مشاوره ایمیل مارکتینگ با بالاترین نرخ بازگشت سرمایه

مشاوره ایمیل مارکتینگ در اصفهان چیست؟ فروش محصولات و کالا ها در شهر های بزرگی همچون اصفهان، که فروشندگان بسیار زیادی در آن جا وجود دارند و همیشه با یکدیگر در حال رقابت هستند، کار بسیار دشواری است. علاوه بر آن ممکن است مشتری های شما فقط ثابت باشند و مشتری گذری به فروشگاه شما نیاید. برای مقابله با این مشکلات، می بایست از فروشگاه های اینترنتی استفاده نمایید. البته، این روز ها فروشگاه های اینترنتی کلاه برداری بسیار زیاد شده اند و این امر سبب شده تا اعتماد مردم نسبت به فروشگاه های اینترنتی از دست برود.

توسعه فناور پویا فراز

اما جای نگرانی نیست چرا که فروشگاه های اینترنتی بسیار معتبر و امنی وجود دارند که مردم بتوانند از طریق آن ها با خیالی آسوده کالا مورد نیاز خود را خریداری نمایند. یکی از برترین فروشگاه های اینترنتی، ایمیل مارکتینگ می باشد. ایمیل مارکتینگ، فروشگاه اینترنتی بسیار مرغوب و مفید است که می تواند مشتریان بسیار زیادی را به سوی کسب و کار ها فرا بخواند. جالب است بدانید که علاوه بر افزایش مشتری، می توانید به آسودگی رضایت آن ها را نیز حاصل نمایید.

اما برای استفاده از این فروشگاه اینترنتی می بایست سری به جلسات مشاوره ایمیل مارکتینگ در اصفهان بزنید تا بتوانید به خوبی از این فروشگاه اینترنتی استفاده نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا با مزایای استفاده از جلسات مشاوره ایمیل مارکتینگ آشنا شوید.

ویژگی یک مشاور ایمیل مارکتینگ

مزایای استفاده از جلسات مشاوره ایمیل مارکتینگ

استفاده از ایمیل مارکتینگ می تواند در کسب و کار شما تحولی عظیم ایجاد کند. برای آن که بتوانید از ایمیل مارکتینگ به خوبی استفاده نمایید، می بایست سری به جلسات مشاوره ایمیل مارکتینگ در اصفهان بزنید تا بتوانید با خصوصیات و طریقه جذب مشتری با آن را بیاموزید.

ایمیل مارکتینگ، همانند سایت های دیگر فروشگاهی، نیاز به آموزش دارد. اما بسیاری از افراد بر این عقیده باورند که بدون مراجعه به جلسات مشاوره می توانند از ایمیل مارکتینگ استفاده نمایند. برای آن که بتوانید به خوبی از این سایت مشتریان زیادی را جذب کنید و سبب رضایت آن ها شوید و در نتیجه بتوانید درآمد بالا تری داشته باشید، می بایست حتما از جلسات مشاوره ایمیل مارکتینگ در اصفهان استفاده نمایید. استفاده از جلسات مشاوره، سبب می شود تا مشاوران و اساتید با استفاده از تجربیات خود، نحوه جذب مشتری و افزایش در آمد با آن را به شما بیاموزند.

علاوه بر آن، در جلسات مشاوره ایمیل مارکتینگ می توانید با صاحبان کسب و کار های دیگر آشنا شوید و ترفند های فروش آن ها را بیاموزید و آن ها را مورد استفاده قرار دهید. برای آن که بتوانید از جلسات مشاوره نهایت سود را برده باشید، می بایست به ریز ترین نکات توجه نمایید و آن ها را یادداشت فرمایید. چرا که توجه به نکات ریز، سبب می شود تا شما بتوانید برنامه ریزی دقیق تری برای فروش اجناس و کالا های خود در ایمیل مارکتینگ داشته باشید و بتوانید در آمد های بالایی کسب کنید.

اشنایی با مشاور ایمیل مارکتینگ

یکی از مهم ترین عناصری که می بایست در استفاده از ایمیل مارکتینگ بسیار رعایت شود، مشتری مداری و کسب رضایت مشتری است. بسیاری از افراد که از ایمیل مارکتینگ استفاده می نمایند، نمی توانند به خوبی رضایت مشتریان را حاصل نمایند و در نتیجه سبب می شود تا آن مشتری دیگر برای خرید کالا، به سراغشان نرود. اما هیچ جای نگرانی نیست، چرا که فروشندگان عزیز می توانند با استفاده از جلسات مشاوره ایمیل مارکتینگ در اصفهان، به خوبی مشتری مداری را فرا بگیرند و بتوانند با ترفند های جذب مشتری و کسب رضایت آن، آشنا شوند و رونق بسیار خوبی به کسب و کار خود دهند.

برای آن که بتوانید در شهر بزرگ اصفهان، کالا های خود را با قیمتی خوب به فروش برسانید و بتوانید مشتری های زیادی را جذب کنید، می بایست از ایمیل مارکتینگ استفاده نمایید. برای آن که بتوانید به خوبی از ایمیل مارکتینگ استفاده نمایید و به وسیله آن بتوانید رونق بسیار خوبی به کسب و کار خود بدهید، می بایست در جلسات مشاوره ایمیل مارکتینگ در اصفهان شرکت نمایید و با استفاده از تجارب اساتید، بتوانید مشتریان زیادی را جذب کسب و کار خود نمایید. برای مطالعه بیشتر به وبلاگ پویا فراز مراجعه نمایید.

مزایای مشاوره ایمیل مارکتینگ

مشاوره ایمیل مارکتینگ در تهران

امروزه، با گسترش علم و تکنولوژی فروشگاه های اینترنتی زیادی به وجود آمده اند که بسیار پر طرفدار هستند. فروشگاه های اینترنتی، این امکان را به خریداران می دهند که آن ها مجبور نباشند از محل خود برای خرید اجناس خارج شوند. علاوه بر آن، می توانند پیش از خرید کالایی، مشخصات دقیق به همراه عکس های آن ها را مشاهده نمایند و بتوانند با خیالی آسوده خرید کنند. یکی از بهترین و امن ترین فروشگاه های اینترنتی، ایمیل مارکتینگ می باشد. ایمیل مارکتینگ ها فروشگاه های اینترنتی بسیار معتبری محسوب می شوند که دارای طرفداران بسیار زیادی است.

امروزه بسیاری از فروشندگان، با استفاده از ایمیل مارکتینگ توانسته اند بازار کسب و کار خود را رونق دهند و بتوانند به در آمد های بالایی برسند و رضایت مشتریان را کسب کنند. جالب است بدانید که تمامی کسب و کار ها از مغازه های کوچک تا کارخانه های بسیار بزرگ، می توانند از ایمیل مارکتینگ ها استفاده نمایند. در بسیاری از شهر های بزرگ همچون تهران، استفاده از ایمیل مارکتینگ می تواند گزینه بسیار خوبی برای فروش محصولات باشد. اما استفاده از ایمیل مارکتینگ دارای نکاتی است که با رعایت ننمودن آن ها، نمی توان مشتری ها را جذب نمود. برای آن که بتوان از این فروشگاه اینترنتی به خوبی استفاده نمود، می بایست سری به جلسات مشاوره ایمیل مارکتینگ در تهران بزنید.

اهداف مشاور ایمیل مارکتینگ

مزیت های استفاده از جلسات مشاوره ایمیل مارکتینگ

استفاده از جلسات مشاوره ایمیل مارکتینگ در تهران، امری ضروری است. البته، فروشندگان می توانند بدون استفاده از جلسات مشاوره از ایمیل مارکتینگ استفاده نمایند اما ممکن است در برخی از قسمت های این فروشگاه اینترنتی به مشکل برخورد کنند یا نتوانند مشتری ها را به خوبی مجذوب کسب و کار خود نمایند.

در جلسات مشاوره ایمیل مارکتینگ تهران، مشاوران متخصصی هستند که می توانند شما را با نحوه استفاده از این فروشگاه اینترنتی آشنا سازند. علاوه بر آن، فنونی را به شما می آموزند تا بتوانید مشتریان زیادی را مجذوب کسب و کار خود کنید و بتوانید سبب رضایت مشتریان شوید. علاوه بر آن، در استفاده از جلسات مشاوره می توانید با صاحبان کسب و کار های دیگر آشنا شوید و برخی از مهارت های فروش را از آن ها فرا بگیرید. پیشنهاد می شود برای آن که بتوانید در ایمیل مارکتینگ به خوبی فعالیت نمایید، حتما سری جلسات مشاوره بزنید و مطالب جدیدی بیاموزید.

جالب است بدانید که شهر های بسیار بزرگی از جمله تهران، دارای صحنه رقابت بسیار بزرگی برای فروشندگان است. تمامی فروشندگان در شهر تهران با یک دیگر در حال رقابت هستند و سعی می کنند از یکدیگر جلو بزنند. اما برای آن که بتوان در صحنه رقابت فروشندگان، رتبه های برتر را بدست آورد، بهترین راه استفاده از ایمیل مارکتینگ است. اما برای آن که بتوانید به خوبی از ایمیل مارکتینگ استفاده نمایید و در آن موفق شوید، می بایست با اساتید جلسات مشاوره ایمیل مارکتینگ صحبت هایی داشته باشید تا آن ها شما را راهنمایی نمایند و بتوانید در صحنه رقابت رتبه های بالایی را کسب کنید.

اموزش ایمیل مارکتینگ

سایت ایمیل مارکتینگ، می تواند تمامی کالا های شما را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار دهد و رضایت آن ها را کسب نماید. جالب استب بدانید که علاوه بر فروش کالا های شما، سبب می شود تا مشتری های ثابت شما افزایش یابد. اما برای آن که بتوانید این کار ها را انجام دهید، می بایست حداقل چند جلسه در مشاوره ایمیل مارکتینگ شرکت نمایید تا بتوانید به خوبی از آن استفاده نمایید و موفق باشید. پیشنهاد می شود در حین استفاده از جلسات مشاوره، ابزار های یادداشت را به همراه خود داشته باشید تا بتوانید ریز نکات را یادداشت نمایید چرا که نکات ریز سبب موفقیت های بزرگ می شوند.

ایمیل مارکتینگ ها می توانند گزینه بسیار خوبی برای فروش محصولات و کالا های شما باشند. برای آن که بتوانید در ایمیل مارکتینگ موفقیت های زیادی کسب کنید وبتوانید مشتریان زیادی را به کسب و کار خود جذب کنید، می بایست از جلسات مشاوره ایمیل مارکتینگ در تهران استفاده نمایید تا بتوانید علاوه بر جذب مشتریان و رضایت آن ها، در آمد خود را افزایش دهید.

مشاوره ایمیل مارکتینگ در مشهد

ایمیل مارکتینگ یکی از منحصر به فرد ترین فروشگاه های اینترنتی معتبر می باشد که سبب شده است بسیاری از افراد بتوانند از آن در آمده کسب کنند. بسیاری از فروشندگان کالا ها، امروزه می توانند اجناس و کالا های خود را از طریق ایمیل مارکتینگ به فروش برسانند. جالب است بدانید که بسیاری از افراد سرمایه دار، برای تجارت های داخلی و بین المللی، از ایمیل مارکتینگ استفاده می کنند چرا که دارای امنیت بسیار بالایی می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با ایمیل مارکتینگ در مشهد آشنا شوید.

امروزه، به دلیل گسترش بسیار زیاد فروشگاه های اینترنتی افراد می توانند برای خرید های خود به این صورت اقدام کنند. در بسیاری از شهر های بزرگ از جمله مشهد، ایمیل مارکتینگ های بسیار زیادی وجود دارد که افراد بسیار زیادی از آن ها کسب در آمد می کنند. ایمیل مارکتینگ، یکی از زیر مجموعه های بازریابی دیجیتال برای فروش آسان تر کالا ها است. البته در نظر داشته باشید که بدون دارا بودن اطلاعات کافی درباره نحوه کار با ایمیل مارکتینگ، نمی توانید به خوبی در استفاده از آن کسب در آمد کنید و موفق شوید.

ایمیل مارکتینگ چیست

مزایای استفاده از مشاوره ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ ها می توانند در شهر های بزرگ همانند مشهد گزینه خوبی برای به فروش رساندن کالا ها باشند. بسیاری از افراد که دارای مغازه های کوچک و بزرگ هستند، می توانند با استفاده از ایمیل مارکتینگ، کالا های خود را با بهترین قیمت به فروش برسانند. علاوه بر آن، مشتریان نیازی نیست که نگران هزینه ای که پرداخت کرده اند یا زمان رسیدن اجناس به دست خود باشند و می توانند با خیالی آسوده از ایمیل مارکتینگ ها استفاده نمایند.

اگر فروشنده ساکن مشهد هستید و می خواهید از طریق ایمیل مارکتینگ، کالا های خود را به فروش برسانید، می بایست از مشاوره ایمیل مارکتینگ در مشهد استفاده نمایید. امروزه در شهر های بزرگ همانند مشهد، دوره های آموزشی و مشاوره ایمیل مارکتینگ برگزار می شود تا افراد بتوانند از آن ها استفاده کنند و نکات لازم را بیاموزند تا بتوانند از طریق ایمیل مارکتینگ، کالا های خود را به فروش برسانند. علاوه بر آن، در جلسات مشاوره ایمیل مارکتینگ در مشهد، می توانند بجز آموختن روش های استفاده از ایمیل مارکتینگ، ترفند های فروش کالا را نیز بیاموزند و به کار بگیرند.

جالب است بدانید که دوره های مشاوره ایمیل مارکتینگ در مشهد، می تواند برای بسیاری از افراد، حتی آن هایی که تمایلی به استفاده از ایمیل مارکتینگ ها ندارند باشد. چرا که در دوره های مشاوره، متخصصان وجود دارند که می توانند افراد را با نوسانات بازار، نحوه فروش کالا های خود به قیمت خوب و … آشنا سازند تا آن ها بتوانند در آمد خوبی از طریق فروش کالا های خود در ایمیل مارکتینگ داشته باشند. البته در نظر داشته باشید که می توانید بدون شرکت در دوره های مشاوره ایمیل مارکتینگ، از آن استفاده نمایید ولی با اطلاع نداشتن از نکات نمی توانید در سایت های ایمیل مارکتینگ موفق باشید.

مهم ترین اصل ایمیل مارکتینگ

در دوره های مشاوره ایمیل مارکتینگ در مشهد، می بایست نکاتی را رعایت فرمایید تا بتوانید به خوبی از ایمیل مارکتینگ استفاده نمایید و به کسب و کار خود رونق ببخشید. یکی از مهم ترین نکاتی که می بایست در دوره های مشاوره رعایت کنید، توجه بسیار زیاد به نکات ریز و یادداشت آن ها می باشد. نکات ریز، که در کنار یک دیگر قرار بگیرند و رعایت شوند، می توانند موفقیت های بسیار زیادی را ایجاد کنند و به کسب و کار فروشندگان عزیز، رونق ببخشند.

 بسیاری از فروش های کالا از طریق سایت های اینترنتی و دیجیتالی انجام می شود. اگر فروشنده کالا هستید و به دنبال راهی برای رونق دادن به کسب و کار خود هستید، بهترین گزینه برای شما استفاده از ایمیل مارکتینگ است. برای آن که بتوانید از ایمیل مارکتینگ به خوبی استفاده نمایید، می بایست پیش از هر کاری در جلسات مشاوره ایمیل مارکتینگ در مشهد مراجعه نمایید و نکات استفاده از این فروشگاه اینترنتی را به خوبی بیاموزید تا بتوانید به کسب و کار خود رونق ببخشید و شاهد افزایش در آمد خود نیز باشید.

استراتژی ایمیل مارکتینگ

سرویس ایمیل مارکتینگ

یکی از بهترین راه های ارتباطی و تبلیغاتی به صرفه اقتصادی زیادی به نسبت سایر روش‌های تبلیغاتی دارد ایمیل مارکتینگ میباشد. سرویس ایمیل مارکتینگ تبلیغاتی در قالب یک نامه الکترونیکی یا همان ایمیل است که برای مخاطبان هدف برای ارتباطات کاری و تبلیغاتی ارسال می شود. اگر می خواهید بدانید که چگونه یک کمپین دیجیتال مارکتینگ خوب داشته باشید میتوانید با یک مشاور ایمیل مارکتینگ مشورت کنید.

مزیت های ایمیل مارکتینگ

  • در مقایسه با روشهای تبلیغاتی و موجود ایمیل مارکتینگ هزینه های هنگفت نیاز ندارد و همچنین ابزار بسیار کارآمد می باشد . می توانید از طریق این راه محتوای جذاب، پیشنهادات ویژه و یک فراخوانی مناسب را برای مشتریان خود بفرستید و آنها را جذب کنید.
  • بسیاری از صاحبان کسب و کار و متخصصین دیجیتال مارکتینگ که به درستی از کمپین های تبلیغاتی خود با ایمیل استفاده کرده اند، ابراز داشتند که نتایج خوبی از این کمپین های تبلیغاتی با استفاده از ایمیل کسب کردند.
  • اثربخشی ایمیل بسیار بالاست . زیرا زمانی که آن را برای مخاطبان خود میفرستید بعد از اینکه آنها محتوای ایمیل شما را می خوانند می توانید اثرات آن را ببینید. به عنوان مثال اگر یک حراجی و فروش ۲۴ ساعته داشته باشید می توانید از طریق ایمیل بیشترین بهره را ببرید.
  • یکی دیگر از نقاط قوت ایمیل مارکتینگ آن است که تبلیغات به مخاطبان هدف ارسال می شود و نیازی نیست که از قیف های فروش استفاده کنید. قیف فروش یعنی مشتریان شما بعد از مشاهده تبلیغات ترغیب به خرید می شوند و کسانی که در نهایت از شما خرید می کنند مشتریان خروجی از این قیف هستند.
  • بعد از از ارسال ایمیل ها شما می توانید رفتار مشتریان خود را تحلیل کنید و میتوانید بفهمید که مخاطبان چه ایمیل هایی را باز کرده و کدام پیام بیشتر برایشان جذاب بوده است. برای نگارش یک محتوای جذاب ایمیل مارکتینگ از یک مشاور ایمیل مارکتینگ کمک بگیرید.

معایب و مشکلات ایمیل مارکتینگ

معایب و مشکلات ایمیل مارکتینگ

هر سیستم بازاریابی در کنار مزایایی که دارد معایب و مشکلاتی را دارا میباشد. اما توجه کنید که کسب و کاری می تواند در کمپین تبلیغاتی خود برنده باشد که بتواند با خلاقانه ترین راه ها بر این موانع و مشکلات چیره شود. در ادامه مهمترین معایب ایمیل مارکتینگ را برای شما ذکر می کنیم.

  • اسپم
    اسپم یا هرزنامه آن دسته از محتواهای ارسال شده به صندوق ایمیل هستند که تماماً تبلیغاتی است و به همین دلیل دریافت کنندگان پیام آن را به عنوان اسپم معرفی می کنند. بنابراین باید به خوبی حواس خود را جمع کنید تا بتوانید مخاطب خود را به درستی پیدا کنید و با محتوای درست و اصولی از گزارش هرزنامه بودن ایمیل شما جلوگیری کنید. اگر نمی دانید که چطور باید یک محتوای خوب و اصولی برای ایمیل مارکتینگ خود بنویسید با یک مشاور متخصص در این زمینه مشورت کنید.
  •  ایمیل های ارسال نشده
    گاهی به دلیل مشکلاتی در سرویس های ارسال ایمیل انبوه ممکن است پیام شما به دست گیرنده نرسد. البته اگر از عباراتی مانند رایگان حتماً کلیک کنید و غیره استفاده کنید باید انتظار اسپم شدن یا نرسیدن ایمیل به دست مخاطب را داشته باشید.
  • مشکلات طراحی
    یکی از اصول اصلی برای محتوای پیام های ایمیلی عدم استفاده از پیامهای متنی است. زیرا مشتری وقت خود را برای خواندن طومارهای تبلیغاتی هدر نمی‌دهد. اما طراحی یک ایمیل جذاب و حرفه ای که در تمامی نمایشگر ها به درستی نمایش داده شود با همراهی یک مشاور ایمیل مارکتینگ قابل انجام است.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ از جمله ابزارهای بازاریابی اینترنتی است که از مقرون به صرفه ترین و اثربخش ترین روش های بازاریابی دیجیتال به شمار میرود. به همین دلیل بسیاری از شرکتها در کنار روش های بازاریابی که دارند سرویس ایمیل مارکتینگ خود رابس قوی با استفاده از ابزارهای ایمیل مارکتینگ نیز دارا میباشند. این شرکت ها در کنار کمپین ها خود از مشاور ایمیل مارکتینگ برای رصد مسیر بازاریابی بهره مند میشوند.

ارسال ایمیل به مشتریان و مخاطبان هدف میزان نرخ تبدیل را ۵ برابر می کند. علاوه بر آن نرخ تعامل مشتریان را تا ۴۵ درصد و میزان فروش و تا ۶۹ درصد و بازگشت هزینه تبلیغات را تا ۴۰ برابر افزایش می دهد. این ارقام سبب شده است تا در این متن به معرفی بهترین ابزارهای توصیه شده از طرف مشاور ایمیل مارکتینگ را به شما معرفی کنیم.

ابزار های ایمیل مارکتینگ

بهترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ

ابزارهایی که در ادامه بررسی میکنیم محبوبیت زیادی در سراسر دنیا دارند و مردم زیادی در سایت ها و کانال های ارتباطی از طریق آنها به بازاریابی می پردازند.

  • میل چیمپ (Mailchimp)

این ابزار از پرکاربرد ترین و محبوب ترین سرویس های ایمیل مارکتینگ در دنیاست که علاوه بر کاربرد بسیار ساده ، کسب و کارهای کوچک میتوانند از پلن رایگان آن به در تعداد محدود استفاده کند. قالب های زیبا و جذاب که از پیش آماده شدند میتواند نمای جذابی را برای تبلیغات شما ایجاد کند. همچنین امکاناتی مانند بخش بندی مشتریان، پاسخگویی خودکار، دریافت گزارش‌های تحلیلی و سازگاری با انواع سایت ها و سیستم های مدیریت محتوا از مهمترین مزیت های میل چیمپ به شمار می رود.

  • کانستنت کانتکت (Constant Contact)

این ابزار جز بزرگترین سرویس های ایمیل مارکتینگ موجود در دنیا است اگر میخواهید در کمپین خود یک رشد بسیار سریعی را تجربه کنید کانستنت کانتکت بهترین گزینه برای شماست. مهمترین مزایای این ابزار :

  1. امکان مدیریت لیست های ایمیل
  2. مخاطبان
  3. قالبهای ایمیل
  4. تقویم بازاریابی
  5. قابلیت به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
  6. یکپارچه سازی با سایت ساز ها و سیستم های مدیریت محتوا
  7. بخش بندی مشتریان
  8. ارائه گزارش‌های تحلیلی
  9. پاسخگویی خودکار
  10. اتوماسیون بازاریابی
  • میلرلایت (Mailerlite)

از دیگر سرویس های مشهور ایمیل مارکتینگ چه مشاور ایمیل مارکتینگ به شما می تواند پیشنهاد کند میلرلایت است. یک ابزار جالب با کاربردی بسیار آسان. این ابزار کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده است زیرا امکاناتی که داراست هر کسب کاری را با هر اندازه به سمت خود جذب میکند.

امکانات اصلی این سرویس مانند ابزارهای قبلی است و به کمک پلن های مختلف امکانات در اختیار شما قرار میگیرد. بخش بندی مشتریان ، برگزاری مسابقه ، تست های A و B ، اتوماسیون بازاریابی قوی و قابلیت نصب به روی انواع سیستم های مدیریت محتوا در دیگر امکانات این سرویس است.

  • نجوا

نجوا یک سرویس ایمیل مارکتینگ فارسی است که جز بهترین و قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی ایمیلی در ایران است. به دلیل تحریم های موجود و عدم دسترسی به پلن های سرویس های قبلی بسیاری از کسب و کارهای ایرانی به دنبال نوع ایرانی آن هستند. در میان خدمات دهندگان موجود نجوا قدرتمندترین سرویس ایمیل مارکتینگ است. در این ابزار نهایت تلاش شده است نا بهترین امکانات با کیفیت بالا در اختیار شما قرار گیرد و کمترین دغدغه ای نسبت به هزینه ها نداشته باشید. نجوا با ساده ترین کاربرد در دسترس است و برای افرادی با کمترین دانش فنی نیز قابل انجام است.

توصیه میکنیم در ابتدا با یک مشاور ایمیل مارکتینگ مشورت کنید. مشاور ایمیل مارکتینگ با توجه به گستردگی کسب و کار شما و نیاز آن به بازاریابی ایمیلی بهترین ابزار را پیشنهاد میکند. همچنین با رصد کمپین تبلیغاتی شما میتواند برای بهبود روند و کسب نتیجه بهتر به شما توصیه هایی کند.

تکنیک های ایمیل مارکتینگ

طراحی ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ از مهم ترین و قدیمی ترین ابزارهای بازاریابی در عصر دیجیتال است. از مهمترین مزایای ایمیل مارکتینگ می‌توان به مقرون به صرفه بودن و نتایج اثر بخش است. اما برای اینکه هنگام ارسال ایمیل به صندوق کاربران و مخاطبان خود با اسپنک شدن مواجه نشویم باید یک طراحی ایمیل مارکتینگ خوب انجام دهیم. علم طراحی ایمیل مارکتینگ به قدر حیاتی است که انجام اصولی آن باعث جذب هر چه بیشتر مشتریان به وب سایت شما می شود.

ایمیل مارکتینگ همان بازاریابی ایمیلی است از ابزارهای بازاریابی دیجیتالی به شمار می رود. البته لازم به ذکر است که میان بازاریابی ایمیلی و تبلیغات ایمیلی تفاوت هایی وجود دارد. شاید در در مقاطعی به جای یکدیگر به کار بروند اما بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ گسترده‌تر از تبلیغات ایمیلی است.

هنگامی که از بازاریابی ایمیل صحبت می‌کنیم منظورمان ارتباط بلند مدت و دوسویه با مشتریان بالقوه و بالفعل کسب و کارتان است. اجازه آغاز این ارتباط توسط مشتری صادر شده و با رضایت او ادامه پیدا میکند .بنابراین پیام‌هایی که در این رابطه رد و بدل می شوند بسیار فراتر از پیامهای تبلیغاتی هستند.

قطعا طراحی ایمیل مارکتینگ کار ساده نخواهد بود اما برای شروع می توانید با مشاورین ایمیل مارکتینگ در ارتباط باشید. تا از نقطه نظرات او در رابطه با سرویس ایمیل مارکتینگ اطلاع پیدا کنید. همچنین مشاور ایمیل مارکتینگ میتوانند در طراحی ۱ کمپین تبلیغاتی به شما کمک زیادی کند.

خدمات ایمیل مارکتینگ

مراحل طراحی ایمیل مارکتینگ

  • گروه بندی مخاطبان

هنگام صحبت با مشاوره ایمیل مارکتینگ او به شما خواهد گفت که در ابتدا باید مخاطبان هدف خود را گروه بندی کنید . در این صورت میتوانید پیام ها و ایمیل ها را به صورت هدفمند برای هر کدام از دسته ها ارسال کنید. از آنجایی که مخاطبان شما بر اساس علاقه مندی ها، مکان جغرافیایی، خلق و خو ، رفتار آن ها در وبسایت و عناوین شغلی با یکدیگر متفاوت هستند بنابراین گروه بندی یک گزینه مهم در مرحله طراحی ایمیل مارکتینگ به شمار می رود.

  • شخصی سازی ایمیل

در مرحله بعدی باید ایمیل را به مخاطبان خود شخص سازی کنید. می‌توانید برای شروع، بهترین زمان باز شدن ایمیل ها را توسط دنبال کنندگان تا بررسی کنید تا بتوانید لیستی از گروه ها بسازید و مطمئن شوید که مخاطبان شما چه نوع محتوایی را دوست دارند. بدین ترتیب شما در بهترین زمان و بهترین مکان در دید مشتری و مخاطب قرار می گیرد.

  • موضوعات جذاب

نوشتن یک عنوان جذاب و مختصر در ایمیل می تواند به جذب مخاطبان هدف شما کمک کند. به طور معمول مشاوره ایمیل مارکتینگ توصیه می کند طول موضوع ایمیل شما کوتاه بوده و از ۵۰ کاراکتر بیشتر نشود. با استفاده از نام گیرندگان می‌توانید علاقه مندی آنها را به سوی ایمیل‌ها بیشتر کنید.

  • به کارگیری از لوگو نام برند و شماره تماس

لوگو و برند شما در ایمیل، کسب و کار شما را به مشتریانتان یادآوری می کند. این امر باعث می‌شود مشتریان شما قبل از ایمیل آن را مرور کنند. بهترین جا برای قرارگیری لوگو نام برند و شماره تماس در قسمت بالا و در سمت چپ ایمیل می باشد.

  • طراحی گرافیکی مناسب

قطعاً محتوای متنی طولانی نظر مخاطبان شما را جذب نمی کند بنابراین از طراحی گرافیکی زیبا استفاده کنید و تا حد امکان محتوای متنی خود را کوتاه نگه دارید.

کمپین ایمیل مارکتینگ

کمپین ایمیل مارکتینگ

اکانت های ایمیل تعداد بیشتری به نسبت اکانت هایی مانند توئیتر و فیسبوک دارند. به همین دلیل احتمال دریافت نرخ کلیک و نرخ تبدیل و تعامل بالاتر میرود. به همین دلیل در بازاریابی دیجیتالی یکی از زمینه های قدرتمند برای تبلیغ کمپین های ایمیل مارکتینگ هستند. اما برای شروع یک کمپین ایمیل مارکتینگ قوی باید از کجا شروع کرد؟ چه مراحلی برای رسیدن به هدف باید طی شود؟

  • مشاوره و تعیین هدف

در ابتدا لازم است با یک مشاور ایمیل مارکتینگ در ارتباط باشید. زیرا مشاوره ایمیل مارکتینگ می‌تواند درباره صفر تا صد طراحی کمپین ایمیل مارکتینگ و نکات اجرایی کمپین موفق با شما صحبت کند. البته اجرای کمپین ایمیل مارکتینگ بسیار ساده است و تنها کافیست از ابزارهای ایمیل مارکتینگ استفاده کنید.

اما قبل از شروع کمپین باید کمی وقت بگذارید و درباره اهداف خود فکر کنید. فکر کردن درباره اینکه می خواهید با ایمیل مارکتینگ به چه چیزی برسید و قرار است چه کسانی ایمیل را بخوانند و چه محتوایی لازم است تهیه شود در میزان موفقیت شما تاثیر مستقیم دارد.

  • تهیه لیست ایمیل ها

در این قسمت با توجه به مخاطبان خود بر اساس علایق ای که دارند و ساعاتی که طی تحقیقات شما ایمیل را باز میکنند مخاطبان خود را بخش بندی کرده و از آنها لیستی تهیه کنید. این کار کمک میکند تا بدانید برای کدام هدف باید به کدام دسته از این مخاطبان ایمیل ارسال کنید. همچنین لیست خود را با توجه به دو راه می توان جمع‌آوری کنید:

راه اول آن است که اگر قرار است از ایمیل مارکتینگ برای در سازمان با مشتریان موجود استفاده نمایید بهتر است اطلاعات تماس آنها را استخراج نموده و لیست را بر همین اساس تشکیل دهید.

در راه دوم در صورتی که میخواهید با عده‌ای از افراد ارتباط برقرار کنید که هیچ اطلاعات تماسی از آنها ندارید. باید بتوانید با ایجاد انگیزه و ایجاد موقعیت اشتراک به جمع کردن آدرس های ایمیل بپردازید. سپس لیست خود را تشکیل دهید. برای ایجاد انگیزه حتما با مشاور ایمیل مارکتینگ صحبت کنید.

  • انتخاب نوع کمپین

انتخاب نوع کمپین بسیار مهم است و به هدفی که در مرحله اول انتخاب کرده اید وابسته است. به این موضوع فکر کنید که آیا می خواهید یک خبرنامه برای مخاطبان خود بفرستید و در ذهن آنها ماندگار شوید آیا میخواهید آخرین محصولات یا جشنواره و تخفیف های خود را در قالب یک تحقیق برای مشتریان و مخاطبان خود بفرستید. در صورتی که میخواهید در قالب یک تبلیغ ایمیل خود را به مخاطبان ارسال کنید باید نگارش و محتوای آن بهتر است به گونه ای باش که اسپم تشخیص داده نشود.

  • صفحه فرود جذاب برای مشتریان

منظور از صفحه فرود جایی است که مشتری روی لینک یا دکمه درون ایمیل میزند تا جزئیات را مشاهده کند. صفحه فرود باید قالب بروز و مدرنی داشته باشد. برای این کار لازم است یک عنوان جذاب و مفید در صفحه بگذارید. سعی کنید از عکس های با کیفیت و بنرهای تبلیغی زیبا استفاده کنید. همچنین لازم تا محتوای موجود در صفحه کامل ساده و واضح باشد. در صورتی که نیاز است دکمه را در صفحه قرار دهید آن را بزرگ و زیبا درست کنید تا در چشم مخاطب شما بیاید.

  • تجزیه و تحلیل نتایج

مطمئن باشید که هرگز چیزی در ابتدا به طور کامل موفق نیست و در بازاریابی نیاز دارید تا نتایج را بررسی کنید. با کمک مشاور ایمیل مارکتینگ میتوانید به روی نتایج تجزیه و تحلیل انجام دهید تا نقاط ضعف و قوت خود را دریافته و در کمپین های بعدی موفق تر عمل کنید. تحلیل و بررسی میزان موفقیت شما در کمپین های بعدی افزایش میدهد. زیرا میدانید که چطور بر مشکلات و موانع احتمالی فائق آیید و ساختار بهتری در ایمیل های بعدی ایجاد کنید.

سرمایه گذاری در ایمیل مارکتینگ

مشاوره ایمیل مارکتینگ استراتژیک

در دنیای امروز، یکی از ابزارهای ضروری در کسب و کار ایمیل است. یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال که، نقش مهم و موثری در توسعه فروش ایفا می کند، ایمیل مارکتینگ است. ایمیل مارکتینگ ،یکی از انواع بازاریابی است که، به جهت پیام رسانی از ایمیل استفاده می کند. از زمان رواج ایمیل مارکتینگ در دنیا ،شغل مشاور ایمیل مارکتینگ نیز رونق گرفت. یک مشاور ایمیل مارکتینگ، شما را در زمینه ارسال پیام برای مشتریان بالقوه و بالفعل شرکتتان راهنمایی می کند.

چرا ایمیل مارکتینگ نزد کسب و کارها محبوب شده است؟

این روزها، ایمیل مارکتینگ نزد کسب و کارها محبوب شده است زیرا:

  1. بسیار مقرون به صرفه و کم هزینه است.
  2. به راحتی قابل اندازه گیری است.
  3. در مقیاس های گسترده قابلیت تطبیق دارد.

مهمترین اصل در ایمیل مارکتینگ

مهمترین اصل در ایمیل مارکتینگ، اجازه کاربران است. امروزه سرویس‌های ایمیل، به رفتار کاربران توجه ویژه ای می کنند .اگر می خواهید کمپین تبلیغاتی شما ،دچار شکست نشود و رفتار هوشمندانه ای داشته باشید، از مشاوره های ایمیل مارکتینگ استفاده کنید.

به چه دلیل از مشاوره ایمیل مارکتینگ استراتژیک کمک میگیریم؟

در بازاریابی ،به ویژه بازاریابی های دیجیتال ،تحلیل خروجی های کمپین بسیار مهم است. برای بررسی و تحلیل آمار حاصل از اجرای ایمیل مارکتینگ، به فردی نیاز داریم که به روش های ایمیل مارکتینگ مسلط باشد و ما را در این زمینه به خوبی راهنمایی کند ؛زیرا پیروزی یا شکست کمپین تبلیغاتی ایمیل مارکتینگ، می تواند در گرو این تحلیل ها و بررسی ها باشد.

مهمترین اصل در ایمیل مارکتینگ

راز های موفقیت در مشاوره ایمیل مارکتینگ

  1. به تلفن همراه اهمیت دهید: امروزه بیشتر مردم ،کارهای خود را از طریق تلفن همراه انجام می دهند. به همین علت مشاور ایمیل مارکتینگ، باید به کاربری تلفن همراه خود توجه ویژه ای داشته باشد؛ زیرا آمار نشان می دهد ، ۵۵ درصد از ایمیل ها در تلفن همراه خوانده می شود.
  2. به دنبال علت بگردید: به دنبال علت توجه مخاطبان خود به ایمیل ها بگردید. به وسیله ای که ایمیل ها با آن باز و خوانده می‌شوند، توجه کنید.
  3. برای ارسال ایمیل از سیستم های خودکار استفاده کنید: اگر در موقع موقعیت های متفاوت ،ایمیل به صورت خودکار ارسال شود؛باعث جلب توجه مشتری می شود.
  4. از پنجره های تبلیغاتی کمک بگیرید:
    برای تاثیرگذاری بیشتر پنجره های تبلیغاتی، از قالب های آماده استفاده نکنید و با زبان عامیانه و تصویر مناسب، مخاطب را به ثبت نام در سایت خود ترغیب کنید.
  5. ترافیک ناشی از اجرای کمپین ایمیل مارکتینگ را بررسی و تحلیل کنید:
    با اجرای این مورد می توان، به راهکارهایی برای بهبود اوضاع و هدایت کمپین به سمت اهداف مورد نظر، دست پیدا کرد.

مهمترین نگرانی مشاور ایمیل مارکتینگ چیست؟

اگر ایمیل های ارسالی به اسپم یا هرزنامه تبدیل شوند، موجب نگرانی اجرا کنندگان کمپین های ایمیل مارکتینگ می شوند.
برای رفع این مشکل سرویس های smtp و سرویس دهنده های ایمیل مارکتینگ ایجاد شده اند.

برخی از مزایای مشاوره دیجیتال مارکتینگ استراتژیک

  1. مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل می کند.
  2. ما را به اهدافمان نزدیک تر می کند.
  3. مخاطبان ما را در جریان برند و تحولات آن قرار می دهد.
  4. خیال ما را تا حدودی از فروش راحت میکند.

راز های موفقیت در مشاوره ایمیل مارکتینگ

استراتژی های ایمیل مارکتینگ

امروزه شاعر ظهور ابزار های جدید برای جذب مخاطبان است. همچنین ترفند هایی وجود دارد که باعث می شود مخاطب در میان سایر رقبا به ما توجه کند. از این رو باید روش ها و ترفند ها را مورد ارزیابی قرار داد تا بدانیم کدام یک در برنامه استراتژی ایمیل مارکتینگ بهترعمل میکند و نتایج مطلوبی به همراه دارد.

  • ایجاد بهترین لیست ایمیل
    اگر می خواهید ایمیل مارکتینگ را شروع کنیم باید یک لیست درست و حسابی داشته باشیم‌. این لیست باید هدفمند و هوشمند ساخته شده باشد تا بتوان گروه مناسبی از مخاطبین را مورد هدف قرار داده و بهترین خروجی را از کمپین دریافت نماید. همچنین در صورتی که میخواهید ایمیل بیشتری جذب کنید، باید یک ارزش ایجاد نموده و برای مخاطبین خود منفعت داشته باشید. به همین علت تاکید میکنیم که لیست ایمیل درست حسابی از اهمیت زیادی برخوردار است
  • ریتارگتینگ
    ریتارگتینگ یکی از استراتژی های مهم در ایمیل مارکتینگ به حساب می آید. مقصود از این کار هدف قرار دادن خریدارانی است که مدت هاست از آنها خبر نداریم. همچنین افرادی که به هر دلیلی سبد خرید قبلی خود را ناتمام رها کرده‌اند نیز شامل این استراتژی می شود. با ایجاد یک جذابیت از طرف خود می توانید به مشتریان یادآوری کنید که برای تکمیل خرید دوباره به سایت شما بازگردند.
  • کمپین‌های تبلیغاتی جدید و هدفمند
    با اینکه ایمیل روش پر ارتباطی بسیار خوب و زود بازدهی می باشد. اما از طرف دیگر شاهد اجرای کمپین های تبلیغاتی جدید و متنوعی می باشیم. توصیه می‌کنیم برای هر مناسبت کمپین متفاوت را اجرا کنید و بتوانید مزیت و نقاط قوت خود را به مشتریان معرفی کنید.
  • ریتنشن مارکتینگ
    کسب و کارهایی که محصول یا خدمتی برای فروش دارند و میخواهند مشتریان خود را حفظ نموده یا آنها را به خرید مجدد ترغیب کنند. ایمیل یک از بهترین ابزار ریتنشن مارکتینگ ها می باشد. این ابزار امکان حفظ مشتریان قبلی و مشتریان تکراری را برای شما فراهم می کند.
  • خبرنامه
    خبرنامه ها همواره برای مخاطبین جذاب بودند آنهایی که به دنبال محتوای کاربردی و جدید هستند عضو خبرنامه شما می شوند اگر هوشمند باشید می توانید در استراتژی خود خبرنامه های جذاب را بگنجانید . در این اقدام محتوای خوب و کاربردی، بخشی از پست بلاگ، اطلاع رسانی محصولات جدید، پست های شبکه اجتماعی و مواردی از این قبیل را به صورت منظم و مستمر مخاطبین خود را ارسال کنید.

کاربرد ایمیل مارکتینگ

کاربرد ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ یا همان بازاریابی با ایمیل یک حوزه پرکاربرد و گسترده برای جذب و نگهداری مشتریان است. در این زمان به دلیل مواردی مشخص به طور چشمگیری از این شیوه بکار گرفته می‌شود. البته این نکته را مورد توجه داشته باشید که بازاریابی ایمیلی همان فروش اینترنتی مستقیم محصول نیست اما یکی از راه های جذب مشتریان است. در ادامه به دیگر کاربردهای ایمیل مارکتینگ اشاره میشود:

  • خوشامد گویی به کاربران جدید

به عنوان ساده ترین و اولین کاربرد ایمیل می‌توان به خوش آمد گویی کاربران جدید اشاره کرد. البته می‌توان بعد از عضویت کاربر از دعوت کرد تا در سایت و خبرنامه نیز عضو شود. از طریق اولین ارتباط با مشتری میتوانید ورود او را تبریک گفته و از همراهی اون تشکر کنید..
در ضمن می‌توان اطلاعات ورود مانند نام کاربری یا رمز عبور برای دسترسی راحت‌تر را به ایمیل او بفرستید. همچنین در صورت نیاز دسترسی به بخش های خاص یا راه های ارتباطی دیگر را به ایمیل او ارسال نمایید.

  • ارسال خبرنامه ایمیلی

برخی از کاربران در صورت دریافت یک هدیه رایگان یا محتوای منظم ایمیل خود را در اختیار شما قرار میدهد. این یک فرصت طلایی برای ارسال محتوای جذاب یا تبلیغات شماست. در صورتی که از این فرصت به خوبی استفاده کنید و یک کمپین برای ارسال منظم محتوا برای آنان داشته باشید میتوانید رابطه خود را با مشتریان قوی تر کنید.
در طی کمپین میتوانید خبرنامه های ایمیلی منظم با طرح، عکس، ویدئو و موارد اینچنینی ارسال کنید. محتوای ارسالی باید به گونه ای باشد که مخاطب علاقمند به مطالعه یا مشاهده آن باشد.

  • اطلاع رسانی درباره محصول یا خدمت جدید

در صورتی که محصول یا خدمت جدیدی ارائه دهید استفاده از کمپین ها ایمیل مارکتینگ میتواند فرصت خوبی برای اطلاع رسانی به مشتریان باشد. مدتی قبل از رونمایی محتوای جذابی تهیه کرده و آن را برای لیست ایمیل های مشتریان خود بفرستید. بدین ترتیب مشتریان در جریان رونمایی شما قرار میگیرند.

  • ارسال اطلاعات خرید

از جمله مواقع مهم برای استفاده از ایمیل مارکتینگ زمانی است که بعد از خرید مشتری، رسید، فاکتور یا جزییات خرید را برای مشتری ارسال نمایید. در ضمن در صورت نیاز میتوانید لینک فایل دانلودی را برای مشتری ارسال کنید. مشتری میتواند در صورت نیاز از این لینک استفاده کند. علاوه بر تسهیل کار مشتری، از فصرت ایمیل مارکتینگ نیز بهره برده اید. یک مدیر یا صاحب اسیت هوشمند میداند که در ایمیل میتواند پیشنهادات خرید جدید یا خرید فعلی را برای مشتری قرار دهد.

  • تخفیف و پیشنهادات ویژه

در صورتی که برای مدتی یک تخفیف یا پیشنهاد ویژه در نظر گرفته اید یا در حال پیاده سازی کمپین خاصی می باشید. میتوانید از ایمیل برای اطلاع رسانی به مشتریان خود استفاده کنید. چنین کاری باعث میشوند اغلب مخاطبین یا مشتریان در جریان قرار گیرند. همچنین میتوانید در ایمیل آخرین فرصت خرید را نیز برای کسب بازخوردی بهتر کسب کنید.

  • اطلاع رسانی رویدادها

امکان دارد رویداد یا اتفاق خاصی در شرف وقوع باشد، در صورتی که به کسب و کار شما مربوط میشود . خیلی راحت و سریع میشود از ارسال ایمیل برای جذب مخاطبین بهره مند شد. با این کار مخاطبین در روند رویداد قرار گرفته و حتی میشود از آنها دعوت به عمل آورد.

استراتژی های ایمیل مارکتینگ

اکنون که هر روز شاهد ظهور ابزارهای جدید و ترفندهای جدیدتر برای جذب مخاطب هستیم از طریق اینترنت هستیم، باید ببینیم کدام استراتژی بهتر و بیشتر جواب می دهد. در ادامه پنج مورد از روش هایی که میتواند برای شما باشد را عنوان کرده ایم:

  • ایجاد بهترین لیست ایمیل
    بازاریابی ایمیلی بدون لیست ایمیل مناسب هیچ معنایی ندارد. لیست ایمیل شما باید هدفمند و هوشمندانه باشد تا بتوانید بیشترین و بهترین خروجی را از کمپین خود بگیرید. اگر می‌خواهید ایمیل‌های بیشتری جذب کنید، مطمئن شوید که برای مخاطبان خود ارزش ایجاد می‌کنید و از آن سود می‌برید.
  • ریتارگتینگ
    استراتژی مهم دیگر، هدف گذاری مجدد است. هدف اما، تحت شعاع قرار دادن مجدد خریدارانی هست که مدت زیادی میباشد از آنها خبری نداریم. یا افرادی که سبد خرید قبلی خود را به هر دلیلی، ناقص رها کرده اند. باید به آنها یادآوری کنید که برای تکمیل خرید خود به سایت شما بازگردند.
  • کمپین‌های تبلیغاتی جدید و هدفمند
    اگر چه ایمیل ارتباطی بالا و سریع است و از طرفی شاهد اجرای کمپین های تبلیغاتی متنوع و جدید هستیم، در نتیجه می توان کمپین های مختلفی را با ایمیل مارکتینگ در مناسبت های مختلف اجرا کرد.
  • ریتنشن مارکتینگ
    یکی از اقدامات هر کسب و کاری، به ویژه آنهایی که محصول یا خدماتی برای فروش دارند، این است که بتوانند مشتریان خود را حفظ کنند و آنها را به خرید مجدد تشویق کنند. ایمیل یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی حفظ مشتری است و شما می توانید در عین حفظ مخاطبان قبلی، مشتریان تکراری برای خود ایجاد کنید.
  • خبرنامه
    خبرنامه ها هنوز برای برخی جذاب هستند. کسانی که به دنبال محتوای مفید و تازه هستند، مشترک خبرنامه شما می شوند. در استراتژی خبرنامه خود می توانید مطالب جذاب و کاربردی، بخشی از پست وبلاگ، اطلاعات محصولات جدید، پست های شبکه های اجتماعی و … را به طور منظم و مستمر ارسال کنید.

تحلیل نتایج و بهینه سازی ایمیل مارکتینگ

یکی از مهمترین وظایف موفقیت در بازاریابی ایمیلی، تجزیه و تحلیل نتایج و بهینه سازی ایمیل ها است. خوشبختانه اکثر خدمات ایمیل مارکتینگ دارای امکاناتی برای گزارش دهی منظم و بهینه سازی خودکار هستند. شاخص های زیر مهمترین معیارهای موجود هستند:

  • نرخ باز کردن (Open Rate): نرخ باز کردن نسبت تعداد کاربرانی است که ایمیل شما را باز کرده اند به تعداد کل گیرندگان ایمیل.
  • نرخ کلیک (Click-Through-Rate): به طور کلی با نرخ کلیک می خواهیم بفهمیم که چند نفر روی لینک ها یا دکمه های مختلف داخل ایمیل کلیک کرده اند.
  • نرخ پرش (Bounce Rate): نرخ پرش نسبت تعداد ایمیل هایی است که هیچ کلیکی دریافت نکرده اند به تعداد کل ایمیل هایی که باز شده اند.
  • نرخ عضویت و لغو عضویت (Subscribe/Unsubscribe Rate): آمار تعداد کاربرانی که به لیست شما می پیوندند یا درخواست لغو دریافت ایمیل ها را دارند.
  • نرخ تبدیل (Conversion Rate): آمار تعداد دفعاتی که کاربر اقدام مورد نظر ما مانند خرید، دانلود یا عضویت را انجام می دهد.
اشتراک گذاری

7 یک نظر

  1. خانم محمدی پاسخ

    چطور بفهمم ایمیل های کسب کار ما در اینباکس های دریافت کنندگان در این فضای فوق العاده فرصت برای دیده شدن هست

    1. تیم محتوای پویا فراز پاسخ

      برای فهمیدن اینکه ایمیل های کسب و کار شما در اینباکس دریافت کنندگان قرار می‌گیرند یا خیر، می‌توانید به روش‌های زیر عمل کنید:
      1. استفاده از خدمات تحلیلگری ایمیل
      2. استفاده از عنوان جذاب
      3. استفاده از محتوای با کیفیت
      4. استفاده از فراخوان به عمل
      5. استفاده از لینک‌های قابل دسترس
      برای اطلاع بیشتر با سایت پویا فراز در ارتباط باشید

    1. تیم محتوای پویا فراز پاسخ

      بله همه افراد این امکان را دارند
      اگر شما تازه کار هستید پیشنهاد میکنیم از ابزار :

      نرم افزار بازاریابی ایمیلی Mailchimp

      استفاده کنید که قابلیت های :

      طراحی و ارسال ایمیل‌های بازاریابی
      طراحی و ارسال کارت پستال
      طراحی و ارسال پیام‌های خودکار
      ایجاد کمپین‌های بازاریابی ایمیلی
      ایجاد کمپین‌های هدفمند
      طراحی لندینگ پیج
      گزارش و آنالیز باقابلیت تجزیه‌وتحلیل‌ سفر مشتریان و یا بازدید کنندگان
      را دارد برای مشاوره بیشتر با تیم پویا فراز در تماس باشید

  2. صالح پاسخ

    فواصل زمانی میان ارسال ایمیل ها در ایمیل مارکتینگ چقدر هست و چقدر باید باشه؟

    1. تیم محتوای پویا فراز پاسخ

      سلام بر شما
      نرم افزار بازاریابی ایمیلی Mailchimp
      نرم افزار بازاریابی ایمیلی Sender
      نرم افزار ایمیل مارکتینگ Sendinblue
      نرم افزار ایمیل مارکتینگ MailerLite
      نرم افزار ایمیل مارکتینگ Cakemail
      ابزار ایمیل مارکتینگ Zoho Campaign

      شما از این ابزار ها می توانید استفاده کنید
      برای مشاوره بیشتر با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.