صفحه سازی سایت

صفحه سازی آسان سایت های تک صفحه ای

طراحی سایت تک صفحه ای به اندازه طراحی سایت پیشرفته می تواند جذاب و حرفه ای اجرا شود. هر دو به تنظیم برنامه و استراتژی نیاز دارند. برای داشتن سایت تک صفحه ای باید بدانید که هدفتان از این کار چیست و به چه قسمت هایی در سایت نیاز دارید. صفحه سازی سایت های تک صفحه ای بسیار آسان است. ما در این جا به چند نکته ساده و کاربردی در این زمینه اشاره می کنیم.

توسعه فناور پویا فراز

فاکتورهای مهم در صفحه سازی سایت تک صفحه ای

  • تعیین اهداف برای سایت تک صفحه ای (فروش محصول یا خدمات)
  • طراحی لوگو و منوی اصلی
  • طراحی گرافیکی قوی
  • تنظیم تصاویر یا ویدیوها برای انتشار
  • برنامه ریزی برای تولید محتوا
  • تعیین نوع و کیفیت انیمیشن ها در سایت
  • تنظیم فرم مخصوص کاربران سایت (در صورت نیاز)
  • طرح یک نقشه ابتدایی و تعیین جایگاه همه موارد فوق در سایت تک صفحه ای
  • طراحی و درج “کال تو اکشن” در جای مناسب در سایت
  • طراحی هدر و فوتر مناسب با گرافیک خوب
  • در صورت نیاز، طراحی دکمه های شبکه های اجتماعی

قیمت صفحه سازی برای یک سایت تک صفحه ای چقدر است؟

صفحه سازی، مهم ترین کاری است که در طراحی سایت تک صفحه ای انجام می شود. اما برای این کار باید از کسانی کمک بگیرید که دارای نمونه کارهای حرفه ای هستند. فقط به دلیل اینکه وبسایت شما تنها یک صفحه دارد، نباید از معیارهای جذب مشتری آنلاین غافل شوید!

قیمت طراحی سایت تک صفحه ای به این بستگی دارد که طراحی سایت شما چقدر حرفه ای باشد و چه کسی یا چه شرکتی آن را برایتان اجرا کند. وقتی از همان ابتدا، سرمایه خوبی را برای این کار در نظر بگیرید، در طول زمان خواهید دید که فروش تان چند برابر می شود و این کسری هزینه ها جبران خواهد شد.

فاکتورهای مهم در صفحه سازی

مشاوره صفحه سازی سایت های تک صفحه ای

یکی از خدماتی که شرکت های طراحی سایت به مشتریان خود ارائه می دهند، مشاوره صفحه سازی برای وبسایت های تک صفحه ای است. بهترین طراحان سایت و گرافیک، افراد علاقه مند به داشتن وبسایت تک صفحه ای را راهنمایی می کنند تا به هدف های خود برسند.

در جلسات مشاوره طراحی سایت، درباره مواردی از جمله امکانات سایت تک صفحه ای، محل قرار گرفتن المان ها، رنگ و گرافیک، جایگاه محصول یا خدمات و هزینه طراحی سایت صحبت می شود. تعیین اهداف، در اولویت کسب و کارها قرار دارد که در این مورد نیز صدق می کند.

توسعه سایت تک صفحه ای در آینده

یک نکته که بسیار اهمیت دارد اینکه توجه داشته باشید اگر بخواهید در ابتدا یک سایت تک صفحه ای طراحی کنید و در دو یا 5 سال آینده، فعالیت خود را توسعه بدهید، نیاز به چیدن استراتژی توسعه وب دارید. یعنی سایت تک صفحه ای شما باید دارای این قابلیت باشد که منو و صفحات دیگر را به آن اضافه کنید. وبسایت قوی، حتی اگر تک صفحه ای باشد، از هر نظر استاندارد است و به مرور زمان می توان قسمت های مختلف دیگری را به آن افزود.

طراحی سایت های تک صفحه ای به مهارت و تجربه نیاز دارد که توسط بهترین شرکت طراحی سایت ارائه می شود. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید. اگر لازم باشد، جلسه های مشاوره را به شما برگزار خواهیم کرد.

توسعه سایت تک صفحه ای

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.