طراحی سایت با php – آموزش جامع طراحی سایت با PHP

Php یکی از زبان ‌های برنامه ‌نویسی است و طراحی سایت با php یکی از بهترین روش ‌های طراحی سایت است. در حال حاضر استفاده از این زبان حتی از HTML نیز کاربرد بیشتری دارد. در واقع در حالی ‌که برای شروع طراحی سایت به دانش HTML نیاز دارید، PHP به گزینه ‌ای بهینه برای ساخت وب‌ سایت ‌ها، چه استاتیک و چه پویا تبدیل شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر شما را با طراحی سایت با php آشنا کنیم.

مقاله پیشنهادی : طراحی سایت با پایتون

توسعه فناور پویا فراز

چرا طراحی سایت با php را انتخاب کنیم؟

در طول سال ‌ها گزینه‌ های مختلفی برای توسعه وب در دسترس بوده است. این طراحی ‌ها با HTML ساده شروع شد، سپس HTML با CSS جاسازی شده یا مرجع فایل CSS تغییر پیدا کرد. هنگامی‌که وب ‌سایت ‌های بزرگ و پویا به وجود آمدند، دو انتخاب اصلی در مورد زبان برنامه ‌نویسی وجود داشت که شامل ASP (بعدها ASP.NET) و PHP بود.

جالب است بدانید بعد از نظرسنجی ‌های انجام شده، در حال حاضر، طراحی سایت با php بسیار محبوب ‌تر از سایر زبان‌ ها است. طوری که تقریباً حدود 82 درصد از وب‌ سایت‌ ها از آن به‌ عنوان زبان برنامه ‌نویسی سرور خود استفاده می‌ کنند. محبوبیت PHP که مخففPHP Hypertext Preprocessor می ‌باشد، بیشتر به لطف ادغام آسان‌ تر با لینوکس است. برای دریافت مشاوره طراحی سایت با مهندس پویا قندی تماس بگیرید!

برای طراحی سایت با php به چه مواردی نیاز است؟

قبل از شروع طراحی سایت با php باید مطمئن شوید که یک ویرایشگر متن ساده یا محیط توسعه آماده PHP را نصب کرده ‌اید. می‌ توانید با ابزار ساده ‌ای مانند Notepad ویندوز کد نویسی PHP را شروع کنید. همچنین باید یک وب سرور PHP برای آپلود فایل‌ های خود داشته باشید. در نهایت، شما به یک برنامه FTP برای آپلود فایل ‌های خود در وب سرور خود نیاز دارید.

درک کد نویسی یک وب‌سایت ساده با استفاده از PHP

سینتکس اصلی برای PHP از مجموعه ‌ای از براکت های زاویه ‌دار استفاده می‌ کند که هر تابع، با یک نیم دو نقطه خاتمه می ‌یابد، مانند مثال زیر:
<?php [CODE…CODE]; ?>
با هر کدی که وب‌ سایت خود را با آن می ‌نویسید، قبل از ادامه باید ساختار سایت را بدانید. این آموزش به شما نشان می ‌دهد که چگونه از فایل‌ های PHP قابل استفاده مجدد یک صفحه ایجاد کنید. وب‌ سایت اصلی PHP ما قرار است یک صفحه اصلی شامل اطلاعات بیوگرافی و برخی تصاویر را ارائه دهد.
برای این وب‌ سایت ساده PHP، باید یک صفحه PHP ایجاد کنید که با محتوای سه صفحه HTML پر شده است. فایل index.php که ایجاد می ‌کنید را می ‌توان با تنظیم کلمات و تصاویر از فایل‌های HTML اصلی ویرایش کرد. نمونه کدهایی که نیاز دارید را می ‌توانید با یک سرچ ساده به ‌صورت رایگان دانلود کنید.

مقاله پیشنهادی: طراحی سایت با المنتور

طراحی سایت ارزان

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.