است
  • قیمت گذاری پویا، مهندسی فروش، بازارسنجی، مشاوره حرفه ای، آنالیز پروسه فروش و … از دیگر خدماتی است که تیم ‌مشاوره فروش در مشهد به شما کارفرماها ارائه می کند.

مشاوره فروش اینترنتی

امروزه، فروش اینترنتی می تواند تحولی عظیم را در کسب و کار ما ایجاد کند. با گسترش علم و تکنولوژی، فروش خدمات و کالا به روش های سنتی، نمی تواند موفقیت آمیز باشد و ممکن است در برخی از مواقع، حتی با کاهش مشتری مواجه شویم. برای آن که بتوان فروش اینترنتی بسیار خوبی را تجربه نمود، می بایست به نزد افراد متخصص برویم و از آن ها نکات کلیدی و حیاتی درباره فروش کالا و خدمات به صورت اینترنتی را بیاموزیم. در ادامه با ما همراه باشید تا با مزایای فراوان مشاوره آشنا شوید.

فروش اینترنتی می تواند برای تمامی کسب و کار اعم از خدمات و فروش کالا بسیار مفید باشد. اما، پیش از آن که بخواهیم کالا یا خدمات خود را به صورت اینترنتی به فروش برسانیم، می بایست با افراد متخصص مشورت نماییم و از آن ها بخواهیم که نکات اصلی و کلیدی پر کاربرد را در اختیار ما قرار دهند. بهترین راه برای متوجه شدن نکات فروش کالا و خدمات به صورت اینترنتی، شرکت در جلسات مشاوره فروش اینترنتی می باشد.

مزایای شرکت در جلسات مشاوره فروش اینترنتی

فروش کالا و خدمات به صورت اینترنتی نیاز به علم و دانایی کافی دارد. با شرکت در جلسات مشاوره، می توانید با تمامی نکات پر کاربرد در فروش اینترنتی آشنا شوید و آن ها را مورد استفاده قرار دهید. اما در نظر داشته باشید که می بایست در جلسات مشاوره، از اساتید و مشاوران سوالات خود را به صورت کامل و جامع بپرسید تا در حین فروش کالا یا خدمات به صورت اینترنتی، دچار مشکل نشوید و بتوانید کسب و کار خود را با این شیوه گسترش دهید و به درآمد خوبی برسید.

یکی از مهم ترین مزایای شرکت در جلسات مشاوره فروش اینترنتی، این است که افراد می توانند با صاحبان کسب و کار های دیگر آشنا شوند و در نتیجه بتوانند از تجربیات آن ها استفاده نمایند. جالب است بدانید که مشاوران و اساتیدی که در مورد فروش اینترنتی به شما توضیح می دهند، در زمان های قبل بار ها دچار سود و زیان شده اند و می توانند مراجعه کنندگان را به شیوه ای راهنمایی کنند تا آن ها دیگر دچار ضرر نشوند و بتوانند با استفاده از فروش کالا و خدمات به صورت اینترنتی، به در آمد خوبی برسند.

در جلسات مشاوره فروش اینترنتی باید چه کار هایی را انجام دهیم؟

 فروش کالا یا خدمات به صورت اینترنتی دارای نکات ریز و درشت بسیار زیادی می باشد. به همین خاطر ممکن است در برخی از مواقع، این نکات از یاد مراجعه کنندگان برود و آن ها در کسب و کار خود دچار مشکل بشوند. به همین دلیل می بایست در جلسات مشاوره، یک کاغذ و مداد به همراه داشته باشید و نکات ریز و درشت را یادداشت نمایید تا بتوانید در هنگام فراموشی، از یادداشت و نکته برداری های خود استفاده نمایید و دچار مشکل نشوید.

امروزه، فروش به صورت اینترنتی می تواند در کسب و کار شما، امری بسیار خوب باشد. اما پیش از آن که بخواهید کسب و کار خود را وارد سایت های اینترنتی کنید، می بایست آموزشات لازم را در جلسات مشاوره دریافت کنید و پس از آموختن کامل نکات، آن ها را مورد استفاده قرار دهید و کار خود را آغاز نمایید. لازم به ذکر است که با رعایت نکات ریز، می توانید سریع تر به موفقیت برسید و در کمترین زمان ممکن شاهد افزایش در آمد خود باشید.

مشاوره فروش بین الملل

امروزه، فروش های بین المللی جزو مهم ترین مشاغل محسوب می شود و می تواند بسیار پر در آمد باشد. اما بسیاری از افراد که قصد فروش کالا و اجناس خود را به صورت بین المللی دارند، ممکن است در طول مسیر دچار مشکل و ضرر های بسیار زیادی بشوند. به همین دلیل می بایست با افراد متخصص مشورت نمایند. در بسیاری از مواقع، ممکن است حتی یک مشتری هم برای خرید از آن ها به دفتر فروشنده مراجعه نکند و این امر سبب ور شکستگی صاحب کالا ها می گردد.

فروش کالا ها به صورت بین الملل، نیازمند مشتریان زیادی می باشد تا فروشندگان بتوانند به درآمد و سود خوبی برسند. برای فروش کالا ها به کشور های خارجی، نیاز به مشاوران بازاریابی بین الملل داریم. مشاوران فروش بین الملل به ما کمک می کنند تا با استفاده از جدید ترین و نوین ترین ترفند ها، مشتریان بین المللی را مجذوب فروشگاه و کسب و کار خود کنیم و بتوانیم کالا ها را به آن ها با قیمتی خوب به فروش برسانیم. در ادامه با ما همراه باشید تا با مشاوره فروش بین الملل بیشتر آشنا شوید.

مزایای مراجعه به جلسات مشاوره فروش بین الملل

برای فروش کالا به صورت بین المللی، نیاز به مشتریان زیاد داریم. برای جذب کردن مشتری های بین المللی به فروشگاه، نیز نیاز به بازاریاب های بین المللی داریم تا آن ها مشتریان خارجی را بیابند و با فروشندگان آشنا کنند. در جلسات مشاوره فروش بین الملل، متخصصان با تجربیات طلایی که در مدت زمان طولانی به دست آورده اند، به شما کمک می کنند تا با استفاده از بروز ترین و مدرن ترین ترفند ها، مشتریان را مجذوب کسب و کار خود نمایید و در نتیجه شاهد موفقیت های بسیار زیاد خود شوید.

جالب است بدانید که در جلسات مشاوره فروش بین الملل، می توانید با فروشندگان بین المللی دیگر و تجار آشنا شوید و از تجربیات آن ها استفاده نموده و نکاتی را بیاموزید و مورد استفاده قرار دهید. مهم تر از همه این است که در جلسات مشاوره بازاریابی بین الملل، از تجربیات متخصصان می توانید استفاده نمایید و پیش از آن که دچار ضرر بشوید، پیشگیری کنید. پیشنهاد می شود برای عملکرد بهتر در فروش های بین المللی، حتما در کلاس های مشاور به صورت بین المللی شرکت نمایید.

وظیفه مراجعه کنندگان در جلسات مشاوره فروش بین الملل چیست؟

همانطور که متخصص و مشاور فروش بین الملل، وظیفه بیان تجارب و نکات برای مراجعه کنندگان دارند، مراجعه کنندگان نیز وظایفی در قبال آن ها دارند. یکی از مهم ترین وظیفه مراجعه کنندگان به جلسات مشاوره فروش بین الملل، آموختن تجارب مشاور و به کار گیری آن ها است. با آموختن تجارب مشاوران و متخصصان فروش بین الملل، می توانید کالا های خود را به شرکت ها و افراد خارجی بفروشید و گام بلندی در بهبود یافتن اقتصاد کشور بردارید و بتوانید به موفقیت های زیادی دست یابید.

امروزه بسیاری از افراد، می خواهند که کالا های خود را به افراد و شکرت های خارجی بفروشند ولی بار ها با شکست مواجه می شوند. برای آن که بتوانید کالا های خود را با قیمت بسیار خوب و سود بالایی به شرکت های خارج بفروشید، می بایست در جلسات آموزشی مشاوره فروش بین الملل شرکت نمایید و از تجارب افراد متخصص در این زمینه برای فروش کالا های خود به افراد و شرکت های خارجی استفاده نمایید و بتوانید سود خوبی را از این کار کسب نمایید.

مشاوره فروش در اینستاگرام

امروزه، فروش کالا و خدمات در شبکه های مجازی علی الخصوص اینستا گرام می تواند برای کسب و کار شما بسیار مفید باشد. اینستاگرام، یک شبکه اجتماعی بسیار پر طرفدار و پر بازدید کننده می باشد که افراد می توانند با ثبت کسب و کار خود در این شبکه مجازی، به درآمد های بالایی برسند. فراموش نکنید که استفاده از اینستاگرام، به خصوص فروش در آن دارای نکات بسیار زیادی می باشد که اگر آن ها به خوبی رعایت نشوند، ممکن است کسب و کار شما دچار مشکلاتی بشود. برای آن که بتوانید این نکات را به خوبی فرا بگیرید، باید از جلسات مشاوره فروش در اینستاگرام استفاده نمایید.

در هر شهری، می توان مراکز مشاوره فروش در اینستاگرام را مشاهده نمود. افراد برای فروش کالا یا خدمات خود در اینستاگرام، می توانند در جلسات مشاوره به صورت حضوری یا مجازی شرکت نمایند و نکات لازم را از مشاوران بیاموزند. علاوه بر آموختن نکات، افراد می توانند نکات و ترفند های بسیار زیادی را در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی در جلسات مشاوره فرا بگیرند و در زمان لزوم، از آن ها استفاده نمایند و شاهد افزایش در آمد خود باشند.

در مراکز مشاوره فروش در اینستاگرام، چه نکاتی آموزش داده می شود؟

در مراکز مشاوره، مشاورانی با تجربه و دانا وجود دارند که تمامی مسیر های فروش در اینستاگرام را پیموده اند و سود و زیان آن ها را سنجش نموده اند. آن ها تلاش می کنند تا ابتدا مراجعه کنندگان را با راه های سودمند اینستاگرام آشنا سازند تا آن ها در زمان فروش کالا و خدمات خود در این شبکه مجازی، دچار مشکل نشوند و بتوانند با موفقیت های زیادی مواجه بشوند و علاوه بر آن، شاهد افزایش در آمد خود در کمترین زمان ممکن باشند.

پس از آن که اساتید در جلسات مشاوره فروش اینستاگرام، مراجعه کنندگان را با راه های سودمند اینستاگرام آشنا نمودند، نکاتی را در خصوص فروش کالا و خدمات در اینستاگرام با آن ها درمیان می گذارند و از تجربیات خود بیشتر برای مراجعه کنندگان شرح می دهند. این امر سبب می شود تا افراد بدانند که چگونه کالا خود را در اینستاگرام قرار دهند، قیمت گذاری کنند و حتی مشتریان را مجذوب صفحه خود کنند تا بتوانند کالا و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به فروش برسانند. البته فراموش نکنید که در هنگام سخنرانی مشاور، می بایست یک دفترچه یادداشت و خودکار به همراه داشته باشید تا بتوانید نکات ریز و درشت را یادداشت نمایید و بهرمند شوید.

جلسات مشاوره فروش در اینستاگرام به چه صورتی برگزاری می شود؟

جلسات مشاوره به صورت حضوری برگزار می شوند. اما در برخی از مواقع، ممکن است افراد به دلیل مشغله های کاری نتوانند راس ساعت در جلسات مشاوره شرکت نمایند؛ به همین دلیل، مشاوران در کنار جلسات مشاوره حضوری جلسات غیر حضوری نیز تدارک دیده اند و این امر سبب می شود تا افراد به دلیل مشغله های روزمره، از آموختن نکات فروش در اینستاگرام محروم نشوند و بتوانند آن ها را به خوبی بیاموزند.

شبکه مجازی اینستاگرام، دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد و افراد بسیار زیادی به عنوان کسب در آمد و فروشگاه اینترنتی از آن استفاده می نمایند. اما مهم تر از همه، این است که بدون آموختن نکات لازم برای فروش کالا یا خدمات در اینستاگرام، نمی توان فروشگاه خوبی را دارا بود. به همین دلیل می بایست پیش از ساخت صفحه فروش در این شبکه مجازی، در جلسات مشاوره فروش در اینستاگرام شرکت نمایید تا با فرا گرفتن نکات و ترفند ها بتوانید فروش کالا یا خدمات خوبی را در اینستاگرام تجربه کنید.

مشاوره فروش تلفنی

فروش تلفنی از قدیمی ترین شیوه های بازاریابی و جذب مشتری در بازار ایران بوده است. اما اگر غیر اصولی و بدون در نظر گرفتن جوانب حرفه ای انجام شود. نتیجه مطلوب را فاصل نخواهد کرد هر صاحب کسب و کار و مدیر فروش باید از مشاوره فروش تلفنی به منظور ارتقاء بهره وری نیروهای فروش استفاده کند. همچنین مشاوره فروش نیز برای مدیران فروش و صاحبان کسب و کار پیشنهاد می شود. اما بیایید کمی درباره فروش تلفنی صحبت کنیم.

فروش و بازاریابی تلفنی

فروش تلفنی موفق فرایندی است که طی آن محصولات یا سرویس شما به صورت مستقیم یا از طریق تماس تلفنی به فروش می رسد. بازاریابی تلفنی از جمله انواع بازاریابی و جذب مشتری است که به طور مستقیم با مشتری هدف ارتباط برقرار می‌کنند. در هنگام برقراری ارتباط درباره برند و فعالیت های شرکت به همراه محصولات و مزیت رقابتی توضیحاتی ارائه می‌شود. اما آیا بازاریابی تلفنی تنها یک روتین یک طرفه از طرف فروشنده است یا باید به طوری باشد که مشتری نیز فعال باشد؟ برای کسب اطلاع بیشتر از بازاریابی تلفنی با بیشترین بازدهی و روابط دو طرفه میان مشتری و فروشنده با همکاران ما در تماس باشید. همچنین می‌توانید مشاوره فروش نیز دریافت کنید.

شروع بازاریابی تلفنی نیازمند بانک اطلاعاتی از گروه هدف مشتریان و مخاطبان است. برخی از شرکت ها از بانک اطلاعاتی نرم افزاری و برخی دیگر از شیوه قدیمی نگارش به روی کاغذ و فرم استفاده می‌کنند. در فرم ها اطلاعات آخرین تماس و شرح کلی آن ذکر میشود. شرح تماس سرنخهایی را برای تماس مجدد فراهم می‌کند. همچنین در قسمت اطلاعات مشتری نوع شخصیت او را نیز می‌توان ذکر کرد. فروشنده با استفاده از اطلاعات شخصیتی می‌تواند بهترین رویکرد را در مقابل او داشته باشد.

مزایای فروش تلفنی برای کسب و کار چیست؟

ارتباط مستقیم با مشتری اطلاعات زیادی را از گروه مشتریان در اختیار شما قرار می دهد. این مسئله سبب می شود سرنخ هایی را برای تماس مجدد در اختیار داشته باشید و همچنین یک رابطه مداوم را بین شما و مشتری می سازد. همچنین اگر فروش تلفنی طبق اصول و خلاقیت انجام گیرد می‌تواند نرخ تبدیل مشتریان را افزایش داده و هزینه تبلیغات و فروش را کاهش دهد.

هنر فروش تلفنی سرنخ های کسب شده را از طریق تماس های ما مداوم به فروش نهایی منجر می کند. اطلاعات دقیقی از سابقه فعالیت مشتری و ویژگی های شخصیتی او در فرم های تماس یا crm جمع‌آوری می‌شود بنابراین یک پارامتر مهم به شمار می آید.
همچنین راهکارهایی که برای فروش تلفنی موفق وجود دارد بسیار متنوع است. فروش تلفنی قابلیت برای کاهش هزینه ها را نیز دارا میباشد.
بازاریابی تلفنی هزینه های ایاب و ذهاب به منظور پروموشن میدهد و تنها از طریق معرفی کانال های ارتباطی صورت می گیرد. همکاری با فروشندگان مقتدر و متقاعد گر و حرفه‌ای باعث میشود مشتری بداند شما در کار خود متخصص هستید و می توانید به بهترین وجه ممکن که مشکلات او را حل کنید. همچنین فرایند اعتمادسازی نیز به سرعت انجام می گیرد.

چرا به مشاوره و فروش تلفنی احتیاج داریم؟

قطعاً تا به حال افراد زیادی از طریق شماره ها با شما تماس گرفتند و حجم زیادی از اطلاعات را به طور طوطی وار برای شما ذکر کردند. قطعاً این گونه فروش تلفنی به شما کمکی نمی کند و حتی در صورتی که کارشناس فروش شما مجدداً با مشتری تماس برقرار کند تماس رد شده یا پاسخ داده نمی‌شود. زیرا مشتری می داند که قرار است وقت او برای چند دقیقه تلف شده و حوصله اش سر برود.

در مشاوره فروش جوانب فروش تلفنی برای شما بازگو می‌شود و برای تعلیم و آموزش کارشناسان جلساتی برگزار شده که در طی آن به روی مهارت های ارتباطی آنها کار می‌شود . کارشناسان فروش باید بدانند که چگونه فعالیت و مشارکت مشتری را به کار گیرند تا یک مکالمه تلفنی اثربخش و مفید داشته باشند تا در نهایت به فروش ختم شود.

هزینه مشاوره فروش

مشاوره فروش و هزینه آن، یکی از دغدغه های مدیران کسب و کارها است. این نوع هزینه، از چند مورد قابل بررسی است و لازم است مدیران در این زمینه ،بررسی های لازم را انجام دهند و بهترین تصمیم را بگیرند.

به فرایند تهیه و اجرای برنامه ها و راهبردهای فروش و بازاریابی،به جهت کمک به صاحبان کسب و کارها برای فروش بهتر محصولات و ارائه بهتر خدمات، مشاوره فروش گفته می شود.

روشهای مشاوره فروش و هزینه آن

مشاوره فروش می تواند، به دو صورت حضوری و اینترنتی انجام شود. در مشاوره فروش اینترنتی، مشاوره با ابزارهایی مانند: ایمیل، وب سایت ها، ویدیو چت و غیره انجام می شود. معمولاً هزینه آن، به صورت ساعتی یا توافقی است.
در مشاوره فروش حضوری، صاحبان کسب و کارها به صورت حضوری،مشاوران را ملاقات می کنند و از آنها مشاوره می گیرند. هزینه این نوع مشاوره، با توجه به اثر بیشتر مشاوره و هزینه رفت و آمد، بیشتر از مشاوره اینترنتی است و می تواند به سه صورت: ساعتی، پروژه ای یا توافقی پرداخت شود.

مشاور فروش در مشهد

عوامل موثر بر هزینه مشاوره فروش:

در هزینه مشاوره فروش،عوامل زیادی موثر هستند. از جمله:

  • مهارت و تخصص مشاور
  • تجربه
  • نوع و مدل پروژه
  • و توافق بین مشاور و مدیر کسب و کار

ویژگی های یک مشاور فروش حرفه ای

چون برای این نوع مشاوره، هزینه صرف می شود؛ مدیران کسب و کارها باید، مشاور یا مشاورانی را انتخاب کنند که، حرفه ای و با تجربه باشند. یک مشاوره فروش حرفه ای،دارای ویژگی های زیر است:

  • تلاش میکند محصول و بازار سازمان شما را،به خوبی بشناسد.
  • در حیطه فروش، به صورت حرفه‌ای عمل می کند.
  • پر از اطلاعات و دانش به روز و جدید است.
  • برنامه اجرایی دارد.
  • وضعیت اقتصاد منطقه را، به خوبی تحلیل و بررسی می کند.
  • با شرایط محلی و بومی منطقه مورد نظر، آشنا باشد.
  • این توانایی را داشته باشد که، در موقعیت های مختلف، خودش را جای شما بگذارد.
  • آینده نگر باشد و جریان ها بر روندهای بازار را، بررسی کند.

مشاوره فروش در تبریز

چرا برای مشاوره فروش هزینه پرداخت میکنیم؟

در این نوع مشاوره، ما در قبال خدماتی که دریافت می‌کنیم، ملزم به پرداخت هزینه هستیم.خدمات مشاوره فروش، به شرح زیر است:

  • ارائه تجربیات و راه حل هایی، بر اساس راهبرد های تهیه شده.
  • آموزش به صورت حرفه ای برای مدیران و کارشناسان فروش.
  • شناسایی آسیب ها و دلایل کاهش فروش
  • آموزش شیوه های فروش به جهت موفقیت تیم فروش
  • سنجش وضعیت بازار و بررسی ورود به بازارهای جدید
  • تهیه برنامه جامع برای فروش بهتر
  • مشاوره در جهت گزینش بهترین کانال ها برای توزیع محصولات و خدمات
  • انتخاب نمودار های عملکردی و کنترل آنها
  • تهیه و اجرای راهبردهای فروش
  • طراحی قیمت پیشنهادی برای مشتریان

فروش، یکی از عوامل موثر در رشد و پیشرفت کسب و کارها است و چون اهمیت بالایی دارد، به مشورت گرفتن در این زمینه توصیه می شود. پس هزینه مشاوره فروش، نوعی سرمایه گذاری است.

روانشناسی فروش

یک فروشنده حرفه ای و موفق میداند که مشاوره فروش درباره روانشناسی فروش تا چه مقدار میتواند در عملکرد او تاثیر گذار باشد. برای تسلط بر تکنیک های فروش و سوگیری های شناختی بر تصمیم گیری مشتریان یکی از ضرورت های اساسی در فروشندگی است. توجه داشته باشید که زمانی قابلیت تاثیرگذاری بر مشتری را دارید که سه جزء کلیدی زیر را در مورد مشتری رعایت کرده باشید. این سه جزء کلیدی شامل:

  • احساس
  • اعتماد
  • منطق

در مشاوره فروش در رابطه با تامین سه مورد بالا با فروشندگان صحبت میشود. همچنین مشاورین توانایی درگیر کردن و اثرگذاری بر این سه حوزه را آموزش میدهند تا بهره وری فروشندگان افزایش پیدا کند.

هدف روانشناسی فروش چیست؟

با استفاده از روانشناسی فروش قصد داریم فروش خدمات و محصولات خود را بالاتر ببریم. بنابراین بعد از شخصیت شناسی مشتری نیازها و خواسته های او را میشناسیم. هنگامی که درک درستی از نیاز مشتری داشته باشیم میتوانیم با تکنیک های روانشناختی و روانشناسی فروش به منظور جذب مشتری اقدام کنیم.
البته هدف ما چنین نیست که به طریقی جنسی را به مشتری بفروشیم. هدف ما آن است که نیاز و خواسته مشتری را برطرف کنیم و یک رابطه قوی برای کسب اعتماد مشتریان را شروع کنیم. مشتری که به شما اعتماد کرده باشد، در خرید های بعدی نیز از شما درخواست کمک میکند.
نکته قابل تامل برای مدیران در رابطه با روانشناسی فروش آن است که این تکنیک ها در تماس های اولیه و حتی پیگیری های بعدی نیز کارساز خواهد بود. از این درصدد دریافت مشاوره فروش برای آموزش فروشندگان خود هستند.

اهمیت مشاوره فروش از لحاظ روانشناسی

برخی از تکنیک ها برای تامین احساس، اعتماد و منطق مشتریان در روانشناسی فروش وجود دارد. علم روانشناسی علم ظریف است که در بسیاری از حوزه ها کاربرد دارد. در طی مشاوره فروش بازاریاب و فروشنده میتواند شخصیت مشتری را شناخته تا بتواند برای خدمات رسانی بهتر به مشتری کمک کند و فروش خود را بالاتر ببرد.
در روانشناسی فروش میتوانیم فرایند خرید و معیارهای تصمیم گیری مشتری را در هنگام فروش بشناسیم. اگر به عنوان یک فروشنده می خواهید بدانید که مشتری در هنگام خرید چه معیارهایی دارد میتوانید از مشاوره فروش بهره بگیرید. در علم روانشناسی فروش، فروشندگانی به خصوصیات زیر میتواند اثرگذاری بیشتر و فروش بیشتری را کسب کند:

  • توانایی همدلی
  • توانایی گوش دادن و کنجکاو بودن
  • توانایی قرار دادن خود در موقعیت افراد دیگر
  • هوش و توانایی استنباط
  • ارتباط موثر
  • ثبات عاطفی
  • صبر
  • مهارت حل مسئله
  • خودآگاهی
  • هوش هیجانی بالا

شما با مشاوره فروش می‌توانید این ویژگی‌ها را در خود تقویت نموده و به یک فروشنده حرفه‌ای تبدیل شوید.

راهکار های یک مشاور فروش

مزیت مشاوره روانشناسی فروش

  • با ارائه گزینه های کمتر میتوانید از تکنیک روانشناختی استفاده کنید و مشتری را به خرید مجاب کنید.
  • با بکارگیری اهرم هایی در مشتری میتوانید او را متقاعد کنید در صورت عدم خرید از شما فرصت بزرگی را از دست داده است.
  • مشاوره فروش با علم روانشناسی کمک میکند تا اعتبار، مهارت و تخصص خود را برای کسب اعتماد مشتری بکار بگیرید.
  • میتوانید با بهره گیری از سابقه فعالیت و مشتریانی که با آنها فعالیت داشته اید، بیشتر بفروشید.
  • مشتری با اطمینان از گفته های شما میتواند راحت تر به شما اعتماد کند.
  • میتوانید موانع و مشکلات موجود در مسیر خرید مشتری را شناسایی کنید.
  • مشاوره فروش به شما آموزش میدهد، از داستان تاثیرگذار برای درگیری بیشتر مشتری استفاده کنید.
  • با کسب آموزش درباره ایجاد یک رابطه دو طرفه با مشتری میتوانید روابط خود را تقویت کنید.
  • با اهرم های مختلف میتوانید مشتری را ترغیب به خرید کنید.

اهداف مشاوره فروش با علم روانشناسی

در علم روانشناسی فروشی تلاش بر آن است که اهریم ها، تکنیک ها و راه های شناخت مشتری و نیازهای او به شما آموزش داده شود. در این مسیر میتوانید بدانید چگونه نیاز و خواسته مشتری را بشناسید، نیاز او را به سمت خدمات و محصولات خود سوق داده و از اهرم ها برای ترغیب او به خرید استفاده کنید.

ترفندهای فروشندگی

در این قسمت قصد داریم ترفندهایی که می‌تواند فروش را شما را افزایش دهد صحبت کنیم. البته فراموش نکنید که این ترفندها باید با تکرار و تمرین در ناخودآگاه شما ثبت شود. همچنین می‌توانید از تجربه و مهارت مشاوره فروش استفاده کرده و سطح ارتباط گیری خود را با مشتری افزایش دهید.

  • به صورت شخصی سازی شده با مشتری گفت و گو کنید
    آیا تا به حال با افرادی در اطراف خود برخورد کرده‌اید که مهارت مکالمه ندارند و از لحن مناسبی در گفتگوهای خود استفاده نمی‌کنند؟ این افراد بدترین تاثیر ممکن را به روی مشتری می گذارند. باید مشتری را شخصی سازی کنید و اجازه دهید نیازهای واقعی خود را بیان کند.
  • جست‌و‌جو درباره مشتری
    تحقیق درباره مشتریان و شناخت شخصیت تجاری یکی از مهارت‌های فروش است. پس سعی کنید قبل از برقراری ارتباط با مشتری، او را بشناسید. با توجه به گستردگی دنیای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید در مدت زمان کوتاهی با مشتری آشنا شوید و از نیازها و خواسته‌های او مطلع شوید.
  • با مشتری صمیمی شوید
    وقتی مشتری بالقوه به قصد خرید یک محصول بسیار کوچک به سراغ شما می‌آید، قبل از اینکه به اصل مطلب برسید و مستقیماً در مورد محصول خود صحبت کنید. سعی کنید با او رابطه بهتری برقرار کنید و حس صمیمیت و همدلی را در او برانگیزید.
  • ویژگی‌های مشتری خود را تعریف کنید
    شاید کمی متناقض به نظر برسد، اما بهتر است بدانید که راز فروش هر چیزی به هرکسی تنها در تلاش برای فروش آن نیست، بلکه توجه به چیزهای دیگر نیز هست. اگر مسئول فروش در یک فروشگاه هستید یا صاحب کسب و کاری هستید که محصولات و خدماتی را به سایر مشاغل ارائه می‌دهد (B2B)، بهتر است از ترفندهای خودتان استفاده کنید. با دانستن ویژگی‌های افراد هدف می‌توانید به این ترفندها دست پیدا کنید.
  • با مشتری مشارکت داشته باشید
    اگر خریدار هدف خود را بشناسید، می‌توانید بهتر با آنها ارتباط برقرار کنید و به راحتی می‌توانید با گفتن اینکه خدمات و محصولات شما چه مشکلاتی را برای آنها حل می‌کند، آنها را جذب کنید. اما در نظر داشته باشید که تمام مشکلات و چالش‌های شما با این روش حل نمی‌شود. در زمینه تعامل با مشتری، مهارت‌های یک فروشنده خوب عبارتند از:
    1. به طور ناگهانی با مشتری تماس نگیرید.
    2. به نیازهای مشتری توجه کنید.
    3. برای کمک به مشتری از او سوال بپرسید و نقش مشاور را بازی کنید.
  • سؤالات مناسب بپرسید و به مشتریان خود گوش دهید
    اگر آنها به درستی به صحبت های مشتریان خود گوش دهند و شما نتوانید آنها را اصلاح کنید. مهم نیست چقدر زمان برای شناختن آنها صرف شده است. سوال پرسیدن در زمان مناسب یکی از مهارت های فروش است، به همین دلیل باید در حین گفتگو با مشتری سوالات درست را بپرسید.
  • به نکات روانشناسی توجه کنید
    آیا می دانید روانشناسی فروش یک مهارت فروش است؟ ذهن ما عملکرد عجیبی دارد و در موقعیت‌های مختلف عکس العمل های متفاوتی از خود نشان می‌دهد. هر مدیر فروش باید توجه داشته باشد که ذهن ما نمی‌تواند طبق فرآیند خاصی عمل کند و در یک موقعیت خاص واکنش قابل پیش بینی داشته باشد.

مشاوره فروش و اصول آن

برای افزایش بازدهی ترفندهای فروش چه کنیم؟

تمام ترفندهای ذکر شده در بالا برای ایجاد حس اعتماد و یک رابطه پایدار بین شما و مشتری است. اما برای کارآمدی این روش‌ها حضور مشاور یا دریافت مشاوره فروش می‌تواند کمک زیادی به شما در زمینه فروش کند. بنابراین باید یک فرد با تجربه و توانمند پیدا کنید و از او مشاوره فروش بگیرید.

اشتراک گذاری

8 یک نظر

  1. عبداللهی پاسخ

    سلام خسته نباشید لطفا در مورد چالش های مشاوه فروش آنلاین بیشتر صحبت کنید

  2. خانم زمانی پاسخ

    سلام انتخاب مشاوره مدریت فروش اینترنتی اینستاگرام حرفه ای براساس چه پارامترهایی انجام باید بشه؟

  3. پگاه پاسخ

    فروشگاه اینترنتی من چه ویژگی را باید داشته باشه تا بازدید سایت افزایش پیدا کنه؟

    1. تیم محتوای پویا فراز پاسخ

      برای افزایش بازدید سایت فروشگاه اینترنتی، باید به موارد زیر توجه کرد:

      1- طراحی وب سایت حرفه‌ای و جذاب

      2- ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب

      3- ارائه تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه به مشتریان

      4- به روز بودن فروشگاه در مورد جدیدترین تکنولوژی‌ها و روش‌های فروش آنلاین

      5- استفاده از روش‌های تبلیغاتی مناسب برای جذب مخاطبان

      6- ارائه خدمات پس از فروش عالی به مشتریان.

  4. پریسا پاسخ

    خداقوت
    یک پلتفرم تجارت الکترونیکی برای موفقیت در فروشگاه آنلاین باید چه عملکردی داشته باشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.