طراحی سایت کارخانه

طراحی سایت کارخانه (نمونه کار+لیست قیمت+ سفارش سایت)

طراحی سایت کارخانه یکی از خاص ترین پروژه های طراحی سایت حرفه ‌ای است. همه ما کارخانه ها و صنایع زیادی را می شناسیم که در هر سال، حجم زیادی از محصولات خود را به بازارهای داخلی ارائه می ‌دهند. صنایع، مهمترین تولید کنندگانی هستند که برخی از بازارهای جهانی را هم تصاحب کرده‌ اند اما این سوال پیش می آید که آیا کارخانه ها و صنایع که فروش قابل توجهی دارند، نیاز به یک وبسایت حرفه‌ای دارند یا خیر؟ آیا کارخانه های صنعتی و کارگاه های تولیدی علاوه بر فعالیت فیزیکی می توانند خدمات و محصولات خود را در قالب یک وبسایت معرفی کنند؟ و اگر این چنین است، چه نکات مهمی در این حوزه وجود دارد؟

توسعه فناور پویا فراز

طراحی سایت کارخانه در قالب یک وبسایت صنعتی کارآمد باید آنچنان جذاب و شیک باشد که محصولات و خدمات شرکت را سریعاً و بدون اتلاف وقت به مخاطب یا بازدیدکننده معرفی کند. یک طراحی سایت حرفه ای برای کارخانه تولیدی کمک می کند کاربران وبسایت بدون اینکه سردرگم شوند، محصولات یا خدمات مورد نظر خود را با یک یا دو کلیک پیدا کنند. شما نمی توانید یک سایت کارخانه یا سایت صنعتی داشته باشید اما بیشتر از ۵۰ عنوان متنوع و متفرقه را نمایش دهید! این حالت باعث می شود کاربران سایت شما خسته شوند.

طراحی سایت کارخانه باید آنچنان حرفه ای باشد که خریداران را درگیر خود کند؛ چه مخاطبانی که تازه به سایت شما مراجعه کرده‌اند و چه افرادی که مشتریان وفادار شما هستند، باید هنگام استفاده از سایت بهترین تجربه را داشته باشند. بهترین و پیشرفته ترین سایت های صنعتی بر اساس استاندارد های طراحی سایت حرفه ای، اصول سئو سایت و تولید محتوا، طراحی و راه اندازی شده اند. این وبسایت ها می توانند مشتریان بیشتری را جذب کنند.

بهترین مشاور طراحی سایت کارخانه

نکات مهم در طراحی سایت کارخانه چیست؟

  • تصاویر قوی منتشر کنید

انتشار تصاویر با کیفیت در سایت کارخانه یا سایت صنعتی باعث می ‌شود یک تصویر پر رنگ و تاثیرگذار در ذهن مخاطب ایجاد شود. شما با استفاده از تصاویری که نمایانگر نام تجاری شرکت است ثابت می‌کنید حرفه ای هستید. تصاویر با کیفیت با احساسات مخاطب درگیر می ‌شود و بلافاصله جلب توجه می کنید.

  • انتقال پیام تجاری به مخاطب

دنیای صنعت، کارخانه و تولید، عبارت ها و واژه های سخت و تقریباً غیر قابل درک دارد. این ویژگی باعث می شود که کاربران سایت که سطح متوسطی دارند به خوبی از وبسایت استفاده نکنند. اصطلاحات صنعتی گاهی خسته کننده می شود و این می تواند باعث شود که مخاطبان، سایت شما را ترک کنند. برای جلوگیری از این کار، هنگام طراحی سایت کارخانه، یک پیام تجاری را به مخاطب معرفی کنید؛ و این پیام دقیقاً همان چیزی است که در نگاه اول به بازدید کننده سایت شما نمایش داده می ‌شوند. یک پیام الهام بخش و ویژه را برای فعالیت خود انتخاب کنید که در چند کلمه کوتاه، شما را معرفی کند.

  • زیبایی ظاهری حرفه‌ای بودن را نشان می‌دهد

نکته دیگری که در طراحی سایت کارخانه اهمیت دارد، حفظ زیبایی ظاهری در کنار شیک بودن و تمیز بودن سایت است. سایت کارخانه یا سایت صنعتی باید زیبا و به دور از پیام های تبلیغاتی متعدد و خسته کننده باشد. سایت صنعتی یا سایت کارخانه، معرفی محصولات را بر عهده دارد، بنابراین از بی نظمی و هرج و مرج در صفحات مختلف سایت باید به شدت جلوگیری کنید.

برای سایت های صنعتی، بهتر است اطلاعات در یک قسمت مشخص در کنار یکدیگر به نمایش در آیند و این یعنی سایت شما منظم است و کاربران در هر قسمتی که تمایل داشته باشند اطلاعات را مطالعه می کنند. همزمان با اینکه سایت کارخانه را ساده و منظم طراحی می کنید، رنگ مناسبی را برای دکمه های هدایت کننده به صفحات مختلف انتخاب کنید. اگر این کار را انجام دهید خواننده مطلب متوجه می شود که برای کدام محصول یا خدمات باید بر روی کدام دکمه کلیک کند. فراموش نکنید که طراحی سایت کارخانه هرگز شبیه به طراحی سایت تبلیغاتی یا آگهی آنلاین نیست که شما به طور دلخواه هر تبلیغی را نمایش دهید.

طراحی سایت کارخانه در اصفهان

  • دسترسی آسان به محصولات و خدمات

یک پروژه حرفه ای طراحی سایت کارخانه یعنی شما استانداردهای طراحی سایت صنعتی را بر اساس معیارهای تجارت الکترونیکی رعایت کرده اید. برای پیشرفت در فضای دیجیتالی امروز باید ویژگی هایی را در سایت کارخانه پیاده سازی کنید که به تجارت الکترونیکی در سطح جهان شباهت داشته باشد. از زمانی که مشتریان، زمان طولانی را پشت تلفن منتظر می ماندند تا پاسخی را برای فروش محصول یا استعلام قیمت به دست آورند بسیار گذشته است!

در دنیای امروزی مشتریان به دنبال این هستند که در کمتر از ۵ دقیقه، اطلاعاتی را که می ‌خواهند درباره یک محصول یا خدماتی به دست آورند. در طراحی سایت حرفه ای برای کارخانه ها و صنایع باید زمینه‌ای را فراهم کنید که مشتریان به سادگی به محصولات شما دسترسی پیدا کنند. قیمت گذاری صحیح، امکان مبادله اطلاعات با کارشناس فروش، مشاوره آنلاین، امکان چت آنلاین، استعلام قیمت محصولات به صورت آنلاین، همگی مهمترین ویژگی های یک سایت حرفه ای برای کارخانه هستند. پروژه های طراحی سایت کارخانه را به شرکت ‌های معتبر واگذاری کنید و مطمئن باشید که در مدت زمان کوتاهی مشتریان زیادی بدست می آورید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره طراحی سایت به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.