ارزیابی رابطه تبلیغات و فروش

رابطه تبلیغات و فروش

درک رابطه تبلیغات و فروش، یک عامل مهم است تا کارشناسان و تحلیلگران بتوانند بهترین استراتژی ها را برای بازاریابی های خود تنظیم کنند. تبلیغات سنتی و مدرن امروزی هر دو برای انواع کسب و کارها به کار می روند. در برخی موارد حتی می توان گفت که تبلیغات آنلاین، بهتر از هر زمان دیگری عمل می کند. این موضوع همیشه در جلسات مشاوره تبلیغات، مارکتینگ و آنالیز داده ها بسیار مورد بررسی قرار می گیرد.

صاحبان مشاغل کوچک می خواهند تأثیر تبلیغات را بر عملکرد فروش خود اندازه گیری کنند. دانستن اینکه کدام تبلیغات باعث فروش می شود به این افراد کمک می کند بودجه تبلیغاتی خود را روی تبلیغاتی متمرکز کنند که بیشترین بازده سرمایه را برایشان به همراه دارد. تبلیغ کنندگان موفق، از چندین راه برای ردیابی رابطه تبلیغات و فروش استفاده می کنند.

اگر فکر می کنید لازم است تا روش های تبلیغاتی خود را به روزرسانی کنید، اکنون بهترین فرصت است. می خواهیم در یک مطلب مختصر درباره همین موضوع صحبت کنیم. قطعاً اجرای روش های تبلیغاتی جدید که بر پایه ایجاد ارتباط بین مشتریان و کسب و کارها شکل گرفته است، بهترین و بیشتری بازدهی را خواهد داشت.

توسعه فناور پویا فراز

نظرسنجی از مشتریان، بهترین روش برای ارزیابی رابطه تبلیغات و فروش

یکی از ساده ‌ترین و در عین حال مؤثرترین راه‌ها برای فهمیدن اینکه تبلیغات چه نقشی در تصمیم خرید مشتریان بازی می‌کند این است که از مشتریانی که خرید را انجام داده اند، سؤال کنید؛ این همان نظرسنجی است. به کارمندان بخش فروش آموزش دهید تا از مشتریان بپرسند چرا از فروشگاه شما خرید یا بازدید کرده‌اند و آیا به یاد دارند که تبلیغی برای محصول دریافت کرده اند یا خیر.

برای یک فروشگاه آنلاین، فرآیند پرداخت مبلغ خرید را به‌ روزرسانی کنید؛ بهتر است در این مرحله، سؤالاتی در مورد نحوه آشنایی مشتریان با وب ‌سایت فروشگاهی خود مطرح کنید و از آنها بخواهید یک فرم کوتاه را برای شما کامل کنند. برای دریافت اطلاعات دقیق تر، از مشتریان بخواهید که یک نظرسنجی تبلیغاتی را تکمیل کنند. یا می توانید یک آدرس نظرسنجی آنلاین را در پایین هر رسید فروش چاپ کنید. ایده بدی نیست اگر برای خریداران آنلاین، یک لینک نظرسنجی از طریق ایمیل ارسال کنید.

البته باید خاطرنشان کنیم که اجرای این ایده ها به زمان بندی و برنامه ریزی اصولی نیاز دارد. اگر فکر می کنید که این روش ها برایتان مناسب است، با استفاده از خدمات مشاوره تبلیغات می توانید اهداف خود را پیش ببرید.

رابطه تبلیغات و فروش

برای بررسی بازدهی فروش، تبلیغات را پیگیری کنید!

ممکن است تبلیغ ‌کنندگان از تبلیغاتی استفاده کنند که حاوی یک شناسه منحصر به ‌فرد است، تا از آن طریق به صاحبان کسب ‌و کارها کمک کند اثربخشی دو یا چند آگهی را باه م مقایسه کنند. آگهی ‌دهنده، یک آگهی چاپی که حاوی کد تخفیف خاص در یک نشریه، و یا کد تخفیف متفاوت در نشریه دیگر است منتشر می کند. زمانی که مشتریان از کوپن های خود برای خرید استفاده می کنند، تبلیغ کننده می تواند با ردیابی کدها تعیین کند که کدام تبلیغ، بیشترین فروش را داشته است.

صاحبان مشاغل با گنجاندن شماره تلفن های مختلف در تبلیغات و اندازه گیری تعداد تماس های مشتریان با هر شماره، نتایج مشابهی به دست می آورند. تبلیغ کنندگان با تبلیغ آدرس های مختلف وب سایت در نشریات مختلف، ترافیک آنلاین سایت های خود را نیز می توانند به خوبی ردیابی کنند. همه URL های مختلف به سایت اصلی کسب و کار هدایت می شوند و مالک کسب و کار، میزان ترافیک ورودی از هر یک از صفحات وب را ردیابی می کند.

این ارزیابی ها در واقع بخشی از درک فرآیند و رابطه تبلیغات و فروش محسوب می شود. این شیوه ها محدود به یک کسب و کار خاص نمی شود و برای هر نوع فعالیت تولیدی یا خدماتی، مفید است.

رابطه تبلیغات و فروش به ایجاد آگاهی از برند کمک می کند!

رابطه تبلیغات و فروش گاهی اوقات بسیار ظریف است. بسیاری از مشتریان به دلایل مختلفی مانند آشنایی با یک برند جدید، برای خرید کالا تصمیم می گیرند. تبلیغات یک برند، محصول خاصی را تبلیغ نمی کند. در عوض، اطلاعاتی در مورد همان کسب و کاری ارائه می دهد که محصول را می فروشد. این کار به روشن شدن هویت آن برند کمک می کند.

در جلسات مشاوره تبلیغات، تمامی مواردی که به برندسازی و ایجاد یک هویت ویژه کمک می کنند، مطرح می شوند. راه های متفاوتی برای این بررسی ها وجود دارد. مثلاً پژوهشگران اثربخشی تبلیغات برند را از طریق درخواست از مشتری برای تماشای یک ویدیو، تکمیل فرم آنلاین یا بیان علاقه مندی به برخی تبلیغات، ارزیابی می نمایند. به صورت دوره ای، تحلیلگران فرآیندهای فروش و تبلیغات، سوالاتی را می پرسند که نشان می دهد مخاطب چه نوع تبلیغاتی را دریافت کرده و اثرگذاری آنها چگونه بوده است.

درک رابطه تبلیغات و فروش

مطالعه نرخ تبدیل برای درک رابطه تبلیغات و فروش

یکی از معیارهایی که تبلیغ‌ کنندگان برای اندازه‌ گیری اثربخشی تبلیغات استفاده می‌کنند، تبدیل بازدیدها به فروش است. تشخیص اینکه دقیقاً چه چیزی مصرف کننده را به خرید سوق می دهد، دشوار است، اما اندازه گیری نرخ تبدیل یک شرکت، بلافاصله قبل و بعد از یک کمپین تبلیغاتی، به کارشناسان بخش آنالیز داده کمک می کند تا اثربخشی تبلیغات در بازار را ارزیابی کنند.

بررسی نرخ تبدیل و تنظیم استراتژی ها بسیار اهمیت دارد و باید زیر نظر کارشناسان این حوزه صورت بگیرد. قطعاً اگر از خدمات مشاوره تبلیغات استفاده کنید، جزئیات بیشتری از این مسیر برایتان مشخص خواهد شد. برای دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ اینجا کلیک کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.