وب سایت بین المللی

طراحی سایت بین المللی

می‌دانیم که رفتار مصرف کنندگان در طول زمان برای انطباق بهتر با فناوری های عصر نوین، بسیار تغییر کرده است. اگر بیزینس ها و کسب و کارهای تجاری بزرگ از دنیای دیجیتال عقب بمانند، محکوم به شکست هستند! درست اینجاست که اهمیت طراحی سایت بین المللی آشکار می شود.

شاید در سال های نه چندان دور، طراحی سایت حرفه ای چندان جذاب و کاربردی نبود، اما امروزه وب سایت ها به منبعی برای کسب اطلاعات در مورد مشاغل و خدمات تبدیل شده‌اند. مردم در حال حاضر، بیشتر به دنبال جستجوی آنلاین یک کسب و کار هستند تا بتوانند آن را بررسی کنند، و اگر مناسب است خرید خود را انجام دهند.

کاربران وبسایت ها ترجیح می دهند با یک یا چند کلیک، به آنچه که می خواهند دست پیدا کنند. در نتیجه، کسب و کارها باید استراتژی های بازاریابی خود را برای پاسخگویی به نیازهای مصرف کنندگان مدرن تطبیق دهند.

توسعه فناور پویا فراز

دنیای اینترنت تأثیر عمیقی بر رفتار مصرف کننده های انواع کسب و کارها و بیزینس ها داشته است. این تغییر در رفتار مشتری، به مرور زمان باعث شده که فناوری های دنیای دیجیتال هم تکامل پیدا کنند. با افزایش روز افزون کسب و کارهای آنلاین، و با ادامه ظهور فناوری‌های جدید، این احتمال زیاد وجود دارد که رفتار همه مصرف کنندگان به تدریج تغییر یابد.

اگر مدیر یا صاحب یک کسب و کار نوپا در دنیای تجارت آنلاین هستید، قطعاً به طراحی سایت حرفه ای نیاز دارید. چون اینترنت بستر کاملی برای جستجوی اطلاعات افراد خدمات و محصولات است.

همه کاربران اینترنت وب سایت ها را زیر و رو می کنند تا به اطلاعات شرکت ها دسترسی داشته باشند. و یا کیفیت محصولات و خدمات را در کنار قیمت‌ها ارزیابی کنند. شاید تعجب کنید اما مشتریان می توانند ارائه دهنده محصولات و خدمات را برای خود رتبه بندی کنند. بنابراین می‌بینید که داشتن یک سایت قوی و حرفه ای چقدر می تواند برای شما اعتبار و ارزش ایجاد کند.

در همین راستا توجه به ابزارها و استراتژی های بازاریابی دیجیتال هم اهمیت پیدا می کند. بنابراین اگر می خواهید کسب و کار آنلاین خود را در معرض مخاطبان بیشتر قرار دهید، باید روی پروژه طراحی سایت بین المللی سرمایه گذاری خاصی انجام دهید.
ما در این مطلب می خواهیم به اصول و قواعد و نکات مهم در طراحی سایت بین المللی و حرفه ای برای انواع کسب و کارهای تجاری بپردازیم.

مزایای داشتن یک سایت حرفه‌ای در سطح بین المللی چیست؟

بیایید بدون هیچ بحث اضافی، یک راست به سراغ بیان اهمیت داشتن سایت بین المللی و حرفه ای برویم. با توجه به آنچه که در قسمت مقدمه بیان کردیم، مشتریان آگاه از فناوری های جدید، از شما انتظار دارند که سایت حرفه‌ای داشته باشید و اطلاعات بیشتری در مورد کسب و کار خودتان ارائه دهید.

داشتن سایت به شما ارزش و اعتبار می بخشد. می توانید هر آنچه که مربوط به کسب و کارتان است را به مخاطب نشان دهید، و همه اینها با هزینه های بسیار کمتر نسبت به تبلیغات سنتی قابل اجرا است. اگر هنوز تردید دارید که آیا طراحی سایت بین المللی به دردتان می خورد یا خیر، این قسمت را دقیق بررسی کنید. می خواهیم به مزایای سایت حرفه‌ای در دنیای تجارت الکترونیکی بپردازیم.

سایت حرفه‌ای در سطح بین المللی

  • افزایش اعتبار ایجاد ارزش نزد کاربران

یک وب سایت حرفه ای چیزی بیشتر از این است که کلماتی را در یک صفحه قرار می دهید و آن را محتوا می نامید! این کار، بخش مهمی از استراتژی برندسازی و بازاریابی کسب و کار شما است؛ پس باید سایت شما به قدری خوب طراحی شود و کاربرپسند باشدکه بتواند آنها را برای خرید تشویق نماید.

وب سایت حرفه ای باید برای موتورهای جستجوگر بهینه سازی شوند تا سریع تر و بهتر در دسترس مشتریان بالقوه قرار بگیرند. اگر مخاطبان در وب سایت شما آن چیزی را که می خواهند پیدا نکنند، به سرعت صفحات سایت را ترک خواهند کرد. داشتن یک سایت می تواند اعتبار و ارزش ایجاد کند. مشتریان به تدریج به شما اعتماد می کنند و چیزی نمی گذرد که انبوهی از مشتریان وفادار را پیشه روی خود خواهید داشت.

  • افزایش نرخ تبدیل

هدف از طراحی سایت بین المللی برای کسب و کارهای تجاری و انواع بیزینس ها این است که نرخ تبدیل خود را بالاتر ببرند؛ مشتریان را افزایش دهند؛ که هر دو منجر به فروش بیشتر خواهد شد. افزایش نرخ تبدیل باعث افزایش بازگشت سرمایه خواهد بود. بنابراین اگر وبسایت حرفه ای دارید، حتماً خوش شانس هستید، چون راه هایی وجود دارد که می توانید از آن طریق، سخت کار کنید و بازگشت سرمایه را در کوتاه مدت فراهم نمایید.

برای دسترسی به اهداف فوق در پروژه طراحی سایت حرفه‌ای، باید مطمئن شوید که مشتریان هدف شما چه کسانی هستند؛ دنبال چه چیزی می گردند؛ نیازها و مشکلات آنها چیست؛ و شما چطور می توانید آنها را برطرف کنید.

پیشنهاد می کنیم هنگام چیدن استراتژی طراحی سایت به سوالات مختلف احتمالی که از سوی کاربران ممکن است مطرح شود، پاسخ بدهید. بهینه سازی و سئو سایت حرفه‌ای هم اهمیت دارد. هر چه سایت شما رتبه بالاتری داشته باشد، احتمال اینکه افراد بیشتری به سایتتان مراجعه کنند بیشتر می شود. در ادامه زمانی که مشتریان در سایتتان باقی بمانند، شانس بیشتری برای نرخ تبدیل و فروش خواهید داشت.

  • فعالیت در سطح بین المللی

سومین مزیت طراحی سایت بین المللی ایجاد یک فرصت عالی برای فعالیت در کل اینترنت است. این جمله به مفهوم حضور در دنیای آنلاین در تمام جهان می باشد. سایت بین‌المللی شما برای همه کاربران از کشورهای مختلف در دسترس قرار خواهد داشت؛ به شرط آنکه سایت چند زبانه داشته باشید.

اگر مایل هستید فروش خود را در محدوده جغرافیایی وسیع تر اجرا کنید، نیاز به سایت چند زبانه دارید تا مشتریان بیشتری جذب شما شوند. طبق اصول طراحی سایت، وجود زبان رسمی کشور، زبان انگلیسی و چند زبان متداول دیگر از جمله زبان آلمانی، اسپانیایی، زبان عربی و زبان روسی الزامی است. داشتن سایت بین المللی، امکان تبادلات و گفتگوهای سازنده را فراهم می کند.

مزیت طراحی سایت بین المللی

اصول طراحی سایت بین المللی + نکات مهم برای اجرا

  • قالب اصلی سایت اهداف و اساس طراحی را تعیین کنید

در مرحله اول برای طراحی سایت بین المللی مشخص کنید که هدف شما از سایت چیست. قصد فروش چه محصولات یا خدماتی را دارید. مخاطبان هدف کدام گروه از جامعه هستند. داستان شرکت شما چیست. چه آموزش هایی را ارائه می دهید. مأموریت‌های شرکت و چشم اندازهای آینده چیست. همه اینها باید قبل از شروع طراحی سایت مشخص شده باشند. باید بدانید که به چه اطلاعاتی نیاز دارید و سایت شما چطور آن را ارائه خواهد کرد.
معیارهای گسترده‌ای برای طراحی سایت وجود دارد که می‌تواند بر ویژگی‌های استراتژی بازاریابی تاثیر بگذارد. تصاویر و محتوایی که در سایت می گذارید، برند شما را تقویت می‌کند و آن را متمایز نشان می دهد. اگر اشتباه کنید ممکن است به اعتبار برند آسیب بزند.

  • انتخاب مناسب جلوه های بصری

گرافیک سایت و جلوه‌های بصری بیش از هر چیز دیگری برای سایت های بین المللی اهمیت دارد. این عوامل، افراد را در نگاه اول با یک سایت درگیر می کنند. تصاویر ثابت و متحرک، کلیپ ها و ویدیوها، افکت های اسکرول سایت و اندازه و رنگ فونت های سایت اهمیت دارد. جلوه های بصری به جای اینکه فضا را در صفحات سایت اشغال کنند، باید یک نمای پر انرژی را به وجود بیاورند. خلاقیت در گرافیک سایت، حرف اول را می زند.
بنابراین بهتر است با مشاوران و طراحان در شرکت طراحی سایت صحبت کنید تا در باره انتخاب رنگ مناسب و گرافیک عالی شما را راهنمایی کنند. گذشته از آن، هر عکس یا تصویری که قرار است در سایت منتشر کنید باید با کیفیت و خوب به نظر برسد.
از عکسهایی استفاده کنید که وضوح کامل دارند؛ چون با جذب مشتری در ارتباط خواهد بود. فراموش نکنید هر گرافیکی که استفاده می کنید باید با عناصر و چیدمان داخل سایت سازگار باشد. شلوغ بودن سایت الزاماً ایده خوبی نیست. برعکس؛ سایت های بین المللی باید صفحات ساده و قابل مرور کردن داشته باشند.
در طراحی جلوه های بصری سایت باید همه چیز کاربرپسند باشد. فونت ها، تصاویر، منوی ناوبری، باکس های تبلیغاتی، معرفی محصولات و خدمات، و حتی دکمه فراخوان برای اقدام در عین اینکه حرفه ای باید باشند، سادگی و جذابیت آن نیز اهمیت دارد. همه اینها با مفهوم برند در ارتباط هستند. طراحی سایت بین المللی یک سرمایه گذاری خوب برای برندسازی جهانی است.

  • تجزیه و تحلیل سایت های رقبا

پس از آن که همه چیز را در پروژه طراحی سایت بین المللی آماده کردید، قبل از آنکه آن را بارگذاری کنید بهتر است نگاهی نیز به سایت های رقبا داشته باشید. یک سایت جذاب قرار است بستری را فراهم کند که شما با سایر همکاران تان به رقابت می پردازید.
باید مطمئن شوید که آیا سایت شما فرصت خوبی برای رقابت با فرمول های تجاری و صنعتی هست یا خیر. اگر سایتتان به رتبه بالاتری برسد، قطعاً شناخته می شوید. پس بستری برای فروش محصولات و خدمات خواهید داشت. رقابت بیشتر، شما را مشهورتر می‌کند، چون سایر رقبای شما نیز به این فکر می افتند که مزیت ارزشمندی به کاربران ارائه دهند. کسب و کارهای کوچک و بزرگ همگی در یک چشم انداز رقابتی قرار دارند و به همین دلیل پیشرفت می کنند.
برای موفقیت در پروژه های طراحی سایت، نگاهی به سایت های رقیب بیاندازید و مطمئن شوید که همه چیز طبق اصول انجام شده است. هر چیزی را که می دانید باعث می شود سایتتان از سایر رقبا متمایز باشد، در نظر بگیرید. سرمایه گذاری روی سئو سایت، یک اهرم موفقیت محسوب می‌شود. تحقیق کلمات کلیدی و بالا بردن ترافیک سایت هم جزو ضروریات است. برای دریافت مشاوره طراحی سایت با مهندس پویا قندی تماس بگیرید.

اصول طراحی سایت بین المللی

فاکتورهای ضروری در طراحی سایت بین المللی

اگر صاحب کسب و کار هستید، قطعاً وب سایت شما یکی از مهم ترین ابزارهایی است که برای به دست آوردن مشتریان و مخاطبان بیشتر و بهتر در اختیار دارید. بنابراین چه چیزی یک وب سایت خوب را از یک وب سایت بد یا یک وب سایت خوب را از یک وب سایت عالی جدا می کند؟

بیایید باهمدیگر نگاهی به مهم ترین فاکتورهای ضروری در طراحی سایت بین المللی بیاندازیم. بدون شک، داشتن سایت تجاری خوب، نقش مهمی در جذب اعتماد مشتریان ایفا می کند.

ما در کنار شما هستیم تا خدمات طراحی سایت اختصاصی و حرفه ای را با کیفیت بالا دریافت نمایید. درباره قیمت طراحی سایت شرکتی می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

معیارهای مهم در طراحی سایت بین المللی چیست؟

1_ داشتن منوی ناوبری آسان

منوی اصلی یک وب سایت باید به راحتی قابل پیمایش باشد و آیتم های منو باید به راحتی از هر صفحه، قابل دسترسی باشند. بیننده یا مخاطب باید همیشه در هر لحظه دقیقاً بداند که در کجای وب سایت قرار دارد، و به راحتی به جایی که دوست دارد، دسترسی داشته باشد. درج نقشه سایت، ایده بسیار خوبی است و در صورت وجود از آن استفاده می شود.

2_ بهره بردن از بهترین جلوه های بصری

دومین فاکتور ضروری در طراحی سایت بین المللی، حرفه ای و قوی، استفاده از گرافیک عالی است. این راه خوبی برای جذاب تر کردن وب سایت شما است. وبسایت شرکتی و تجاری فقط 1 یا 2 ثانیه فرصت دارد تا مشتری را جذب خود کند! از بهترین جلوه های بصری استفاده کنید. گرافیک قوی، انتخاب رنگ مناسب و فونت های خوانا، ضروری هستند.

3_ طراحی سایت ریسپانسیو

مهم نیست که سایت شما چقدر حرفه ای طراحی شده باشد، اگر کاربرپسند و ریسپانسیو نباشد، همه چیز را از دست داده اید!! سئو سایت را بر اساس طراحی سایت واکنش گرا انجام دهید تا وبسایت بین المللی شما در بین نتایج برتر گوگل قرار بگیرد.

فاکتور ضروری در طراحی سایت

4_ تولید محتوا، دسترسی به اطلاعات مورد نیاز

تولید محتوا برای سایت بین المللی، رکن اساسی است. سایت بدون محتوا هیچ ارزشی ندارد. می توانید بهترین متن ها را در صفحات مختلف وبسایت خود درج کنید. از طرفی، اطلاعات وبسایت شما باید در هر لحظه در دسترس باشد. انتخاب فونت مناسب برای مطالب سایت، بر جذابیت صفحات می افزاید. اگر قرار است از طریق تولید محتوا، محصولاتی را بفروشید، این موضوع بسیار مهم است.

5_ توجه به برندسازی از طریق وبسایت

یکی دیگر از فاکتورهای ضروری در طراحی سایت بین المللی، توجه به برندسازی است. وب سایت شما باید بازتاب مستقیم کسب و کار و برندتان باشد. بازدیدکننده های سایت باید فوراً یک ارتباط بصری بین لوگو، رنگ های چاپی و مکان شرکت شما ایجاد کنند. وب سایتی که این کار را انجام می دهد، نه تنها در به خاطر ماندن برند شما کمک می کند، بلکه بر اعتبار بالا و ایجاد تصویری بهتر از کسب و کار کلی تان می افزاید.

قیمت طراحی سایت بین المللی چقدر است؟

در سفارش طراحی سایت اختصاصی برای فعالیت بین المللی باید به نوع تجارت، بازار هدف، نوع عملکرد سایت و نوع فروشندگی توجه کنید. قیمت طراحی سایت بر اساس نوع کسب و کار و امکانات مورد نیاز تعریف می شود. طراحی سایت وردپرسی، ارزان تر از طراحی سایت اختصاصی است. بهتر است یک مشاوره با تیم طراحی سایت داشته باشید تا راهنمایی های بهتری به شما ارائه شود.

طراحی سایت بین المللی

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.