طراحی سایت سیپاس

طراحی سایت سیپاس

طراحی سایت سیپاس یکی از بهترین پروژه های طراحی سایت فروشگاه اینترنتی است که توسط بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان طراحی شده است. وبسایت سیپاس، مجموعه انواع لوازم جانبی رایانه و تلفن همراه را با قیمت مناسب و شرایط فروش ویژه ارائه می دهد. خرید و فروش تلفن همراه، رایانه و لوازم جانبی قطعات آن ها در دنیای پر رقابت امروزی بسیار متداول شده است و این کسب و کارها بیشتر به سمت فروش اینترنتی گرایش پیدا کرده ‌اند. این فروشگاه اینترنتی یک مرجع مناسب برای این محصولات است. طراحی سایت سیپاس به صورت خاص و منحصر به فرد اجرا شده است. تمام اصول طراحی سایت حرفه ای برای فروشگاه اینترنتی سیپاس رعایت شده است.

مقاله پیشنهادی : طراحی سایت دیجی کالا

توسعه فناور پویا فراز

دسته بندی های اصلی محصولات به نوعی مرتب شده که کاربران به راحتی بتوانند محصولاتی را که در نظر دارند پیدا کنند. از نظر طراحی ظاهری، سایت سیپاس یک سایت پویا و دینامیک است. منوی ناوبری ساده، مجله اینترنتی منظم، اطلاعات تماس قابل رویت برای کاربران، مراحل ساده خرید محصولات و امکانات ثبت نظریات یا پیشنهادات، از دیگر ویژگی های وب سایت اینترنتی سیپاس می باشد.

کاربرانی که برای خرید لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر به فروشگاه اینترنتی مراجعه می کنند در منوی اصلی سایت و قسمت پایین وب سایت می توانند فهرست محصولات را مشاهده کرده و گزینه های مورد نظر خود را بررسی کنند. برای هر محصول، یک صفحه اختصاصی طراحی شده که همین ویژگی منجر گشته طراحی سایت سیپاس یک نمونه عالی و رقابتی محسوب شود.

آموزش طراحی سایت سیپاس

ویژگی های صفحه محصول در طراحی سایت سیپاس

در طراحی سایت سیپاس به طور کلی شش دسته بندی اصلی برای محصولات در نظر گرفته شده است. هر دسته اصلی، تعدادی زیر شاخه دارد که بر اساس سئوی سایت، عناوین آنها انتخاب شده است. بسته های اصلی شامل لوازم جانبی موبایل، لوازم جانبی کامپیوتر و ماشین های اداری، لوازم جانبی خودرو، تجهیزات ذخیره سازی و لپ تاپ و تبلت هستند. برای هر کدام از این دسته ها، شاخه هایی قرار گرفته است.

به طور نمونه، برای دسته اصلی لوازم جانبی موبایل، زیر شاخه های هندزفری، پاور بانک و انواع کابل دیده می ‌شود. برای بسته بندی ماشین های اداری، تجهیزاتی نظیر پرینتر و اسکنر قرار گرفته اند. این موارد، تنها تعداد اندکی از صدها محصولی هستند که در فروشگاه اینترنتی سیپاس به فروش می رسد.

وقتی وارد هر کدام از دسته بندی ها می شوید، محصول مورد نظر خود را می توانید به صورت مرتب و به ترتیب مشاهده کنید. طراحی سایت سیپاس به گونه ‌ای انجام شده که کاربر بتواند محصولات را بر اساس قیمت و جدیدترین محصولات دسته بندی کند. قیمت گذاری محصولات با رنگ متفاوت نمایش داده می شود تا مشتری برای خرید، بهتر تصمیم گیری نماید.

وقتی وارد صفحه یک محصول به خصوص می شوید، مجموعه ای از چند تصویر از نمای مختلف را از یک محصول می بینید و در ادامه، مشخصات فنی و اطلاعات کامل از محصول درج شده است. یک فروشگاه کامل و جامع از محصولات لوازم جانبی با طراحی سایت سیپاس راه اندازی شده و مراحل خرید را برای مشتریان در هر نقطه از کشور فراهم کرده است.

طراحی سایت در تهران

پرداخت امن و ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی سیپاس

از آنجایی که پرداخت امن برای خرید اینترنتی از فروشگاه بسیار اهمیت دارد، طراحی سایت سیپاس این فرصت را فراهم کرده که کاربران پس از انتخاب محصولات مورد نظر خود به درگاه پرداخت اینترنتی به پرداخت ملت متصل شوند و هزینه ها را با امنیت کامل پرداخت کنند. همچنین این وب سایت فروشگاهی به سامانه رهگیری مرسولات پستی متصل است. برای مشتریانی که از فاصله های دو،ر خرید خود را انجام می دهند می توانند در وب سایت پست، کد رهگیری مرسوله را وارد کنند و مسیر ارسال کالا را دریافت نمایند.

طراحی سایت سیپاس قابلیت دیگری را در این وب سایت فروشگاهی قرار داده که کاربران معمولی برای خرید جزئی بتوانند به طور مستقیم خرید خود را انجام دهند و از طرف دیگر، سایر شرکت ها یا فروشگاه های همکار برای خرید عمده می توانند سفارش خود را از قسمت خرید آنلاین همکار ثبت کنند.

بهترین مشاور طراحی سایت

سایر امکانات در طراحی سایت سیپاس

علاوه بر طراحی سایت سیپاس به صورت استاندارد، اپلیکیشن مربوط به این فروشگاه اینترنتی بر اساس سیستم عامل اندروید، قابل دریافت از اپلیکیشن بازار نیز می باشد. اپلیکیشن را می توانید به صورت مستقیم هم از وبسایت دانلود کنید. این امکانات جزو طراحی پیشرفته یک سایت فروشگاهی محسوب می شود. برای قسمت بلاگ وب سایت فروشگاهی، بهترین مقالات همراه با تصاویر با کیفیت از محصولات و موضوعات مختلف در نظر گرفته شده که به زیباتر شدن سایت کمک می کند.

فروشگاه اینترنتی یک وب سایت حرفه ای، نمونه ای از فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی رایانه و تلفن همراه است. با مراجعه به این وبسایت متوجه می شوید که کار کردن با قسمت های مختلف سایت چقدر راحت است و با چند کلیک ساده می توانید موضوعات و محصولات مورد نظر خود را بررسی کنید. در این وبسایت، امکانات مقایسه محصولات هم قرار داده شده تا مشتریان بتوانند از نظر قیمت و کیفیت، گزینه های مختلف را بررسی کنند. اگر به دنبال پروژه طراحی سایت حرفه ای شبیه به طراحی سایت سیپاس هستید و می خواهید کسب و کار شما خاص و متفاوت باشد و یا برای دریافت مشاوره طراحی سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.