بهترین نرم افزار پخش مویرگی

یکی از دغدغه‌ های اصلی که امروزه خیلی از شرکت ‌های پخش مویرگی با آن دست ‌و پنجه نرم می‌ کنند، مدیریت پخش است. بهترین نرم افزار پخش مویرگی می‌تواند گزینه مناسبی برای مدیریت هر چه بهتر پخش باشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین نرم افزار برای پخش مویرگی بپردازیم.

توسعه فناور پویا فراز

بهترین نرم افزار پخش مویرگی چیست؟

نرم افزارهای زیادی در بازار وجود دارند که می ‌توانند به بهتر شدن مدیریت شرکت ‌های پخش کمک کنند؛ اما نکته‌ ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که بر اساس فناوری که در نرم افزارهای پخش استفاده شده است شما می ‌توانید بر اساس نیاز خود، بهترین نرم افزار پخش مویرگی را برای شرکت انتخاب کنید. یعنی بهترین نرم افزار برای پخش مویرگی، بر اساس نوع کاربرد مورد نیاز شما مشخص می‌ شود و نمی‌ توان گفت یک نرم افزار به طور همه جانبه از دیگری برتر است.

نحوه انتخاب بهترین نرم افزار پخش مویرگی

نرم افزارهای زیادی در زمینه پخش مویرگی در بازار وجود دارند که هرکدام، فناوری مخصوص به خود را دارا می ‌باشند. تعریف بهترین نرم افزار برای پخش مویرگی برای هر مدیری متفاوت است. به عنوان مثال بعضی از مدیران قصد دارند بیشتر بر روی بخش انبار تمرکز داشته باشند، برای همین نرم افزاری را انتخاب می‌ کنند که قسمت مدیریت انبار را به بهترین شکل پوشش ‌دهی کند؛ اما بعضی مدیران روی قسمت بازاریابی تمرکز کرده و به دنبال نرم افزاری هستند که بتواند نحوه فروش محصول و موقعیت نیرو را مشخص کند. برای همین شما بر اساس اهدافی که مدنظر خود دارید می ‌توانید بهترین نرم افزار برای پخش مویرگی را انتخاب کنید.

ویژگی‌ های بهترین نرم افزار پخش مویرگی

هر سیستم پخش مویرگی قابلیت ‌های مخصوص به خود را دارد، ولی ما در قسمت زیر، تمام ویژگی ‌های یک نرم افزار خوب را برای شما مطرح می‌کنیم که عبارت ‌اند از:

  • داشتن بخش مدیریت مشتریان

قسمت داشبورد مشتریان به شما کمک می ‌کند تا مشتریان خود را مورد بررسی قرار دهید و گزارش ‌هایی از میزان اعتبار مشتریان، تفکیک مشتریان خوش‌ حساب و بد حساب، منطقه مشتریان، مشتریان وفادار و همچنین مشتریانی که بیشتر خرید می‌ کنند را برای شما تهیه می‌ کند. این بخش می ‌تواند به شما کمک کند تا مشتریان ناراضی را شناسایی کرده و آن ‌ها را راضی به خرید مجدد کنید و همچنین شما می ‌توانید مشتریان خود را پیگیری کرده که این خود باعث افزایش فروش می ‌شود.

  • داشتن بخش مدیریت فروش

داشبورد مدیریت فروش به شما این امکان را می ‌دهد تا گزارش ‌هایی از نحوه فروش، میزان فروش، عاملین فروش، میزان فروش شرایطی و همچنین میزان فروش نقدی داشته باشید. شما می ‌توانید از این بخش برای شناسایی نقاط ضعف خود استفاده کرده و به رونق کسب ‌و کار خود کمک کنید. در بخش مدیریت فروش شما می ‌توانید میزان فعالیت نیروهای فروش خود را بررسی کرده و کنترل بیشتری بر روی فروش داشته باشید.

  • داشتن بخش مدیریت انبار

خیلی از شرکت‌ ها در بخش انبارداری با مشکلات زیادی از جمله تاریخ ورود محصولات به انبار، میزان دپوی محصولات در انبار، مقدار مرجوعی کالا و غیره روبرو هستند. استفاده از نرم افزار پخش مویرگی می ‌تواند به شما کمک کند تا انبار خود را مدیریت کرده و به ‌صورت روزانه گزارش ‌هایی از میزان مرجوعی کالا، تاریخ ورود کالا، تاریخ خروج کالا، موجودی انبار و میزان کالاهای تاریخ مصرف گذشته را برای شما تهیه می‌ کند. در نتیجه مدیریت بسیار بهتری بر روی انبار خواهید داشت.

  • داشتن بخش مدیریت حسابداری

این قسمت از نرم افزار پخش مویرگی می‌تواند کمک شایانی در زمینه بودجه و حساب و کتاب شرکت به شما بکند تا شرکت شما پیشرفت چشم ‌گیری داشته باشد. سیستم پخش مویرگی با تهیه گزارش ‌هایی از میزان سود و زیان به شما نشان می ‌دهد که در کدام قسمت از شرکت، شما دچار زیان شده ‌اید و کدام قسمت‌ ها بیشترین سود را برای شما داشته ‌اند. همچنین می ‌توان با استفاده از این بخش میزان خروج و ورود سرمایه شرکت را کنترل کرد.

  • داشتن بخش مدیریت تأمین‌کنندگان

داشبورد مدیریت تأمین‌ کنندگان به شما کمک می‌ کند تا میزان سفارشات را کنترل کرده و تأمین ‌کنندگانی که باعث پیشرفت کسب ‌و کار شما می ‌شوند را شناسایی کنید.

اهمیت استفاده از بهترین نرم افزار پخش مویرگی

اگر شما از آن دسته مدیرانی هستید که قصد دارید کسب ‌و کار خود را در حوزه پخش مویرگی توسعه دهید، بهترین راهکار، استفاده از سیستم پخش مویرگی است. این سیستم به شما کمک می ‌کند تمرکز بیشتری بر روی جزئیات شرکت خود داشته باشید و همچنین باعث می ‌شود مشتریان شما رضایتمندی بیشتری نسبت به قبل، از شرکت شما داشته باشند. نکته‌ ای که می ‌توان به آن توجه کرد این است که شما با استفاده از این نرم افزار می ‌توانید بر روی فرآیند بازاریابی، پخش و انبار کنترل داشته و در بازار از رقبای خود پیشی بگیرید.

برخی از بهترین نرم افزارهای پخش مویرگی

در زیر به معرفی تعدادی از نرم افزارهای پخش مویرگی که در کشور مورد استفاده قرار می ‌گیرند، می ‌پردازیم.

سیستم پخش مویرگی سپیدار

این نرم افزار یکی از کامل ‌ترین و بهترین نرم افزارهای پخش مویرگی برای شرکت‌ های پخش محسوب می ‌شود که می ‌تواند شما را برای رسیدن به اهدافتان کمک کند. از جمله ویژگی ‌های این سیستم عبارت ‌اند از:

  • امکان ثبت منطقه و مسیر بازاریاب‌ ها
  • امکان مشخص کردن سقف فروش
  • امکان تعریف پورسانت متفاوت برای هر بازاریاب
  • امکان ثبت سفارش از طریق موبایل و تبلت
  • امکان تهیه گزارش به ‌صورت طبقه ‌بندی
  • امکان تهیه گزارش از موجودی انبار

سیستم پخش مویرگی مبنا

یکی دیگر از نرم افزارهای پخش مویرگی که می ‌توان گفت در نوع خود کم‌ نظیر است، سیستم پخش مویرگی مبنا می ‌باشد. این سیستم پخش با ارائه گزارش ‌های جامع به شما کمک می‌ کند تا بیشتر بر روی فروش و رضایت مشتری تمرکز داشته باشید. از جمله امکانات این سیستم پخش مویرگی عبارت‌ اند از:

  • امکان انعطاف ‌پذیری بر اساس فعالیت شرکت
  • امکان ایجاد اعتبار برای مشتریان
  • امکان تعریف پورسانت برای ویزیتور
  • امکان مدیریت اشانتیون
  • امکان سفارش گیری آنلاین

سیستم پخش مویرگی پارمیس

این نرم افزار طوری است که به شما در توسعه و رونق کسب ‌و کار کمک شایانی می ‌کند. این نرم افزار با دارا بودن محیط کاربری زیبا در بین مشتریان به خوبی جایگاه خود را پیدا کرده است. برخی از ویژگی‌ های پارمیس عبارت ‌اند از:

  • امکان تعیین مسیر برای هر بازاریاب
  • امکان برنامه‌ریزی برای بازاریاب
  • امکان ثبت سفارش به‌ صورت آنلاین
  • امکان دریافت موجودی کالا

پیدا کردن بهترین نرم افزار پخش مویرگی از بین تعداد زیادی نرم افزار در سطح بازار کار بسیار دشواری است. برای همین قبل از جستجو سعی کنید، اهداف خود را مشخص کنید و طبق اهدافی که دارید نرم افزار مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر شما قصد دارید کسب ‌و کار خود را رونق دهید، نرم افزار پخش مویرگی، بهترین گزینه برای افزایش فروش و بالا بردن راندمان نیروها می ‌باشد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود مناطق پر فروش و کم ‌فروش را مشخص کرده و بیشتر روی مناطق کم‌ فروش کار کنید. همچنین این ابزار به شما کمک می ‌کند تا میزان موجودی کالاهای دپو شده در انبار مشخص شده و برای فروش آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهید. برای دریافت مشاوره طراحی سایت با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.