رابطه تبلیغات و برندینگ

اگر کسب و کاری را راه اندازی کرده اید، وبسایت دارید یا محصولات جدیدی تولید نموده اید، احتمالاً به تبلیغات نیز فکر کرده اید. ممکن است هنوز آنطور که باید به برندسازی خود فکر نکرده باشید! شاید به این دلیل که مرز بین تبلیغات و برندسازی همیشه مشخص نیست. درک تفاوت های این دو و تفسیر رابطه تبلیغات و برندینگ بسیار مهم است؛ زیرا به شما کمک می کند تا روابط خود را با مشتریان توسعه دهید، چیزی که باعث دوام و ثبات شرکت تان می شود.

بیایید به طور خلاصه درباره رابطه های برندینگ و تبلیغات صحبت کنیم. این بررسی ها می تواند به شما کمک کند تا بتوانید بهترین شیوه ها را در استراتژی کسب و کار خود به کار ببرید. اگر به خدمات مشاوره تبلیغات نیاز دارید، ما در کنارتان خواهیم بود. شاید وقت آن رسیده است تا به گونه ای دیگر به این قضیه فکر کنید!

مقاله پیشنهادی : رابطه تبلیغات و فروش

توسعه فناور پویا فراز

برندینگ، وعده کسب و کار شما به مشتری

برندسازی یا برندینگ، فرآیندی است که با هر چیزی مربوط به هویت شما و کاری که انجام می دهید تا مشتری را به محصول یا خدمات تان وفادار سازید سر و کار دارد. از نظر هویتی، برندسازی شامل طراحی حرفه ای لوگو، انتخاب یک نام، گزینش رنگ ‌ها و برچسب‌ های برند شما می‌شود.

همه این عوامل، نحوه تفکر مشتریان در مورد شما را شکل می ‌دهند. نام تجاری یا همان برند، به ایجاد روابط با مشتریان کمک می کند؛ زیرا موضوع ثابتی را منتقل می کند که مشتریان تان از آن مطلع هستند و از شما انتظار دارند.

انتخاب رنگ و لوگوی حرفه ای و مناسب یک کسب و کار، تعیین اهداف ابتدایی برای هر محصول را خدمات، مواردی هستند که با دریافت خدمات مشاوره برندینگ می توانید درباره آن به طور دقیق تصمیم گیری کنید.

پارامترهای برندسازی

همچنین برند شما می تواند شامل لحنی باشد که در تبلیغات، پست های رسانه های اجتماعی و خبرنامه ها استفاده می کنید. گسترش شرکت، رفتار شما با کارمندان و هر تاثیر دیگری که کسب و کار شما در دیدگاه عموم افراد ایجاد می کند، همگی در مفهوم برندینگ نهفته است. شاید کمی زیاده خواهی به نظر برسد، اما همه اینها برای کسب و کار شما بسیار مهم هستند، بنابراین اهمیت دارد عواملی از جمله ماموریت و چشم اندازهای شرکت، ویژگی های فروش محصول یا خدمات، و پایگاه مشتریانی که به دنبال آنها هستید را در همان ابتدای کار مشخص کنید.

هر کاری که شرکت شما انجام می دهد، از طراحی سایت گرفته تا طراحی دکوراسیون ظاهر فروشگاه، لوازم اداری که استفاده می کنید، نحوه رسیدگی به شکایات مشتریان و …، همگی باید در برندسازی شما منعکس شود.

درباره این فکر کنید که می خواهید چه ویژگی هایی با شرکت تان مرتبط باشد؟ آیا قیمت ‌های محصولات یا خدمات شما به این دلیل است که یک پیشنهاد ویژه دارید یا به دلیل اینکه محصول شما در بازار، انبوه است، ارزان تر است؟ اگر نام تجاری شما قوی، ثابت و معتبر باشد، مشتریان بیشتری به سمت خرید از شما باز خواهند گشت.

افزایش اگاهی از برند با تبلیغات انجام میشود

تبلیغات، گسترش آگاهی در مورد کسب و کار شما

تا به اینجای بحث با مفهوم و موارد مهم در برندینگ آشنا شدید. در این قسمت می خواهیم به طور مختصر درباره تبلیغات و میزان اثرگذاری آن در فروش صحبت کنیم.

تبلیغات، بخشی از برندسازی شماست، پس باید نشان دهنده برند و ارزش های شرکت شما باشد؛ اما در عین حال، در ارتباط با ارائه کالاها و خدمات شما به مخاطبان بیشتر است. این همان رابطه تبلیغات و برندینگ است و باید استراتژی منحصر به فردی برای آن طراحی کرد.

می توانید از طریق کمپین های تبلیغاتی آنلاین، تبلیغات در رسانه های اجتماعی یا حتی رسانه های محلی به اهداف تبلیغاتی و برندسازی خود دست پیدا کنید. تبلیغات، مخاطبان شما را هدف قرار می دهد، اما به یک فرد خاص، محدود نمی شود. این راهی برای متقاعد کردن مخاطبان برای انجام یک اقدام خاص، مانند ورود به فروشگاه یا خرید آنلاین است، زیرا فروش برای هر کسب و کاری اهمیت دارد.

خدمات مشاوره تبلیغات می تواند به صاحبان کسب و کارها نشان دهد که کدام روش های تبلیغاتی برایشان مناسب تر است و بازدهی بیشتری دارد. برای هر مدل کسب و کار باید از یک یا ترکیبی از چندین روش تبلیغاتی استفاده کنید.

تکمیل پازل توسط برندینگ و تبلیغات

تبلیغات و برندینگ، مکمل یکدیگر

مطمئناً، تبلیغات برای رساندن نام و هویت شرکت شما به عموم مردم، یک روش عالی است. از این گذشته، اگر مشتریان هرگز نام شما را نشنیده باشند، بعید است از شما خرید کنند. اگر پیشنهاد ویژه ای دارید یا در حال برگزاری جشنواره خرید هستید، تبلیغات، راه خوبی برای اطلاع رسانی است.

اما چیزی که باعث می شود مشتریان به سمت شما بازگردند، نام تجاری شما است. اگر برندینگ خود را به نحوه مطلوب انجام داده باشید، برای سال‌های آینده، مشتریان وفاداری خواهید داشت. برای رسیدن به این هدف، پیشنهاد می کنیم از خدمات مشاوره تبلیغات استفاده کنید. بهترین کارشناسان در شرکت دیجیتال مارکتینگ در کنار شما خواهند بود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.