وب سایت های پیشرفته

طراحی سایت پیشرفته

طراحی سایت پیشرفته و حرفه ای بهترین فرصت را برایتان فرآهم می سازد تا بتوانید حضور فعال و پررنگی را در فضای آنلاین داشته باشید. وب سایت شما معرف کسب و کارتان است. وب سایت، اولین برداشتی است که یک مشتری جدید از کسب و کار شما دارد، بنابراین طراحی حرفه ای آن، نقش مهمی در تأثیرگذاری بر این تصور مخاطب خواهد داشت.
اگر وب سایت شما ضعیف طراحی شده باشد، سرنخ مشتری را از بین خواهد برد. به این ترتیب، مخاطبان سایت به دنبال کسب و کار دیگری خواهند رفت و باعث می شود مشتریان تان را از دست بدهید.
برای جذب سرنخ مشتری، به یک وب سایت حرفه ای نیاز دارید که بازدید کنندگان را مجذوب و درگیر کند. طراحی سایت پیشرفته به شما کمک می کند تا مشتری های خود را در صفحه های سایت نگه دارید و نرخ تبدیل بیشتری برای کسب و کار تان ثبت کنید.
در این بحث می خواهیم به چند نکته حرفه ای در طراحی وب اشاره کنیم. اگر می خواهید این خدمات را از شرکت طراحی سایت دریافت کنید، طرح یا ایده خلاقانه ای دارید، حتماً این موارد را در نظر بگیرید.

توسعه فناور پویا فراز

نکات مهم در طراحی سایت پیشرفته

1.طراحی سایت شما باید منعکس کننده کسب و کار حرفه ای تان باشد

وب سایت حرفه ای که طراحی می کنید با هدف توسعه برند شما است، بنابراین طراحی آن باید بازتاب دهنده شغلتان باشد. مهم است طرحی را انتخاب کنید که متناسب با برند شما باشد، زیرا تنها در این شرایط است که مردم شما را به یاد خواهند آورد و تصمیم می گیرند مشتری وفادارتان باشند.
نوع کسب و کار شما مدل طراحی سایت حرفه ای را تعیین می کند. اگر شما یک شرکت طراحی گرافیک هستید، ممکن است به طراحی سایت پیشرفته و پیچیده تر نیاز داشته باشید. از سوی دیگر، برای مطب پزشکان، یک طراحی ساده و نمای مدرن و آرامش دهنده، مناسب تر است.
به طور کلی، برای این نوع طراحی سایت، بهتر است رنگ‌ها و طرح‌هایی را انتخاب کنید که مخاطبان هدفتان را به فکر برندتان بیاندازند. این شیوه به شما کمک می کند تا برند خود را بهتر بشناسانید و حس خوبی از ارتباط مشتری با کسب و کار خود ایجاد نمایید.
با انتخاب یک طراحی تمیز و مدرن، چیزی که نشان دهنده شرکت شما باشد، بازدید کننده را برای مدت طولانی تری در صفحه های وبسایت نگه می دارید.

2.صفحه اصلی سایت را ساده طراحی کنید

خواه از بهینه سازی موتور جستجو (SEO) استفاده کنید یا از تبلیغات به ازای هر کلیک (PPC)، معمولاً با روش های مختلف، مخاطبان را به صفحه اصلی سایت خود هدایت می کنید. سایت حرفه ای تان کمک می کند تا مخاطب، اطلاعات کاملی را درباره کسب و کار شما کسب کند. صفحه اصلی سایت حرفه ای، یک نمایش اولیه از نام تجاری شما است، بنابراین منبع مفیدی برای اطلاع رسانی به مخاطبان در مورد شرکت، محصولات یا خدمات شما محسوب می شود.
سعی کنید در طراحی سایت پیشرفته، صفحه اصلی را ساده اما موثر تنظیم کنید. نباید بازدیدکنندگان سایت را با اطلاعات فراوان گیج کنید. اگر وب سایت شما خیلی شلوغ باشد، از ایجاد سرنخ یا ماندن مخاطب در سایت جلوگیری می کند.
صفحه اصلی شما باید شامل عناصری باشد که مخاطبان شما به آن علاقه مند هستند. پیشنهاد می کنیم بیشتر روی عناصر بصری تمرکز کنید تا یک متن طولانی و خسته کننده. عناصر بصری در صفحه اصلی سایت، بازدیدکنندگان شما را درگیر می سازد و آنها را تشویق می کند تا بیشتر جستجو کنند.
به جای درج بلوک های طولانی متن، می توانید عناصر بصری ایجاد کنید که به صفحات حاوی اطلاعات، لینک داده شده است. این شیوه به خوانندگان سایتتان کمک می کند تا جنبه های مختلف کسب و کار شما را ببینند. این موجب می شود تا برای خرید تصمیم گیری درستی داشته باشند.
برای ایجاد یک صفحه اصلی موثر و مفید، فقط اطلاعات مهم را در آن قرار دهید. این حالت باعث می‌شود که وب‌سایت شما بیش از حد به هم ریخته نباشد. با طراحی و ایجاد یک صفحه اصلی ساده در سایت حرفه ای، بازدید کننده را مدت بیشتری با صفحه سایت خود درگیر خواهید کرد.

اشنایی با وب سایت های پیشرفته

3.یک ناوبری کاربردی برای سایت خود ایجاد کنید

منوی ناوبری در سایت حرفه ای شما یکی از مهم ترین بخش های موجود است. وقتی افراد می خواهند اطلاعاتی را در سایت شما پیدا کنند، از منوی ناوبری استفاده خواهند کرد. زمانی می توانیم بگوییم که یک سایت، حرفه ای و پیشرفته است که مخاطب، به آسانی به اطلاعات متنوع دسترسی داشته باشد.
هنگامی که ناوبری را آسان و مفید طراحی می کنید، در عین سادگی باید عناوین گسترده ای را ایجاد کنید و عناوین فرعی خاصی را نیز شامل شوند. این به شما کمک می کند تا وب سایت خود را به خوبی سازماندهی کنید و همچنین در یافتن اطلاعات به بازدیدکنندگان کمک می کند.

اگر در طراحی سایت پیشرفته، ناوبری ضعیف باشد، کاربران اطلاعات مورد نظر خود را پیدا نخواهند کرد. بازدیدکننده در این شرایط باید برای پیدا کردن مطالب، تلاش زیادی کند؛ این باعث می شود که آنها سایت شما را ترک کرده و به سایت رقیب شما مراجعه نمایند.
برای اینکه مخاطبان را برای مدت طولانی تری در وب سایت خود درگیر کنید، یک منوی ناوبری کاربردی ایجاد کنید که به آنها کمک می کند اطلاعات مناسب را پیدا کنند.

4.طراحی واکنش گرا برای سایت پیشرفته

یکی از مهم ترین نکات طراحی سایت پیشرفته، توجه به یک طراحی واکنش گرا است. طراحی ریسپانسیو، اهمیت زیادی دارد، زیرا بر نحوه تجربه کاربران سایت شما تأثیر می گذارد.
وقتی وب سایت شما دارای طراحی واکنش گرا باشد، با دستگاه هایی که کاربر استفاده می کند، سازگار می شود؛ چه تلفن همراه باشد چه دسکتاپ یا تبلت، کاربران در هر سه دستگاه، سایت شما را به گونه ای می بینند که متناسب با دستگاهشان باشد. این روش برای حفظ تعامل کاربران در سایت شما بسیار مهم است. این طراحی در طولانی مدت می تواند تأثیر مثبت بر روی فروش شما داشته باشد.

5.متن ها را به گونه ای بنویسید که به راحتی خوانده شود

چه برای طراحی سایت پیشرفته و چه برای تولید محتوا یا طراحی صفحات اختصاصی، باید طرح ها و رنگ ها و نوشته ها به گونه ای باشد که مخاطب به راحتی آنها را بررسی کند، بخواند و آنها را مرور یا اسکرول نمایند.
شما باید طرحی را ایجاد کنید که کاربر به راحتی صفحات شما را پیدا کند. آنها باید اطلاعات مناسب را به سرعت پیدا کنند. برای ارائه یک تجربه مثبت کاربری، باید وب سایت خود را خوانا جلوه دهید.
در این قسمت، بهترین روش هایی را بیان کردیم که با رعایت و اجرای آنها می توانید این شرایط را به وجود بیاورید:
پاراگراف های کوچک تر برای متن ها بنویسید. وقتی پاراگراف‌ها کوتاه تر باشند، کاربران می‌توانند اطلاعات را راحت‌تر بخوانند. از تصاویر گرافیکی برای برجسته کردن توضیحات مهم استفاده کنید. این کار باعث جلب توجه مخاطبان سایت می شود و آنها می توانند مفاهیم مهم را سریع تر ببینند.
فونتی را برای سایت خود انتخاب کنید که خواندن آن آسان باشد. اگر از فونت پیچیده استفاده کنید، مخاطبان سایت شما برای خواندن اطلاعات با مشکل مواجه خواهند شد. وبسایت پیشرفته و حرفه ای شما باید آسان و ساده و در عین حال بسیار تخصصی دیده شود. این کلام کلی است. برای دسترسی به این نوع وبسایت ها بهتر است از کارشناسان طراحی سایت حرفه ای در اصفهان کمک بگیرید.

وب سایت پیشرفته

6.از عناصر بصری در سایت استفاده کنید

عناصر بصری، بخش تاثیرگذار در طراحی سایت پیشرفته هستند. قطعاً نمی خواهید سایت شما با متن های زیاد، پر شود. با گنجاندن عناصر بصری، مانند عکس‌ها، فیلم‌ها و اینفوگرافیک‌ها، توجه بازدیدکنندگان خود را جلب ‌کنید؛ تجربه نشان داده است که مخاطبان وبسایت ها برای نگاه کردن به عناصر بصری، وقت بیشتری اختصاص می دهند. این یک راه عالی برای جداسازی متن و علاقه مند نگه داشتن آنها به صفحه های است.
یکی از بهترین عناصری که باید در صفحه های سایت خود قرار دهید، ویدیو است؛ نمایش ویدیو در سایت می تواند تأثیر زیادی بر روی مخاطبان شما داشته باشد. در واقع، مصرف کنندگان، با یک ویدیو، 10 برابر بیشتر ارتباط برقرار می کنند تا با یک متن. تعامل با ویدیوها به این معنی است که شما سرنخ‌ مشتری خوبی ایجاد می‌کنید، پس نرخ تبدیل بالاتر می رود.

7.دکمه های رسانه های اجتماعی را در سایت قرار دهید

رسانه های اجتماعی راهی عالی برای کمک به سرنخ مشتری با کسب و کار شما هستند. هنگامی که طرح اولیه را برای داشتن سایت حرفه ای ایجاد می کنید، باید دکمه های رسانه های اجتماعی را در آن قرار دهید. رسانه های اجتماعی، یک راه سریع برای اتصال مستقیم مخاطب به صفحه سایت شما است. در صورت علاقه، آنها می توانند صفحه رسانه شما را دنبال کنند.
رسانه های اجتماعی به شما کمک می کنند تا ارتباط مستقیمی با مخاطبان سایت ایجاد کنید، بنابراین مهم است که این دکمه ها را در سایت حرفه ای کسب و کارتان قرار دهید. از آیکون رسانه‌های اجتماعی برای کمک به کسب‌وکارتان و خلق ارتباط با سرنخ‌های بهتری استفاده کنید. این ها به مشتری تبدیل خواهند شد.

8.فراخوان برای اقدام (CTA)، یک نیاز ضروری است

بسیاری از کسب و کارها این اشتباه را مرتکب می شوند که فراخوان برای اقدام (CTA) را در صفحات سایت در نظر نمی گیرند. در طراحی سایت پیشرفته، دکمه کال تو اکشن، یکی از حیاتی‌ترین بخش‌های سایت است، زیرا مخاطبان شما را به انجام یک یا چند اقدام تشویق می‌کند. این اقدام می تواند خرید کردن یا عضویت در خبرنامه یا بررسی محصولات یا دریافت کد تخفیف باشد.
علاوه بر این، وقتی کاربران به سایت شما می آیند و اطلاعاتی را که می بینند می پسندند، ممکن است ندانند که در مرحله بعد چه اقداماتی را باید انجام دهند. با ادغام دکمه های CTA، می توانید آنها را به مرحله بعدی هدایت کنید. این طراحی، نرخ تبدیل بیشتری را برایتان می سازد.

9.صفحات سایت طراحی شده را تست کنید

هنگامی که تمام عناصر مورد نیاز برای طراحی سایت پیشرفته و حرفه ای خود را اجرا کردید، مهم است که صفحات را آزمایش کنید. این یک راه عالی است تا بفهمید که آیا سایتتان برای بازار هدف شما درست کار می کند یا خیر. می‌توانید بررسی کنید که کاربران برای استفاده از سایت شما در کدام قسمت ها بیشتر جستجو دارند. این ارزیابی ها کمک می کند تا بدانید چطور استراتژی های خود را تنظیم کنید و آنها را به مرور زمان ارتقا بدهید.

نکات مهم در طراحی سایت پیشرفته

اهمیت طراحی و توسعه سایت حرفه ای برای کسب و کارها

طراحی ضعیف برای یک وب سایت می تواند چالش های متعددی را برای صاحبان کسب و کارها ایجاد کند. این موارد عبارتند از: نرخ تبدیل پایین، نرخ تعامل کمتر، کم بازده بودن تبلیغات و هدر رفتن بودجه مالی. این نوع سایت ها، تجربه کاربری خوبی ندارند و اتفاق خرید یا عضویت در سایت به درستی نمی افتد.
سعی کنید سرمایه گذاری کافی را برای طراحی سایت پیشرفته اختصاص دهید. سایت های قوی به طور مستقیم با برند و اعتبار شما در ارتباط است. سایت خوب برایتان هویت می سازد. اگر به موفقیت فکر می کنید، و می خواهید مخاطبان و مشتریان بیشتری را جذب کنید، به سایت هدفمند و حرفه ای نیاز دارید.

معیارهای یک سایت حرفه ای و پیشرفته چیست؟

سایت های پیشرفته و حرفه ای، از نظر بصری، جذاب و قابل دسترسی برای طیف گسترده ای از دستگاه ها هستند. استفاده از این سایت ها آسان است اما از نظر طراحی و جلوه بصری و کدنویسی اختصاصی در بهترین وضعیت قرار دارند. همه چیز، از طرح و رنگ گرفته تا گرافیک ها و تصاویر، تایپوگرافی یا آیکون های سایت، همگی مهم هستند.
توسعه دهندگان و طراحان سایت، مسئول این طراحی ها هستند. یک طراح حرفه ای وب، قبل از انتشار سایت، نقشه آن را ایجاد می‌کند. بهترین وبسایت ها از قوانین و اصول خاصی پیروی می کنند. این ها شامل اسکریپت های برنامه نویسی، پیکربندی سرور، مدیریت پایگاه داده و موارد دیگر است. توسعه دهندگان وب، نیازی به دانستن طراحی گرافیک ندارند. با این حال، آنها به خوبی می دانند که چگونه یک رابط کاربری بصری قوی ایجاد کنند که در دستگاه‌هایی مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه‌های رومیزی پاسخگو باشد.
با استفاده از خدمات طراحی سایت حرفه ای در اصفهان می توانید وبسایت اختصاصی و پیشرفته خود را داشته باشید و به راحتی از آن درآمد کسب کنید. برای دریافت مشاوره طراحی سایت با مهندس پویا قندی تماس بگیرید.

سایت حرفه ای و پیشرفته

طراحی سایت پیشرفته با قالب اختصاصی

در دنیای دیجیتالی که کسب و کارها به سمت نوآوری و خلاقیت حرکت می ‌کنند، طراحی سایت پیشرفته و حرفه‌ای با قالب اختصاصی می‌تواند، صاحبان مشاغل را به مزایای بزرگی برساند. اگر شما هم به تازگی وارد شغلی شده‌اید یا به فکر طراحی سایت حرفه ‌ای هستید، بهتر است تا پایان مطلب با ما همراه باشید. ما تصمیم داریم مزایای طراحی سایت با قالب اختصاصی را برای هر کس و کاری  معرفی کنیم. این فواید را نادیده نگیرید! چرا که نقش مهمی در موفقیت وب سایت شما در فضای آنلاین خواهد داشت.

اگر می‌پرسید چرا باید یک وب سایت با قالب اختصاصی داشته باشیم؛ پاسخ خوبی برایتان داریم! می‌دانید که بیشتر از هزاران میلیون نفر در سراسر جهان از طریق وب سایت‌ها خرید خود را انجام می‌ دهند. شرکت ‌ها هم محصولات خود را به صورت آنلاین معرفی می‌ کنند. محصولات یا خدمات شما هر چیز که باشد، طراحی سایت پیشرفته با قالب اختصاصی، اهداف شما را محقق می‌ کند و به یک فروشنده یا نام تجاری موفق تبدیل می‌ شوید. در کنار اینکه تجارت خود را به صورت آفلاین ادامه می‌ دهید، می ‌توانید در فضای اینترنت هم فروش خوبی داشته باشید. در ادامه به مهم‌ترین مزایای طراحی سایت حرفه‌ ای با قالب اختصاصی برای کسب و کارها اشاره می‌کنیم.

مقاله پیشنهادی : آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی

طراحی سایت پیشرفته با قالب اختصاصی

چرا طراحی سایت پیشرفته با قالب اختصاصی اهمیت دارد؟

زمانی که تصمیم می‌گیرید برای کسب و کار خود یک وب سایت داشته باشید، لازم است بدانید که چه معیارهایی برایتان مفیدتر است. داشتن سایت به معنی فعالیت بی ‌انتهای شما است؛ همان چیزی که اگر وب سایت نداشته باشید، تعداد زیادی از مشتریان را از دست خواهید داد. در این قسمت درباره مهم ترین مزایای خدمات طراحی سایت حرفه ای برای هر کسب و کار، مطالبی را اشاره می کنیم.

1.ایجاد اعتماد به یک برند

بیشتر از 70% مردم در اینترنت، قبل از اینکه به یک برند اعتماد کنند، مقایسه های خود را در وبسایت ها انجام می دهند. به طور قطع وقتی وبسایت حرفه ای داشته باشید، مشتری های احتمالی شما به راحتی تصمیم می گیرند که از شما خرید کنند یا نه. معرفی محصولات و خدمات در وبسایت حرفه ای و پیشرفته یعنی عاملی برای جذب مشتریان و ایجاد حس اعتماد در آنها؛ چیزی که می تواند وفاداری را در مشتری به وجود بیاورد.

2.دسترسی به مخاطبان در مقیاس وسیع تر

یکی از مهم ترین مزایای طراحی سایت پیشرفته با قالب اختصاصی این است که زمینه را برای دسترسی و جذب مشتریان در مقیاس گسترده تر برای کسب و کار شما فرآهم می سازد. پس به راحتی می توانید کمپین های محتوایی و تبلیغاتی راه اندازی کنید و بیشتر بفروشید.

3.ایجاد رقابت حرفه ای با سایرین

سومین مزیت طراحی سایت حرفه ای با قالب های اختصاصی، داشتن یک بستر آنلاین و تمام عیار برای رقابت است. شما با یک سایت همه جانبه می توانید در میان رقبایتان بدرخشید و از آنها پیشی بگیرید. وبسایت عالی شما مسیری برای متمایز کردن برندتان از دیگر رقبا در فضای وب است. این موارد می توانند نرخ تبدیل شما را افزایش بدهند و به نوعی حرفه ای بودن شما را ثابت می کنند.

با استفاده از خدمات طراحی سایت حرفه ای در اصفهان و خدمات سئو سایت پیشرفته می توانید به نحو مطلوب به هدف های خود برسید. اگر به خدمات مشاوره طراحی سایت نیاز دارید، کارشناسان ما در کنارتان هستند. همین حالا با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

4 یک نظر

    1. تیم محتوای پویا فراز پاسخ

      طراحی سایت پیشرفته به معنای ایجاد یک وبسایت با استفاده از تکنولوژی‌ها و ابزارهای پیشرفته است

      طراحان سایت پیشرفته معمولاً از فرمت‌های رسانه‌ای مختلف مانند تصاویر، ویدئو، صدا و انیمیشن استفاده می‌کنند تا تجربه کاربر را بهبود بخشید

      طراحی سایت پیشرفته نقش مهمی در جذب کاربران و افزایش تعامل آن‌ها با سایت دارد. با استفاده از طرح‌بندی مناسب، رابط کاربری دوستانه و عملکرد بهینه، یک سایت پیشرفته می‌تواند تجربه کاربر را بهبود بخشید

  1. محمد رضا پاسخ

    سایت پیشرفته با سایت های عادی چه تفاوتی از نظر امکانات و هزینه داره؟
    برای من که کسب و کارم رو تازه راه اندازی کردم یه سایت وردپرس کافیه؟

    1. تیم محتوای پویا فراز پاسخ

      1.سایت پیشرفته معمولاً دارای امکانات بیشتری است که به شما اجازه می دهد تجربه کاربری بهتر و منحصر به فرد را برای بازدیدکنندگان فراهم کنید. این امکانات ممکن است شامل فروشگاه آنلاین، سامانه رزرو آنلاین، عضویت و نظرسنجی، پشتیبانی چند زبانه و غیره باشد.

      2.سایت وردپرس می‌تواند برای شروع کسب و کار شما مناسب باشد. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا قدرتمند است که به شما امکان می‌دهد به راحتی و بدون نیاز به دانش فنی عمیق، یک وبسایت حرفه‌ای را ایجاد کنید. با استفاده از قالب‌های آماده و افزونه‌های مختلف، می‌توانید طرح بندی، ظاهر و عملکرد سایت خود را به دلخواه تغییر دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.