فاکتور های طراحی سایت چند زبانه

داشتن سایت چند زبانه، آن هم در دنیای پر رقابت دیجیتالی قرن حاضر، نه تنها لوکس نیست، بلکه یک ضرورت است. طراحی سایت دو زبانه به شما این فرصت را می دهد تا در بازارهای جهانی حضور پیدا کنید و به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید. این مدل وبسایت ها بر اساس استراتژی های اصولی طراحی می شوند و باید از یک سری معیارها و فاکتورها برخوردار باشند. بیایید با همدیگر نگاهی به مهم ترین فاکتور های طراحی سایت چند زبانه بیاندازیم.

توسعه فناور پویا فراز

چه معیارهایی در طراحی سایت چند زبانه مهم هستند؟

1.طراحی اختصاصی ui/ux

یکی از مهم ترین فاکتور های طراحی سایت چند زبانه، طراحی اختصاصی و حرفه ای تجربه کاربری و رابط کاربری است. وبسایت قوی چند زبانه می تواند به طرز قابل توجهی، کاربران را از سراسر جهان جذب کند. با ارائه محتواها به زبان های مختلف می توانید اعتماد و اطمینان آنها را جلب کنید. به این ترتیب، مخاطبان با محتوای سایت تان درگیر می شوند و به احتمال زیاد برای خرید، تصمیم گیری می کنند.

2.گرافیک قوی

طراحی سایت با بهترین گرافیک، لوگوی اختصاصی، انتخاب درست و اصولی رنگ ها بر اساس بازار هدف، طراحی تصاویر و انیمیشن ها از مهم ترین اصول سایت های چند زبانه هستند.

3.ریسپانسیو بودن و سئوی پیشرفته

در طراحی سایت دو زبانه و یا چند زبانه باید توجه کنید که هدف تان این است که بتوانید ترافیک خوبی را به سمت سایت جذب کنید. با ارائه محتواهای خوب و سئو سایت حرفه ای، می توانید به هدف تان برسید. این مدل وبسایت ها باید بر اساس چند کلمه کلیدی پرمخاطب، بهینه سازی و سئو شوند. طراحی سایت مطابق با اصول سئو، فقط و فقط از عهده افراد باتجربه بر می آید. برای این کار می توانید از کارشناسان ما در بهترین شرکت طراحی سایت کمک بگیرید.

4.سایر ملزومات سایت های چند زبانه

  • طراحی هدر و فوتر حرفه ای
  • طراحی بنر با گرافیک باکیفیت
  • داشتن سیستم مدیریت محتوای قوی
  • امکان مدیریت محتواها توسط چند ادمین
  • داشتن منوی ناوبری آسان و کامل
  • داشتن بخش فروشگاهی کامل
  • دسترسی آسان کاربر به زبان های مختلف سایت
  • طراحی ویژه برای آیکون ها در سایت
  • قابلیت درج گوگل مپ

طراحی سایت چند زبانه

طراحی سایت وردپرسی و چند زبانه

یکی از سیستم های قوی برای طراحی سایت دو زبانه، وردپرس است. این پلتفرم طراحی سایت، بهترین انتخاب برای حرفه ای ها محسوب می شود، چرا که می توانند با استفاده از افزونه ها و پلاگین ها، طراحی پیشرفته و اختصاصی داشته باشند.

سعی کنید در طراحی سایت وردپرسی، از قالب هایی استفاده کنید که به آسانی قابل تغییر یا ویرایش و مدیریت باشند. سایت های چند زبانه باید انعطاف پذیر باشند و بتوانند از تمامی زبان ها پشتیبانی کنند. جای نگرانی نیست! با سیستم وردپرس نیز می توانید بهترین و تخصصی ترین سایت های چند زبانه را طراحی و پیاده سازی کنید.

ما تجربه چند ساله خود را همراه کسب و کار شما می کنیم تا بتوانید سایت چند زبانه حرفه ای داشته باشید و حضور خود را در میان رقبای جهانی، قوت ببخشید. برای استفاده از خدمات مشاوره طراحی سایت تجاری می توانید با ما تماس بگیرید.

معیارهای طراحی سایت چند زبانه

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.