قیمت طراحی سایت دو زبانه

قیمت طراحی سایت دو زبانه چقدر است؟

طراحی سایت دو زبانه یک ابزار مهم برای کسب و کارهای تجاری بزرگ است. قیمت طراحی سایت های دو زبانه نیز با توجه به امکانات وبسایت و نوع فعالیت آن تعیین می شود. سایت هایی که به دو زبان یا بیشتر نیاز دارند، معمولاً در چندین قاره جهان قابل دسترسی هستند، پس باید بر اساس یک استراتژی قوی طراحی شده باشند.

مقاله پیشنهادی : فاکتور های طراحی سایت چند زبانه

توسعه فناور پویا فراز

انواع زبان های رایج در سایت های دو زبانه

سایت های دو زبانه در ایران معمولاً دارای زبان فارسی به عنوان زبان اصلی هستند و زبان دوم می تواند همان زبان انگلیسی باشد که یک زبان بین المللی است. طراحی سایت حرفه ای که شامل زبان فارسی و انگلیسی است باید امکانات بسیاری داشته باشد.

مثلاً، در این وبسایت ها باید لوگو و منوی اصلی، به علاوه فوتر و هدر، صفحه تماس با ما و درباره ما به صورت جداگانه ترجمه و منتشر شوند. روش های ارتباط مشتری ها با این مدل کسب و کارها باید هم به زبان فارسی و هم به زبان انگلیسی فرآهم باشد.

در این میان، برخی از مشتری ها تمایل دارند که زبان دوم وبسایتشان، غیر از انگلیسی باشد. به طور مثال، یک شرکت تجاری فقط با کشور روسیه ارتباط دارد و صادرات و واردات انجام می دهد؛ پس قطعاً این مدل طراحی سایت دو زبانه باید دارای زبان فارسی و روسی باشد. این موضوع می تواند درباره زبان چینی، زبان ایتالیایی، زبان فرانسه یا زبان عربی نیز صدق کند.

می بینید که قیمت طراحی سایت دو زبانه به نحوه فعالیت کسب و کار تجاری و امکانات مورد نیاز بستگی دارد. بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان می تواند تعرفه سایت های چند زبانه را به دقت به شما ارائه بدهد. کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید و جزئیات مورد نظرتان را بیان کنید.

هزینه طراحی سایت دو زبانه

آیا نوع زبان دوم سایت، تأثیری در قیمت طراحی سایت دارد؟

در قسمت قبلی بیان کردیم که زبان دوم سایت های دو زبانه می تواند متفاوت باشد. اما این سوال مطرح است که آیا نوع زبان دوم در طراحی سایت دو زبانه می تواند تأثیری در قیمت ها داشته باشد یا خیر؟ در این قسمت به این سوال پاسخ می دهیم….

در طراحی سایت دو زبانه در ایران، بخش اصلی طراحی ها و انتشار محتواها به زبان فارسی است. پس هزینه تولید محتوا به زبان فارسی برای این وبسایت ها طبق تعرفه های رایج حساب می شود.

وقتی صحبت از زبان دوم در طراحی سایت به میان می آید، یعنی همه قسمت های فارسی در سایت باید به آن زبان ترجمه شود. قیمت ترجمه متون به زبان های مختلف دنیا بسیار متفاوت است. مثلاً ترجمه سایت به زبان انگلیسی، ارزان تر از ترجمه به زبان فرانسه یا چینی است.

می توانیم نتیجه بگیریم که طراحی سایت دو زبانه از نظر قیمت ها، تا حدودی به نوع زبان دوم بستگی دارد. اساس طراحی سایت، یکسان است و تفاوت در هزینه ها فقط مربوط به زبان دوم می شود.

مشاوره طراحی وب سایت های دو زبانه

برای اینکه بدانید سایت دو زبانه خود را بر چه اساس باید طراحی کنید یا به چه امکاناتی نیاز دارید، کافیست یک جلسه مشاوره طراحی سایت را با کارشناسان ما داشته باشید. ما با تکیه بر تجربه چندین ساله خود می توانیم به نحو مطلوب، شما را راهنمایی کنیم.

طراحی سایت دو زبانه

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.