هزینه طراحی سایت | تعرفه طراحی سایت سال 1403

هزینه طراحی سایت با توجه به فاکتورها و معیارهای مختلفی تعریف می شود. این که شما چه نوع وب سایتی را در نظر دارید، سایت چه امکاناتی دارد و استراتژی‌ های شرکت طراحی سایت چگونه است، باعث می ‌شود قیمت طراحی سایت، متغیر باشد. اگرچه تعرفه طراحی سایت در شهرهای مختلف هم متفاوت است، اما اصول و قواعد کارکرد کردن، کد نویسی و برنامه نویسی یکسان است. طراحی سایت حرفه ‌ای به سلیقه، مهارت و ایده پردازی شرکت طراحی سایت بستگی دارد.

فرض کنید به تازگی یک کسب و کار راه اندازی کرده اید و می خواهید محصولی را بفروشید یا خدماتی را ارائه دهید؛ داشتن یک سایت با کیفیت و حرفه ‌ای کمک می کند کسب و کار شما بیشتر و بهتر شناخته شود. قطعاً مخاطبان کسب و کار شما هم انتظار دارند به یک وب سایت با کیفیت هدایت شوند. ما مطمئن هستیم که شما هم ترجیح می ‌دهید یک وبسایت شیک با کارآیی بالا داشته باشید. برای دریافت مشاوره طراحی سایت و اطلاع از قیمت ها با مهندس پویا قندی تماس حاصل فرمایید!

توسعه فناور پویا فراز

فراموش نکنید حدود ۷۵ درصد از کاربران اینترنت، اعتبار یک شرکت یا کسب و کار را از طریق طراحی وبسایت آن قضاوت می ‌کنند، بنابراین سرمایه گذاری برای داشتن یک سایت بهتر تقریباً همیشه بهترین نتیجه را حاصل می کند. هزینه طراحی سایت، همیشه یک چالش برای مشتریان بوده است. هر شخص حقیقی یا شرکت حقوقی که به دنبال پروژه‌ های طراحی سایت است به این فکر می کند که بهترین شرکت طراحی سایت را پیدا کند تا با قیمت مناسب، پروژه را برای او انجام دهد. به دلیل این که این موضوع بسیار اهمیت دارد، در این بحث سعی می‌کنیم مستقیماً و بسیار واضح درباره قیمت های طراحی سایت صحبت کنیم و توضیح می دهیم که چه چیزهایی بر تعرفه طراحی سایت تاثیر دارد و شما باید چه انتظاراتی داشته باشید.

تقسیم بندی وب سایتها از نظر هزینه طراحی سایت

اگر بخواهیم برآورد درستی از هزینه طراحی سایت ارائه دهیم، یا یک مقایسه ساده داشته باشیم، باید گفت که وب سایت ها به طور کلی به چند دسته تقسیم بندی می شوند و بر همان اساس، تعرفه طراحی سایت تعیین خواهد شد. هزینه طراحی یک وبسایت، کاملاً انعطاف پذیر است؛ به این مفهوم که سایت شما هر چه امکانات بیشتری داشته باشد، یا پروژه های سنگین تری را بخواهید انجام دهید، قیمت طراحی سایت بیشتر خواهد شد.

به طور کلی، سایت های ساده با منوی ناوبری محدود یا به عبارتی، طراحی سایت مینیمالیستی، از نوع سایت های کم هزینه و ارزان قیمت هستند. وب سایت هایی که منوی کاربری پیچیده تری دارند، هزینه متوسط داشته و سایت های چند فروشندگی یا اشتراکی با قابلیت های اختصاصی، جزو سایت های گران قیمت محسوب می شوند.

ارزان ترین سایت ها همان وب سایت هایی هستند که از یک الگوی پیش ساخته برای طراحی سایت استفاده می شود. یک قالب رایگان برای طراحی سایت باعث کاهش هزینه ها خواهد شد. شما می توانید برای کسب و کار خود وب سایت آماده با استفاده از قالب های از پیش آماده شده داشته باشید، اما بهتر است قرارداد طراحی سایت را با شرکت به‌گونه ‌ای امضا کنید که طراحی سایت اختصاصی با ساختار مورد نظر شما انجام شود.

هزینه طراحی سایت در شهرهای مختلف و شرکت ها متفاوت است و بسته به پروژه و بودجه مالی که در نظر دارید می توانید سفارش طراحی سایت را به شرکت ‌ها واگذار کنید. در حال حاضر، گران ترین هزینه ها برای طراحی سایت شرکتی، آژانس ‌های گردشگری، فروشگاه های اینترنتی بزرگ و وب سایت هایی است که به نوعی با تجارت و معامله گری در ارتباط هستند.

طراحی سایت را به شرکت بدهیم یا به یک فریلنسر؟

یکی از مهمترین چالش هایی که در بحث طراحی سایت وجود دارد این است که مشتریان از خود می پرسند پروژه طراحی وبسایت خود را به یک شرکت طراحی سایت بدهیم یا آن را به فریلنسر واگذار کنیم؟ متداول ترین روش برای طراحی سایت حرفه ای، واگذاری پروژه به شرکت طراحی سایت است اما این دلیل بر بی تجربگی یا استاندارد بودن روش کار فریلنسرها نیست. بسیاری از فریلنسرها هم مهارت طراحی سایت حرفه ‌ای را دارند. اگر هزینه طراحی سایت برای شما مهم است، پیشنهاد می‌کنیم با فریلنسرهایی همکاری کنید که در قالب شخص حقیقی کار می کنند؛ در غیر این صورت می توانید بهترین شرکت طراحی سایت را پیدا کنید و یک جلسه مشاوره با آنها داشته باشید.

پیشنهاد می کنیم پروژه های طراحی سایت حرفه ‌ای خود را به شرکت‌ ها واگذار کنید که بتوانید هر زمان نیاز به خدمات پشتیبانی داشتید، این خدمات را با کیفیت بالا دریافت کنید. تصمیم گیری آگاهانه برای طراحی وب سایت باعث می شود هزینه ‌های خود را بهتر مدیریت کنید و این به نفع کسب و کار شما خواهد بود. یک طراح حرفه ‌ای، چه به صورت فریلنسر کار کند، چه به صورت یک کارمند در یک شرکت، بهترین پروژه را به شما تحویل می دهد.

هزینه طراحی سایت در شرکت طراحی سایت و یا همکاری با فریلنسرها، هر کدام هم می تواند ارزان باشد هم گران باشد؛ بسیاری از فریلنسرها هزینه ‌های بیشتری نسبت به شرکت ها برای طراحی وب سایت دریافت می کنند. اگر یک شرکت دارید و می‌ خواهید سایت حرفه ‌ای داشته باشید، پیشنهاد می کنیم یک توسعه دهنده وب یا طراح سایت حرفه ‌ای را استخدام کنید. وقتی صحبت از قیمت ‌گذاری طراحی‌ سایت می ‌شود، هزینه ها بسته به حجم کار و سطح مهارت طراح، متفاوت است.

هزینه طراحی سایت برای سایت هایی با صفحات متعدد و کاربری سنگین تقریباً گران ‌تر است؛ یک سایت با این چنین شرایطی نیاز به مراقبت سنگین و روزانه دارد. همچنین امنیت سایت هم از نظر نفوذ هکرها و موارد مخرب باید تامین شود. سایت ها نیاز به بروزرسانی و بازبینی مداوم دارند. پیشنهاد می کنیم طراحی سایت خود را به شرکت ‌های حرفه ‌ای در این زمینه واگذار کنید.

جمع بندی و نتیجه گیری

نکات کلیدی و بسیار مهم را درباره ارزیابی هزینه طراحی سایت به شما ارائه دادیم. درک تعرفه طراحی سایت به این ترتیب، راحت تر است اما حقیقت این است که سطح کیفیت طراحی وب سایت برای انواع کسب و کارها بسیار متنوع و متفاوت است. برخی از طراحان وب سایت، دستمزد بسیار گران قیمت دارند اما در این میان شرکت هایی هم هستند که با قیمت های ارزان تر، پروژه‌های با کیفیت به شما تحویل می دهند. انتخاب بین همکاری با یک شرکت طراحی سایت یا فریلنسر طراحی سایت به بودجه مالی شما و نحوه عملکرد شما بستگی دارد. بهتر است پروژه های طراحی سایت حرفه ای و مهم را به شرکت ‌ها واگذار کنید تا خدمات پشتیبانی را بهتر ارائه دهند. از همه مهمتر می توانید در قالب یک شرکت حقوقی به فعالیت آن اعتماد کنید.

مقاله پیشنهادی : طراحی سایت ارزان قیمت

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.