هزینه طراحی سایت تک صفحه ای

هزینه طراحی سایت تک صفحه ای چقدر است؟

هزینه طراحی سایت تک صفحه ای با توجه به معیارهای مختلفی تعریف می شود. قیمت ها می تواند از حدود 3 میلیون تومان آغاز شده و تا حدود 5 تا 10 میلیون تومان هم ادامه پیدا کند. البته این قیمت ها حدودی هستند و هیچ قطعیتی برای آنها بیان نمی کنیم. اینکه وبسایت تک صفحه ای مورد نظر شما قرار است چه خدماتی ارائه دهد یا چه محصولاتی را برای فروش معرفی کند، بسیار مهم است و در قیمت گذاری نهایی تأثیر دارد.

وقتی شما می خواهید برای طراحی سایت تک صفحه ای هزینه کنید، یعنی تصمیم دارید در موتورهای جستجوگر هم نمایش داده شوید؛ پس به خدمات سئو سایت هم نیاز خواهید داشت. صفحه سایت شما باید در اینترنت دیده شود تا بتوانید فروش خوبی داشته باشید.

برای استفاده از خدمات طراحی سایت حرفه ای، شما دو راه پیش رو دارید؛ اول اینکه از بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان کمک بگیرید؛ که در این صورت، تیم حرفه ای را در کنارتان خواهید داشت. دومین راه، استفاده از خدمات فریلنسرها برای طراحی سایت است. هر دو روش، مزایا و معایبی دارند. همچنین قیمت طراحی سایت تک صفحه ای در هر روش، متفاوت است.

مقاله پیشنهادی : صفحه سازی آسان سایت های تک صفحه ای

توسعه فناور پویا فراز

عوامل تعیین کننده قیمت طراحی سایت تک صفحه ای

  • استفاده از شرکت طراحی سایت یا فریلنسرها
  • امکانات مورد نیاز در وبسایت تک صفحه ای
  • قابلیت اتصال به درگاه پرداخت آنلاین
  • طراحی اختصاصی منوی سایت
  • طراحی گرافیکی اختصاصی
  • خدمات پشتیبانی سایت در یک سال
  • خدمات سئو سایت
  • استفاده از سایت ساز یا وردپرس یا قالب اختصاصی
  • خدمات بهینه سازی سایت تک صفحه ای

تمامی مواردی که در قسمت بالا اشاره کردیم به نوعی در هزینه طراحی سایت تک صفحه ای دخالت دارند. اگر خدمات طراحی سایت وردپرسی یا اختصاصی را از یک شرکت طراحی سایت باتجربه دریافت کنید، به طور قطع، کمی هزینه هایتان بالاتر می رود اما ارزشش را دارد. در این شرکت ها معمولاً تیم حرفه ای کار می کنند که در کار خود، بهترین هستند.

سرمایه گذاری چند ده میلیون تومانی برای داشتن وبسایت حرفه ای در طول زمان به شما ثابت می کند که کار اشتباهی نکرده اید! چون به واسطه همین سایت تک صفحه ای است که فروش خوبی را داشتید. اگر این کار را از طریق فریلنسرها دنبال کنید، به مرور زمان می تواند چالش هایی برایتان به وجود بیاید. مثلاً فریلنسر ممکن است با مشکلاتی در زندگی مواجه شود و نتواند شما و کسب و کارتان را پشتیبانی کند.

طراحی سایت تک صفحه ای

مدت زمان طراحی سایت تک صفحه ای چقدر است؟

به طور کلی، برای طراحی وبسایت تک صفحه ای، آن هم با تنظیم استراتژی های اولیه، حدود 7 تا 20 روز زمان لازم است. بهترین شرکت طراحی سایت اصفهان می تواند با برنامه ریزی های دقیق، این زمان را حتی کوتاه تر کند.

مدت زمان طراحی سایت حرفه ای کامل و پیشرفته، چیزی حدود 40 تا 60 روز است. اما برای طراحی یک وبسایت تک صفحه ای، همان تیم حرفه ای در مدت زمان کوتاهی کار خود را به پایان می رسانند. هیچ تفاوتی بین خدمات استراتژی طراحی سایت پیشرفته و تک صفحه ای وجود ندارد. کارشناسان طراحی سایت، خدمات جامع خود را برای همه مشتریان به طور یکسان ارائه می دهند. در این باره می توانید از خدمات مشاوره طراحی سایت ما کمک بگیرید.

عوامل تعیین کننده قیمت طراحی سایت

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.