طراحی سایت وردپرسی یا کدنویسی اختصاصی

سایت بین المللی، وردپرس باشد یا طراحی اختصاصی؟

طراحی سایت بین المللی یکی از نیازهای اصلی برای کسب و کارهایی که تجارت خود را در سطح جهانی انجام می دهند. اما این موضوع مهم است که بدانیم طراحی سایت حرفه ای باید وردپرسی باشد یا کدنویسی اختصاصی؟ وردپرس، به سرعت به پلتفرم محبوب و پرطرفدار برای توسعه و مدیریت وب سایت در اینترنت تبدیل شده است. دلیلش هم این است که به عنوان یک سیستم مدیریت محتوای رایگان و منبع باز (CMS)، استفاده از آن آسان، قابل تنظیم و نسبتاً مقرون به صرفه است.

اما آیا وردپرس، بهترین گزینه برای ساخت وب سایت بین المللی کسب و کار شما است؟ در حالی که اکثر مردم ترجیح می دهند وب سایت های خود را بر روی وردپرس بسازند، برخی نیز تمایل دارند وب سایت های خود را از ابتدا از طریق کدنویسی HTML طراحی و ایجاد کنند.

در این متن، درباره مزایا و معایب استفاده از وردپرس و کدنویسی برای طراحی سایت بین المللی صحبت خواهیم کرد. همچنین برخی از عواملی را که باید در انتخاب بین طراحی سایت وردپرسی و طراحی سایت کدنویسی اختصاصی در نظر گرفته شود، بررسی خواهیم کرد.

توسعه فناور پویا فراز

مقایسه بین سایت وردپرسی و سایت کدنویسی شده

  • یک وب سایت HTML، با استفاده از کدنویسی اختصاصی HTML ایجاد می شود و محتوای آن را نمی توان تغییر داد، مگر اینکه توسعه دهنده سایت، کد را تغییر دهد.
  • وب سایت های وردپرسی، پویاتر و انعطاف پذیرتر هستند؛ زیرا صاحب سایت می تواند محتوا را با استفاده از تم ها و افزونه ها بدون نوشتن هیچ کدی تغییر دهد.
  • طراحی سایت با برنامه نویسی اختصاصی، انعطاف پذیری و کنترل بیشتری بر روی وب سایت شما ارائه می دهد، اما یادگیری همه قسمت های مدیریت این سایت ها، بسیار حرفه ای است و نیاز به آموزش هایی دارد.
  • طراحی سایت بین المللی وردپرسی، رایگان است، استفاده از آن آسان و مقرون به صرفه است، در حالی که ساخت و نگهداری سایت های HTML می تواند گران قیمت و زمان بر باشد.
  • سایت‌های HTML نسبت به وب ‌سایت‌های وردپرسی، امنیت بیشتری دارند و در برابر حملات امنیتی، کمتر آسیب‌پذیر هستند.
  • اگرچه وردپرس با ترکیبی از HTML، CSS و جاوا اسکریپت ساخته شده است، اما برای ساخت و اجرای وب سایت وردپرس، نیازی به یادگیری زبان برنامه نویسی ندارید.
  • انتخاب بین سایت وردپرسی و طراحی اختصاصی با HTML، به نیازها و ترجیحات خاص شما بستگی دارد و اینکه چقدر زمان و تلاش برای توسعه وب سایت خود صرف می کنید.

سایت وردپرسی و سایت کدنویسی

طراحی سایت وردپرسی یا کدنویسی اختصاصی؟ کدام یک را باید انتخاب کنید؟

همانطور که می بینید، HTML و WordPress هر دو دارای مزایا و معایبی هستند. در نهایت، تصمیم در مورد استفاده از آن، به نیازها و الزامات خاص کسب و کار شما و میزان زمان و تلاش شما برای توسعه وب سایت بستگی دارد. اگر تجارت خود را به تازگی شروع کرده اید و به یک راه سریع و آسان برای ایجاد یک وب سایت ساده بدون کدنویسی نیاز دارید، طراحی سایت بین المللی وردپرس ممکن است انتخاب مناسبی باشد.

اگر به کنترل کامل بر همه جنبه های سایت خود نیاز دارید، یا می خواهید زمان بارگذاری مطالب تان سریع تر باشد، کدنویسی HTML در طراحی وب سایت می تواند گزینه بهتری باشد. البته، تنها در صورتی می توانید مسیر کدنویسی اختصاصی HTML را انجام دهید که نحوه نوشتن کدهای HTML را بلد باشید. اگر علاقه ای به این ندارید که وقت خود را برای یادگیری نحوه کدنویسی صرف کنید، از بهترین شرکت طراحی سایت اختصاصی در اصفهان کمک بگیرید.

برای طراحی سایت بین المللی از کجا شروع کنیم؟

اگر تصمیم دارید طراحی سایت وردپرسی را انتخاب کنید، باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

  1. ارائه‌ دهنده خدمات فضای میزبانی وب را انتخاب کنید: توصیه می‌کنیم فهرست بهترین ارائه‌دهندگان میزبانی وردپرس را بررسی کنید تا بهترین گزینه، متناسب با بودجه خود را بیابید. اگر تجربه ای در خرید هاست ندارید، کارشناسان در شرکت طراحی سایت به شما کمک می کنند.
  2. وردپرس را نصب نموده و شروع به ساختن وب سایت کنید.
  3. تم ها و پلاگین های مورد نیاز را استفاده کنید: تم ها، فایل های پیش فرضی هستند که در وب سایت شما، طرح و رنگ بندی محتوای مورد نظر را ایجاد می کنند، در حالی که افزونه ها، قطعات نرم افزاری هستند که می توانید از آنها برای گسترش عملکرد سایت استفاده کنید. پس از نصب وردپرس، باید یک تم، تنظیم کنید و چند افزونه برای وب سایت خود نصب کنید. می توانید هزاران تم و افزونه را از دایرکتوری رسمی تم وردپرس و فایل های افزونه ها بررسی کنید.

اما اگر می ‌خواهید طراحی سایت بین المللی را مبتنی بر کد نویسی اختصاصی HTML استفاده کنید، باید قبل از شروع ساخت وب‌سایت، اطلاعات بیشتری، از جمله نحوه استفاده از HTML، CSS، PHP و JavaScript را بدانید. بهتر است این کارهای حرفه ای را به یک شرکت طراحی سایت حرفه ای خوب واگذار کنید. برای دریافت مشاوره با مهندس محمدرضا شیخ بهائی تماس بگیرید.

طراحی اختصاصی

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.